Search Marketing

SEO nie je mŕtve, len sa zmenilo. Vďaka aktualizáciám od Google ako sú Panda a Penguin sa už staré pravidlá SEO nedajú aplikovať. Aby ste dnes mali dobré umiestnenie (a udržali si ho) potrebujú majitelia stránok zdôrazniť zážitok návštevníka oproti tradičným premenným akým sú linky a hustota kľúčových slov. V tomto programe sa naučíte ako si vytvoriť dômyselnú stratégiu pre organickú návštevnosť, ktorá vydrží aj skúšku časom. [signinlocker] Začneme Tu V tejto úvodnej lekcii sa naučíte ako sa search marketing vyvinul, troch veľkých hráčoch v search marketingu a čo je Intent Based Search Optimization. … je to nová úroveň v poli search marketingu. The State of Search The 3 Players Discoverability and Availability What Are Search Queries? Search Marketing Goals Introduction To Earned Media and Link Building Introduction To UXO and RXO Intent Based Search Optimization (ISBO) Zámer, Spojitosť a Nástroje Každá požiadavka vyhľadávania začína so zámerom a spojitosťou. V tejto sekcii sa naučíte určiť si zámer a použiť nástroje k uspokojeniu tohto zámeru. Intent, Context and Assets: The Big Picture How We Use Search Engines The Tyranny of Physical Space The Long Tail of Search Intent Based Keyword Research Finding Intent And Context Building Customer Avatars Intent Based Avatars Keyword Research Tools Keyword Modifiers Intent Based Keyword Research: Example 1 Intent Based Keyword Research: Example 2 Choosing Assets Kanály, Optimalizácia a Postup Vyhľadávanie sa stalo väčšie ako Google a Bing. V tejto sekcii sa naučíte optimalizovať premávku na menej konkurenčných platformách ako YouTube, Pinterest a Amazon. Channels, Optimization And Ascension: The Big Picture Choosing The Right Channel Ascension As Optimization Channel Optimization: Web Page Channel Optimization: Blog Channel Optimization: Amazon Product Page Channel Optimization: YouTube Channel Optimization: Pinterest Channel Optimization: iTunes Channel Optimization: Review Sites Optimalizácia Skúsenosti (UXO a RXO) Ak chcete premávku od Google a Bing budete potrebovať optimalizovať skúsenosť vášho návštevníka a skúsenosť vyhľadávajúceho robota. V tejto sekcii si predvedieme 23-bodový Audit Search Marketingu. Tento vám ukáže ako vás vedia privítať návštevníci a Google. Experience Optimization: The Big Picture About Content Management Systems Domain Audit: Site Command Domain Audit: Google Webmaster Tools Domain Audit: Google Analytics Domain Audit: Sitemap Domain Audit: robots.txt Domain Audit: Backlinks Domain Audit: 404 Page Domain Audit: Internal Site Search Domain Audit: Navigation Domain Audit: Accessibility Domain Audit: Mobile Domain Audit: Value Page Audit: Layout & Design Page Audit: Mobile Page Audit: Keyword Targeted Page Audit: Keyword Cannibalization Page Audit: Cross-Linking and Siloing Page Audit: Share-ability Page Audit: Duplicate Content Page Audit: Stranded Page Page Audit: Redirects Page Audit: robots.txt and Meta robots Page Audit: Page Load Speed Získanie si Médií a Spätné Odkazy Ak chcete výsledky zo search marketingu, budete sa potrebovať naučiť si získať médiá a linky z hodnoverných zdrojov. V tejto sekcii sa naučíte osem spôsobov ako si získať odkazy na web. Earned Media and Link Building: The Big Picture Paid and Owned Media Link Building Today Earning Links: Cross Linking Earning Links: Competitive Research Earning Links: Content that is Generous Earning Links: Build Link Bait Earning Links: Create Primary Research Earning Links: Getting Out More Earning Links: Newsjacking [/signinlocker] Ok. Teraz zavolajte alebo napíšte! 0910-386-892 [contact-form-7] The post Search Marketing first appeared on Digitálny Marketing.

prejsť na článok

Ako robiť e-mail marketing a koľko stojí?

Veľa firiem využíva e-maily iba na potvrdzovanie objednávok, prípadne na spätné ohodnotenie nákupu. Jednoducho tie e-maily, ktoré sú na fungovanie nevyhnutné. E-maily sú ale skvelým nástrojom pre marketing značky. Informujete zákazníkov o novinkách aj stá

prejsť na článok

80% of Amazon advertisers are about to increase their budget in 2019

Not only that the advertising sector of Amazon is constantly growing in impressive pace, but the latest survey, performed by Third Door Media (controlling entity of Marketing Land, Search Engine Land and MarTech Today) revealed that even 80% of Amazon adv

prejsť na článok

Nová metrika Share of Search ako náhrada za Share of Voice?

V poslednom roku sa metrika Share of Search skloňuje čoraz častejšie. Ak chcete vyhodnotiť tržný podiel vášho brandu v porovnaní s konkurenciou, ide o jeden z presnejších ukazovateľov. A na čo si dať pozor pri získavaní a vyhodnoc

prejsť na článok

Michal Kuchta

Managing partner, Row & Slide s.r.o. Michal sa špecializuje na branding, obsahový marketing a storytelling. Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy. Th

prejsť na článok

Prečo mať iba webstránku nestačí

Dnes je toľko možností ako robiť marketing. Google ads, SEO, Facebook reklamy, Instagram, YouTube Bežný človek má až problém orientovať sa v tom. Niektorí „marketéri zatracujú emali, sú pre nich len vec minulosti. Priznám sa, že aj ja podceňujem emailový

prejsť na článok