Belluria salone je dermatokozmetické štúdio v Sabinove, kde okrem bežných kozmetických ošetrení tím kozmetických profesionálov poskytuje aj pokročilejšie, neinvazívne prístrojové a laserové procedúry. Majiteľka, pani Erika, tomuto salónu darovala svoju dušu a spoločne so svojím tímom už 27 rokov nielen skrášľuje, ale aj pomáha vyriešiť mnoho kožných nedostatkov. Medzi najobľúbenejšie procedúry patrí medicinska lymfodrenáž, ošetrenia IPL laserom a mikropigmentácia. Pani Erika ma oslovila so žiadosťou o pomoc pri tvorbe novej webovej stránky a redizajnu loga. Po úvodnej konzultácií, kde sme sa porozprávali o koncepte salónu, cieľovej skupine a celkovej vízii Belluria Salone, sme si potvrdili cenovú ponuku a následne som sa pustila do práce. Vedeli sme, že je potrebná nová webová stránka a redizajn loga. Redizajn loga Ako prvý krok som požiadala moju skvelú kamarátku a skúsenú grafičku Luciu, aby navrhla redizajn loga. Hlavnou požiadavkou bolo, aby pôsobil moderne, elegantne a zároveň bol vhodný na rôznorodé použitie v online či offline komunikácii. Pôvodné logo: Pri starších logách sa veľmi často objavuje napodobenina “zlatej” farby. Pravda je, že zlatú ako farbu na tlač grafické programy nepoznajú, výnimočne to vedia v tlačiarni vytlačiť pekne. Preto častokrát vznikajú hnedo-žlté logá, ktoré môže pôsobiť v online komunikácii priam neesteticky. Nové logo: Pohrávali sme sa s viacerými možnosťami prevedenia loga. Pani Erika spolu so svojim tímom vybrali logo s kaligrafickým písmom a jednoduchým popisným písmom z “rodiny” s názvom “sans” čo je častokrát využívané pri moderných logách. Nová webová stránka Webová stránka, ktorá mala reprezentovať Belluria Salone vyzerala pôvodne takto: Vytvorená, či lepšie povedané vyskladaná, vďaka Google Moja Firma profilu v pár jednoduchých krokoch. Stránka síce obsahovala kontaktné údaje a bola responzívna, no okrem toho nemala už žiadne vlastnosti profesionálnej prezentácie. Na webe chýbal zoznam služieb s ich popisom, chýbalo predstavenie tímu a celkovo web pôsobil veľmi neosobne, nezaujímavo a vytvorený doslova na kolene. Žiadna majiteľka salónu nechce, aby potenciálna zákazníčka jednou návštevou webu získala dojem, že “na kolene” spravíte aj jej nové obočie. Dajte si preto na svojej webovej prezentácii záležať. Existuje mnoho jednoduchých šablónových webových riešení za rozumnú cenu či si dáte spraviť web cez WordPress, WiX, Shoptet, Foursquare či iné, vždy lepšie ako nemať nič a zmestíte sa do trojcifernej sumy. Tvorba novej webovej stránky Prvým krokom pri tvorbe novej webovej stránky bolo zakúpenie domény www.belluriasalone.sk a hostingu, na ktorom bude nová webová stránka bežať. Tieto služby sa platia na ročnej báze a stoja okolo 120€/ročne. Následne som si spravila prieskum grafických návrhov z oblasti beauty, pričom ma zaujali tieto šablóny, z ktorých som čerpala pri tvorbe dizajnu na novom webe Belluria SALONE. Na vytvorenie som použila platformu na tvorbu webu s názvom WIX, kde je vyskladanie webovej stránky veľmi intuitívne a akonáhle sa zoznámite s rozhraním, práca na webe je zábavou. Vytvorenie štruktúry je základom, kde si musíte jasne stanoviť čo chcete, a čo na webe nechcete mať. S pani Erikou sme sa dohodli, že na webe budú všetky služby a ich popis, podstránka venovaná tímu, blog s troma úvodnými článkami, kontaktný formulár s mapou, referencie a potvrdenie o informovanosti so súhlasom pre klientky dokument, ktorý si vedia jednoducho stiahnuť a vytlačiť pred návštevou salóna. V rámci blogu sme sa rozhodli venovať 3 kľúčovým témam, a to obľúbeným ošetreniam mikropigmentácii, medicínskej lymfodrenáži a tiež značke Bioline Jató, s ktorou v salóne pracujú. Účelom článkov je o čosi detailnejšie informovať, navyše je to vhodný spôsob na oslovenie