Reputačný manažment, sociálne siete a informačná bezpečnosť

Nie ojedinelá situácia zo sociálnych sietí – na profile firmy (organizácie) na niektorej zo sociálnych sietí sa zrazu pri niektorom z propagačných príspevkov objaví vážny kritický komentár od nespokojného zákazníka. Ako býva zvykom za krátku dobu začnú pribúdať ďalšie komentáre – kritické aj nekritické, útočné aj obhajujúce.

prejsť na článok

Ako tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web posúvajú vaše podnikanie vpred

V dnešnej digitálnej ére sú tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web kľúčovými faktormi úspech každého podnikania. Efektívna "tvorba webových stránok" a "tvorba internetových stránok" spolu s dynamickým a pútavým obsahom pre sociálne siete m

prejsť na článok

Sociálne siete Rozdiel medzi organickým a plateným obsahom

V rámci digitálneho marketingu zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu, pričom organický a platený obsah na sociálnych sieťach predstavujú dva zásadne odlišné prístupy k zvyšovaniu viditeľnosti a dosahu značky. Zatiaľ čo organický obsah sa spolieha na prir

prejsť na článok

Čo nás čaká a neminie v informačnej bezpečnosti,

Informačná bezpečnosť, priorita firemnej stratégie alebo len nevyhnutný základ? Aké poznatky priniesli nedávne mediálne známe incidenty v zdravotníckom, výrobnom aj iných sektoroch?

prejsť na článok

7 tipov na obsah, ktorý funguje: vyhľadávacie siete verzus sociálne siete

Ako tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.

prejsť na článok

Budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia na sociálnych sieťach

Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži

prejsť na článok