Servisná zmluva = bezproblémový chod IT vo vašej spoločnosti

041 5555 111 [email protected] Pon - Pia: 8:00 - 16:00 Kamenná 20, Žilina Facebook-f Instagram Linkedin Youtube Domov Hardware Servis+ Siete Správa IT Software Programy KIS Nadstavby KIS CLOUD služby Klientska zóna KIS Na stiahnutie e-shop Blog Kontakty Menu Domov Hardware Servis+ Siete Správa IT Software Programy KIS Nadstavby KIS CLOUD služby Klientska zóna KIS Na stiahnutie e-shop Blog Kontakty Servisná zmluva = bezproblémový chod IT vo vašej spoločnosti V súčasnosti sa bez výpočtovej techniky nezaobíde žiadna spoločnosť. Počítače, tlačiarne, počítačová sieť, internet, tonery a príslušenstvo od výmyslu sveta. To všetko je na kvalitné fungovanie každej modernej firmy nevyhnutné. Sú rôzne cesty, ako si spomínané veci zabezpečiť – svojpomocne, zavolať podľa potreby IT firmu alebo mať partnera, ktorý nás pozná a postará sa o to, aby v našom podnikaní po technickej stránke neustále všetko fungovalo hladko a bez problémov. Každá z týchto možností má svoje pre a proti.Správa IT profesionálnou firmouTiež už si predstavujete tie pravidelné poplatky? Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o najdrahšie riešenie. Je to však skutočne tak? Začali by sme tým, že výška mesačného poplatku je závislá od stupňa starostlivosti, ktorú dostávate. Vplýva naň veľmi veľa faktorov, napríklad:  • garantovaná doba reakcie na požiadavku, • čas, počas ktorého je služba poskytovaná a zákazník sa vždy dovolá na servisné číslo (napr. PO-PIA 8-16, PO-PIA 6-22, 24/7)• samotný obsah servisnej zmluvy, v ktorej má byť uvedené predovšetkým to, za čo váš správca IT preberá zodpovednosť. Tiež tu nesmie chýbať vopred dohodnutý počet hodín práce, ktorý zahŕňa cena paušálu.  Náš tip: Zazmluvniť si profesionálny IT servis sa oplatí najmä vtedy, ak radi predchádzate nečakaným výdavkom. Často sa totiž stáva, že v prípade väčšej poruchy alebo potreby väčších technických zmien vo firme je cena jednorázového poplatku za IT služby mnohonásobne vyššia ako cena mesačného poplatku vyplývajúceho zo servisnej zmluvy. V konečnom dôsledku tak, ako zákazník, môžete zbytočne preplatiť. Samozrejme, v prístupe jednotlivých IT firiem sú veľké rozdiely. Niekde ste len „Ticket“ a v lepšom prípade sa dovoláte vždy inému technikovi. Horšie je, ak dostanete pridelené len číslo servisného prípadu a čakáte, kedy sa vám niekto ozve.  U nás fungujeme úplne odlišným spôsobom. Každý náš zákazník má vyčleneného svojho technika (alebo viacerých), ktorý prioritne rieši jeho požiadavky. Dosahujeme tým vyššiu efektivitu a užší kontakt medzi zákazníkom a jeho IT technikom. Spolupráca i samotná komunikácia je potom osobnejšia, rýchlejšia a kvalitnejšia. Môžete sa preto spoľahnúť, že váš technik vás a výpočtovú techniku vo vašej spoločnosti dokonale pozná. Poznanie zákazníka je pre nás základ. Iba vďaka tomu vieme neustále poskytovať kvalitnú starostlivosť a zlepšovať svoje služby. Dobrý správca IT po podpísaní servisnej zmluvy vykoná u zákazníka aj hĺbkový audit. Na jeho základe spozná celkovú technickú situáciu u klienta a ihneď vie navrhnúť kroky, ktoré môžu priniesť zlepšenia v oblasti kvality a bezpečnosti jeho siete.  Zveriť správu IT do rúk profesionálom, teda spoľahlivej firme, vám ako majiteľovi spoločnosti prinesie pokojnejší spánok a vašim zamestnancom v práci vyššiu efektivitu. Venujte sa naplno svojmu biznisu a komplexné služby v podobe dodávok tonerov, riešenie technických problémov či spravovanie internetu nechajte na nás. Email Prihlásiť Facebook-f Instagram Linkedin Youtube Kontakty GDPR Obchodné podmienky Klientska zóna KIS Na stiahnutie

prejsť na článok

Ako vybrať názov vašej spoločnosti, alebo zázrak s názvom NAMING

Dobre navrhnuté meno vašej spoločnosti vám pomôže odlíšiť sa od konkurencie, navyše je silným nástrojom na budovanie značky. Či už ho ľudia uvidia na vašom webe, vizi The post Ako vybrať názov vašej spoločnosti, alebo zázrak s názvom NAMING appeared first

prejsť na článok

Pillow poisťovňa: jedna zmluva vládne všetkým

Doteraz boli pre komplexné poistenie vozidla potrebné dve rôzne poistné zmluvy. Jedna obsahovala PZP a druhá havarijné poistenie. Tento postup mal mnoho nevýhod a našťastie je už v moderných poisťovniach minulosťou. Trend je jasný: jedna zmluva Jedna zmlu

prejsť na článok

Phishingový test – aké nedostatky v bezpečnosti Vašej firmy môže odhaliť?

Sociálne inžinierstvo je technika využívajúca manipuláciu za účelom získania citlivých informácií alebo vykonania nejakej akcie.Útokom využívajúcim sociálne inžinierstvo podľahli aj spoločnosti ako Twitter a Microsoft. V júli 2020 útočníci využili The p

prejsť na článok

Novinky v aplikácii AutoMobil: Elektronická servisná knižka a mapa autoservisov

Mobilná aplikácia AutoMobil má ďalšie vychytávky! Tentokrát sme do nej zabudovali elektronickú servisnú knižku a mapu autoservisov. Konečne si do aplikácie môžete zaznamenávať servisné úkony k vašim vozidlám. A nielen to! Servisné úkony si dokonca môžete

prejsť na článok

Výhody systému RIPS

Výhody systému RIPS Výnimočná kvalita a TCO, bezúdržbový chod a šetrnosť k životnému prostrediu Keď ponúkamé nové pigmentové tlačiarne Epson firemným zákazníkom, často sa stretávame s názorom, že pigmentová (atramentov

prejsť na článok