Slovenské mamičky nie sú nákupné maniačky. Prieskum ukázal, aký majú vzťah k móde

Priority sa menia. S príchodom detí obzvlášť. Príchod dieťaťa je pre každú ženu veľká zmena. 646 mamičiek v online prieskume odpovedalo, ako príchod dieťatka ovplyvnil ich módu. 84 % opýtaných tvoria skúsené mamičky, ktoré majú jedno alebo dve deti. 26% opýtaných dieťatko iba čaká. Prieskum prebiehal v máji 2019 a ukázal, že vnímanie módy u žien sa s príchodom detí mení. Ženy, ktoré pred pôrodom nosili vysoké opätky, na materskej uprednostňujú pohodlné tenisky alebo baleríny. Zaujímajú viac o svoje zdravie a pohodlie nôh, mnohé prechádzajú z klasickej obuvi na barefoot topánky. Priority sa menia výška opätku tiež Základom outfitu pre 20% opýtaných pred pôrodom boli vysoké opätky. Po narodení detí topánky na opätku nosia iba 3% žien. Mení sa celkovo aj štýl obliekania. Ženy sa zameriavajú na pohodlnú a ležérnu módu uprednostňujú funkčnosť pred módnou stránkou. Na detaily nie je čas 14% mamičiek sa priznalo, že na ihrisko vyrážajú v prvom outfite, ktorý je po ruke a je aspoň trochu čistý. 53 % mamičiek sa predovšetkým zaujíma o celkovú pohodlnosť a funkčnosť oblečenia. 25 % opýtaných venuje pozornosť tomu, či je outfit štýlový a trendy. Záujem o nakupovanie klesá Ženy sa často spájajú s emotívnym nakupovaním. Aj keď za väčšinou nákupných rozhodnutí v rodine stoja práve matky, s príchodom detí nakupujú racionálne. 64 % opýtaných si občas kúpi niečo pekné, aj keď sa za nákupné maniačky nepovažujú, 14 % nakupovanie považuje za svoju vášeň. 7% mamičiek neznáša nakupovanie. 15% mamičiek uviedlo, že sa na nakupovanie pozerajú aj z hľadiska ekológie a uprednostňujú udržateľné značky. Najlepší darček od partnera? Za najlepší darček od partnera považuje 64% žien romantickú večeru pre dvoch bez detí. 19 % mamičiek neodmietne fľašu vína a 14 % sa poteší voucheru do obľúbeného e-shopu s topánkami. Slovenská mama uniforma Aj tu platí, že pohodlie má cenu zlata. Takmer 59% žien uviedlo, že na materskej si obliekajú najčastejšie legíny, tričko a pohodlné tenisky. Naopak, 25 % mamičiek sa orientuje na udržateľné značky. 14 % mamičiek sleduje módne trendy a 2 % mamičiek trávia celý deň v pyžame. Záleží im na tom, čo si druhí myslia 41 % mamičiek uviedlo, že im záleží na tom, čo si druhí myslia, a ani ako matky sa nechcú vzdať pekného obliekania. 35 % uviedlo, že predstierajú, že im je to jedno, ale trápi ich, že na seba nemajú čas. 12 % mamičiek je ľahostajný názor druhých ľudí a zaujíma ich iba, či je móda udržateľná, a 11 % mamičiek je natoľko unavených, že móda je im ukradnutá. Kompletné výsledky prieskumu, vrátane grafov, vyjadrení slovenských blogeriek a komentárov mamičiek nájdete na stránke eObuv.sk. Fotografie a grafika: eobuv.sk a unsplash.com The post Slovenské mamičky nie sú nákupné maniačky. Prieskum ukázal, aký majú vzťah k móde first appeared on Daniela.sk.

prejsť na článok

O odchode zo Slovenska uvažuje štvrtina populácie. Hlavným dôvodom je životná úroveň, ukázal prieskum

Ročne sa zo Slovenska odsťahujú tisícky Slovákov. Štatistický úrad eviduje za rok 2022 takmer 4 500 vysťahovaných ľudí, ktorí si odhlásili trvalý pobyt na Slovensku. Tento údaj však neráta s odsťahovanými, ktorí si ponechali trvalý pobyt na Slovensku, pre

prejsť na článok

Už roky máme k dispozícií internet

Akurát si dávam po poludnie kávičku úplne sa mi žiada. Za chvíľu idú moje obľúbené nákupné maniačky kto je v práci má možnosť pozerať reprízu alebo cez týždeň doobeda alebo cez víkend alebo na webe. Podľa webu si môžeme čokoľvek nájsť aj kúpiť ale ja najr

prejsť na článok

Oblečenie pre ženy

Nákupné maniačky ľúbia aj každý deň nakupovať. Vyberajú si rôzne štýly svojho obliekania a uprednostňujú rôzne značky od módnych návrhárov. Nevynechajú ozdobenie svojho outfitu rôznymi módnymi doplnkami svetových značiek. Patríte aj vy medzi nákupné mania

prejsť na článok

Je slovenské naozaj slovenské?

Obchodné reťazce sa v poslednú dobu tvária, ako dávajú na pulty slovenské výrobky. V televízii v Čechách aj na Slovensku je spustená marketingová kampaň, ktorá sa snaží obyvateľov presvedčiť o "regionálnych produktoch" v nadnárodných obchodných reťazcoch.

prejsť na článok

Ako zachrániť váš vzťah s nafukovacím balónom?

Kto nikdy nežil v partnerskom zväzku, ešte netuší, čo ho “čaká”. V týchto slovách môžete nájsť hocičo. No stále platí, že vzťah 2 ľudí sa neustále musí budovať. Prirovnajte si váš vzťah k letu v teplovzdušnom balóne. Balón letí len preto, že teplejší vzdu

prejsť na článok