Slovenské mamičky nie sú nákupné maniačky. Prieskum ukázal, aký majú vzťah k móde

Priority sa menia. S príchodom detí obzvlášť. Príchod dieťaťa je pre každú ženu veľká zmena. 646 mamičiek v online prieskume odpovedalo, ako príchod dieťatka ovplyvnil ich módu. 84 % opýtaných tvoria skúsené mamičky, ktoré majú jedno alebo dve deti. 26% opýtaných dieťatko iba čaká. Prieskum prebiehal v máji 2019 a ukázal, že vnímanie módy u žien sa s príchodom detí mení. Ženy, ktoré pred pôrodom nosili vysoké opätky, na materskej uprednostňujú pohodlné tenisky alebo baleríny. Zaujímajú viac o svoje zdravie a pohodlie nôh, mnohé prechádzajú z klasickej obuvi na barefoot topánky. Priority sa menia výška opätku tiež Základom outfitu pre 20% opýtaných pred pôrodom boli vysoké opätky. Po narodení detí topánky na opätku nosia iba 3% žien. Mení sa celkovo aj štýl obliekania. Ženy sa zameriavajú na pohodlnú a ležérnu módu uprednostňujú funkčnosť pred módnou stránkou. Na detaily nie je čas 14% mamičiek sa priznalo, že na ihrisko vyrážajú v prvom outfite, ktorý je po ruke a je aspoň trochu čistý. 53 % mamičiek sa predovšetkým zaujíma o celkovú pohodlnosť a funkčnosť oblečenia. 25 % opýtaných venuje pozornosť tomu, či je outfit štýlový a trendy. Záujem o nakupovanie klesá Ženy sa často spájajú s emotívnym nakupovaním. Aj keď za väčšinou nákupných rozhodnutí v rodine stoja práve matky, s príchodom detí nakupujú racionálne. 64 % opýtaných si občas kúpi niečo pekné, aj keď sa za nákupné maniačky nepovažujú, 14 % nakupovanie považuje za svoju vášeň. 7% mamičiek neznáša nakupovanie. 15% mamičiek uviedlo, že sa na nakupovanie pozerajú aj z hľadiska ekológie a uprednostňujú udržateľné značky. Najlepší darček od partnera? Za najlepší darček od partnera považuje 64% žien romantickú večeru pre dvoch bez detí. 19 % mamičiek neodmietne fľašu vína a 14 % sa poteší voucheru do obľúbeného e-shopu s topánkami. Slovenská mama uniforma Aj tu platí, že pohodlie má cenu zlata. Takmer 59% žien uviedlo, že na materskej si obliekajú najčastejšie legíny, tričko a pohodlné tenisky. Naopak, 25 % mamičiek sa orientuje na udržateľné značky. 14 % mamičiek sleduje módne trendy a 2 % mamičiek trávia celý deň v pyžame. Záleží im na tom, čo si druhí myslia 41 % mamičiek uviedlo, že im záleží na tom, čo si druhí myslia, a ani ako matky sa nechcú vzdať pekného obliekania. 35 % uviedlo, že predstierajú, že im je to jedno, ale trápi ich, že na seba nemajú čas. 12 % mamičiek je ľahostajný názor druhých ľudí a zaujíma ich iba, či je móda udržateľná, a 11 % mamičiek je natoľko unavených, že móda je im ukradnutá. Kompletné výsledky prieskumu, vrátane grafov, vyjadrení slovenských blogeriek a komentárov mamičiek nájdete na stránke eObuv.sk. Fotografie a grafika: eobuv.sk a unsplash.com The post Slovenské mamičky nie sú nákupné maniačky. Prieskum ukázal, aký majú vzťah k móde first appeared on Iveta.sk.

prejsť na článok

Mamičky v karavane

Deti a karavan? Skvelá voľba pre rodinný výlet. A bezpečná! Známe slovenské mamičky a ich dovolenka v karavane. The post Mamičky v karavane appeared first on Karavany Bratislava.

prejsť na článok

Prihlasovanie pre slovenské hrané projekty do programu MIDPOINT Intensive SK je spustené!

Prihlasovanie pre slovenské hrané projekty do programu MIDPOINT Intensive SK je spustené! Prihlasovanie pre slovenské hrané projekty do programu MIDPOINT Intensive SK je spustené! Trojdňový intenzívny dramaturgický workshop prebehne 15. – 17. marca 2023

prejsť na článok

Slovenské piesne a chválospevy

Ak ste jedni z tých posluchčov, ktorí síce radi počúvajú Rádio 7. no ľahšie by sa im pridávalo ku chvále Pána v rodnom jazyku, máme vo vysielaní vyhradené hodiny špeciálne pre vás! Započúvajte sa do hudobného bloku čisto slovenských chvál každú stredu a s

prejsť na článok

DEŇ MATIEK /10.5./

Milé mamičky, tak ako každý rok, chceli  sme pre Vás pripraviť krátke vystúpenie k Vášmu sviatku Aj napriek tomu, že to tentokrát nie je možné, veríme, že detičky Vás prekvapia nejakou drobnosťou, ktorú samé vyrobia, milou omaľovankou, alebo.. dajú Vám bo

prejsť na článok

Black Friday a Cyber Monday: ako vytvoriť konverzné obrázkové kampane

Využite 10 predpripravených grafických šablón pre nákupné šialenstvo na konci novembra. Prispôsobte ich vizuálu vášho obchodu a predajte v online inzercii maximum vašich produktov.

prejsť na článok