širšieho publika či už v organickom vyhľadávaní na Google alebo na sociálnych sieťach. Na túto tému odporúčam článok Ako si založiť beauty blog. Tiež sme si definovali farebné ladenie a tematiku webovej stránky tak, aby bola konzistentná aj s cítením pani Eriky a tiež s interiérom salónu. O konzistentnosti komunikácie a dôležitosti farieb som do detailu porozprávala v online kurze Stratégia a povedomie. Ak o tejto téme chcete vedieť viac, odporúčam online kurz zakúpiť. Časovo najzložitejším bola obsahová stránka webu, ktorá si vyžadovala kompletné vytvorenie textov s následnou korekciou pani Eriky. Okrem toho aj foto a video podklady, ktoré nafotila profesionálna fotografka. A v neposlednom rade to bola úprava webu do mobilnej verzie a doladenie všetkých malých detailov, o ktorých sa človeku ani nesníva. Po technickej stránke musí web tiež spĺňať niekoľko základných vecí, a to nastavenie cookies lišty a odkaz na dokument s ochranou osobných údajov, kde jasne špecifikujete, aké údaje na webe zbierate, a ako s nimi narábate. Výsledkom je webová stránka, ktorá je plne funkčná a zároveň esteticky aj používateľsky príjemná. Záver Webová stránke je v dnešnej dobe základom prezentácie na internete. Na webovú stránku je naviazaný Google, cez ktorý takmer každý jeden človek vyhľadáva informácie aj o salónoch v okolí a na mapách. Mať peknú a funkčnú stránku môže byť vaša konkurenčná výhoda. Ak tú svoju webovú stránku ešte nemáte, všetkými desiatimi vám odporúčam si ju dať vytvoriť. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať na [email protected] Ako hodnotí spoluprácu pani Erika Pistráková z Belluria Salone? “Prvýkrát počas pandémie som na sociálnej sieti zachytila reklamu na marketingpresalony.sk. Keďže prebiehal online kurz ako pracovať v kreatívnych programoch a vytvárať si reklamu, neváhala som a prihlásila som sa. Bolo to pre mňa veľmi poučné a posunulo ma to vpred. Následne som poprosila slečnu Patríciu o pomoc pri vytvorení webovej stránky, ktorú som 27 rokov nemala a ktorá je už pre mňa nevyhnutná, kvôli širokému portfóliu služieb, ktoré môj kozmetický salón ponúka a nedá sa odpovedať na všetky otázky na fb stránke, či na sms, alebo insta správy. Chcela by som vyzdvihnúť vysoký profesionálny prístup Patrície, ktorá krok po kroku v aktívnej spolupráci so mnou, vytvorila excelentnú webovú stránku, ktorá spĺňa náročné kritériá odbornosti, reálnosti a elegancie. Veď posúďte sami.” Erika Pistráková, majiteľka Belluria SALONE
Dňa 17.08.2022 prebehla aktualizácia/redizajn Portálu IS MCS. Redizajn sa týka úvodnej stránky Portálu IS MCS, aplikácie Mapy CDB a aplikácie TRASY – trasovanie do 60 t a zadávanie žiadostí nad 60t, a predstavuje redizajn grafických komponentov tvoriacich
Reklamná agentúra ContentPress poskytuje kompletné služby v oblasti online marketingu. Súčasťou širokého portfólia je tiež tvorba web stránok. Nová firemná web stránka je dnes cenovo dostupnejšia ako kedykoľvek predtým. Nehovoríme tu ale o lacnej web strá
prejsť na článokWebová analytika je proces zhromažďovania, spracovania a analýzy dát o návštevnosti webovej stránky alebo aplikácie. Pomáha marketérom pochopiť správanie užívateľov, zlepšiť výkon stránok a rozhodovať na základe dát. Príspevok Analytika (webová analytika)
prejsť na článokPribližne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú web stránku. V dnešnej modernej, technologickej dobe je to šokujúce číslo. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v
prejsť na článokPre reštauráciu San Angello z B.Bystrice sme vytvorili novú web stránku sanangello.sk. Na stránke nájdete informácie o tejto výbornej reštaurácii, a samozrejme ich chutné menu v aktuálnom jedálnom lístku a ponuku denných jedál. Stránka je oprimalizovaná n
prejsť na článok