SEO, Content a iné cudzie slová 1

Ako freelancer som pri konzultáciách s klientmi používal vždy jednoduchý slovník, ktorý je zrozumyteľný pre každého. Tento zvyk si snažím zachovať aj dnes, i keď stále viac sa nám tlačia do slovníka Digitálneho Marketingu technické výrazy, alebo slová prevzané napríklad z angličtiny. Naša rýchla doba nenachádza adekvátne ekvivalenty v slovenčine, tak si to jednodušíme. Problém nastáva, pokiaľ nie ste v danej problematike zbehlý a ste konfrontovaný so záplavou výrazov, ktorým nerozumiete. Aj keď u nás v BeeSeo hovoríme jazykom ktorému rozumiete, v dnešnom článku Vám ozrejmím cudzojazyčné pojmy s ktorými sa v rámci marketingu webov a e-shopov môžete stretnúť najčastejšie. SEO (Search Engine Optimization) skratka SEO, čiže optimalizácia webu pre vyhľadávače, je súborom techník a krokov digitálneho marketingu, ktoré napomáhajú stránke byť vo vyhľadávaní na vysokých pozíciách na základe vyhľadávania kľúčových slov. Tieto aktivity zabezpečujú vysokú mieru organickej (neplatenej) návštevnosti webu. Takže už vieme, čo je SEO. Vyhľadávače ako napríklad Google zohľadňujú množstvo kritérií ktoré musia, alebo mali by byť splnené ak nás má posunúť vo výsledkoch vyhľadávania na popredné pozície. U nás v BeeSeo to familiárne voláme kŕmenie algoritmov. V každom prípade SEO optimalizácia webu je v dnešných časoch digitálnej konkurencie nevyhnutná pre každý web, alebo e-shop. Nastavenie SEO je tak trošku veda. Pokiaľ si nie ste istý či potrebujete SEO, alebo či máte optimalizáciu urobenú správne, kontaktujte nás, naši odborníci Vám radi poradia. COPYWRITING  Voľný preklad by mohol znieť ako písanie marketingových a reklamných textov na podporu predaja. Tento výraz ale v dnešných dňoch pojme všetky texty, ktoré v digitálnom priestore kreujeme. Zahŕňa texty blogov, článkov, produktových popisov, SEO textov, názvov a ostatných textov. Copywriter je osoba ktorá tieto texty píše na základe zadania od klienta. V našej agentúre máme bohaté skúsenosti s písaním textu podľa zadania. Kvalitné texty patria k hlavným zložkám kontentu webu.(pokračovanie v ďalšom článku) The post SEO, Content a iné cudzie slová 1 appeared first on BeeSeo.

prejsť na článok

Now You can Improve the Quality of Clicks of Sponsored Content on LinkedIn

LinkedIn, as one of the most popular tools to achieve your marketing objectives through different campaigns, has certain system of adjustment to Sponsored Content, which you might not be using in full. Therefore, LinkedIn is about the do certain tests and

prejsť na článok

Content Marketing

Ak chcete budovať autoritu svojej značky a starať sa o vzťahy o svojich zákazníkov správnym spôsobom, potom musíte doručiť hodnotu vopred. A obsah (napr: informácie/zábava) je to, ako to urobíte. V tejto sekcii sa naučíte ako vymyslieť a uskutočniť straté

prejsť na článok

Infodemic in the First and Second Wave of the Pandemic: Comparative Media Content Analysis of Croatian Portals

ABSTRACT:In addition to the COVID-19 pandemic since 2020, there has been a pandemic of information, disinformation and fake news connected with it, referred to by the World Health Organisation as an “infodemic”. Taking into consideration that timely, accu

prejsť na článok

What is Clean Energy? How Does It Work?

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok

The emergence of new tech for a green future

The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n

prejsť na článok