V dnešnom digitálnom svete, kde sú všetci nalepení na obrazovkách, sa marketéri zameriavajú hlavne na online marketing, aby zaujali zákazníkov. Tým sa promo produkty na mieru ako spôsob reklamy dostali do úzadia. Avšak tí, ktorí neriešia reklamné predmety, tak prichádzajú o celkom vplyvný kanál, ako osloviť zákazníka a budovať brand. Reklamné predmety, marketingové alebo promo produkty sú malé darčeky, či pozornosti pre existujúcich a potenciálnych klientov od spoločnosti, ktorá ich rozdáva zdarma. Prečo majú tieto produkty stále ZMYSEL na trhu? Na rozdiel od digitálneho sveta, môžete osloviť všetky zmysly zákazníkov. Zhrnuli sme pre vás dôležité fakty v piatich zmysloch: Hmat Promo produkty sú hmatateľné. Pri tom množstve reklamy, ktorá na nás vyskakuje z každej strany sa ľudia naučili filtrovať resp. ignorovať väčšinu foriem reklamy, či už ide o billboardy alebo online reklamu. Keď dostanete fyzický darček, napríklad nápaditý pohár, ktorý môžete reálne využiť, to vám dá určite viac ako televízny spot alebo otravné reklamné okienko na akciu mrazeného kurčaťa na internete. Zrak Podľa štúdií, viac ako polovica ľudí si necháva reklamné predmety rok, niektorí dokonca viac ako štyri roky. Takto reklamné predmety sedia pred očami zákazníkov oveľa dlhšie ako nejaký reklamný pop-up na webe. Aj keď ľudia použijú váš produkt len raz týždenne, je to minimálne 52 „vizuálnych stretnutí“ s vašou značkou v priebehu roka. Tak si predstavte, ako na ľudí vplývajú napríklad svietniky s gravírovanými firemnými sloganmi na mieru, ktoré majú každý deň v obývačke na stole. Chuť Fotka na webe je síce fajn, ale čo vám napadne, keď vidíte fotku fantastického koláčika s malinovou penou? Mne určite, že by som ochutnala. Väčšina ľudí, ktorí dostali promo produkt, napríklad ochutnávku koláčikov na nejakej výstave, konferencii, alebo festivale, majú pozitívny vzťah k značke, od ktorej produkt dostali. V skratke: keď ľudia môžu ochutnať vaše produkty, na oplátku budú mať väčšiu chuť si niečo u vás kúpiť. Sluch „Je lepšie raz počuť, ako stokrát vidieť“. Môžete na internete vidieť reklamu aj stokrát a nebudete reagovať. Stačí však raz počuť odporúčanie od niekoho známeho a už máte prst na tlačidle „Odoslať objednávku“. Aj reklamnými predmetmi budujete pozitívne povedomie o vašom brande, ktorú ľudia budú sami šíriť ďalej. Čuch Neohŕňajte nos nad promo produktmi zameranými na vôňu. Promo produkty s esenciálnymi olejmi dokážu ovplyvniť náladu a to, ako sa cítime. Aromatické mydielka alebo vonné sviečky tak navodia oddychovú atmosféru, ktorú si ľudia spoja s vašou značkou. Ak vám tento článok dáva zmysel a dozvedeli ste sa niečo užitočné pre váš biznis, dajte nám lajk a zdieľajte :) ďakujeme. Zdroje: https://www.qualitylogoproducts.com/blog/50-stats-promotional-products/ https://www.forbes.com/sites/allbusiness/2017/12/14/branded-giveaways-and-other-promotional-products-do-they-still-have-an-impact/#60fe50357790
Ekologické reklamné predmety Svet sa mení a stále viac ľudí sa začína zaujímať o ekologické riešenia. Výrobcovia sa snažia prispôsobiť tomuto trendu a vznikajú nové ekologické produkty. Aj reklamné predmety, ktoré sú pre firm
prejsť na článokHľadáte reklamné predmety pre vašich zákazníkov, zamestnancov, alebo dodávateľov, ale vôbec netušíte čo by to malo byť? Nechajte to na nás, pre nás je výroba reklamných predmetov hračka. Stačí ak nám poviete alebo napíšete v krátkosti o vašej firme a vašo
Aké reklamné predmety zvoliť? Na čo si dať pozor? Ako dosiahnuť, aby ľudí oslovili? Tu je 5 tipov, čo nezabudnúť zvážiť predtým, ako si predmety necháte vyrobiť: 1. Personalizujte podľa svojej oblasti podnikania Pero s logom je fajn, ale to má doma každ
prejsť na článokUvedomujeme si vážnosť situácie a rovnako ako iné firmy, ktoré svojú výrobu preorientovali na produkty potrebné na ochranu a dezinfekciu tváre, rúk a predmetov, tak aj my dávame do pozornosti reklamné predmety, ktoré môžete darovať svojim klientom s cieľo
prejsť na článokReklamné predmety pre Občianske združenie Žena v tiesni V dnešnom rýchlo sa meniacom svete je pre organizácie a podniky dôležité nájsť spôsoby, ako osloviť svoju cieľovú skupinu a budovať ich dôveru. Jedným z účinných spôsobo
prejsť na článok