Rozšírenia do Google Chromu pre každého marketéra

Užitočné tooly pre SEOčkára, PPCčkára, copywritera, grafika aj social media managera O rozšíreniach do prehliadača ste už pravdepodobne počuli. Nie každý však vie, že vám dokážu zjednodušiť písanie emailov, poskytnúť rýchly prehľad SEO faktorov alebo spraviť rýchlu kontrolu konkurencie. Rozšírenia sú jednoducho povedané šikovné nástroje, ktorých cieľom je prispôsobiť internetový prehliadač Google Chrome potrebám konkrétneho [] Príspevok Rozšírenia do Google Chromu pre každého marketéra je zobrazený ako prvý na Glidy.

prejsť na článok

Sen politického marketéra

                Pani Andrea Vadkerti, mnou uznávaná couch-ka na sociálnej sieti napísala k aktuálnemu vládnemu cirkusu, že „Marketéri Vás budú presviedčať, že politika sa robí do budúcich volieb.“ Niet toho poctivého marketéra, ktorý by toto hovoril polit

prejsť na článok

Získajte s nami Google Ads promo kód 350€

Google v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Ako ovládnuť Google Ads v 2024: Čo potrebujete vedieť, aby vaše kampane boli úspešné

Reklama v Google Ads V oblasti reklamy je Google Ads neuveriteľným nástrojom, ktorý firmám poskytuje jedinečné príležitosti na oslovenie cieľového publika. Tento článok priblíži jednotlivé body, ktoré by mali spĺňať všetky kampane na to, aby Vám zvyšov

prejsť na článok

Google a responzívny web

Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody? Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach. To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú op

prejsť na článok