Nie ojedinelá situácia zo sociálnych sietí – na profile firmy (organizácie) na niektorej zo sociálnych sietí sa zrazu pri niektorom z propagačných príspevkov objaví vážny kritický komentár od nespokojného zákazníka. Ako býva zvykom za krátku dobu začnú pribúdať ďalšie komentáre – kritické aj nekritické, útočné aj obhajujúce.
V dnešnej digitálnej ére sú tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web kľúčovými faktormi úspech každého podnikania. Efektívna "tvorba webových stránok" a "tvorba internetových stránok" spolu s dynamickým a pútavým obsahom pre sociálne siete m
prejsť na článokV rámci digitálneho marketingu zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu, pričom organický a platený obsah na sociálnych sieťach predstavujú dva zásadne odlišné prístupy k zvyšovaniu viditeľnosti a dosahu značky. Zatiaľ čo organický obsah sa spolieha na prir
prejsť na článokInformačná bezpečnosť, priorita firemnej stratégie alebo len nevyhnutný základ? Aké poznatky priniesli nedávne mediálne známe incidenty v zdravotníckom, výrobnom aj iných sektoroch?
prejsť na článokAko tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.
prejsť na článokSociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži
prejsť na článok