Spolupráca SOŠ kaderníctva a vizážistiky

Projekt Škola-škole organizovaný Bratislavský kraj medzi našou priemyslovkou a BeautyCare Study Stredná odborná škola kaderníctva a vizážistiky. Reklamné video pre odbor 8576 H umelecký parochniar a maskér, kde sa predviedli žiačky a pedagogičky spomínaného odboru a samozrejme naši multimedialisti za kamerou a vo fotoateliéry. Ďakujeme za skvelú spoluprácu a tešíme sa na ďalšie v novom školskom roku. video: Ján Bednárik fotografie: Jakub Živner The post Spolupráca SOŠ kaderníctva a vizážistiky appeared first on SPŠE Hálova 16, Bratislava.

prejsť na článok

Rebecca - Žilina

Na internetový portál Firmy Žilina bola pridaná nová firma Salón REBECCA - Žilina, ktorá Vám ponúka svoje služby v oblasti kaderníctva, manikúry, pedikúry, kozmetiky.

prejsť na článok

Spolupráca juniora a seniora v product tíme

Ako to funguje v zabehnutom tíme, do ktorého príde nový juniorný človek? O tom, ako vyzerá medzigeneračná spolupráca v Hyperii porozprávali junior product ownerka Deniska a Peťo, ktorý je u nás o niekoľko rokov dlhšie, aktuálne na pozícii senior product m

prejsť na článok

Každá takáto spolupráca posúva našu ASSR vpred

ASSR je dobrovoľníckou organizáciou, ktorá zasvätila svoju činnosť poskytovaniu pomoci v mimoriadnych alebo krízových situáciách. Funguje na základe medzinárodne platných štandardov a všetky svoje aktivity sa snaží vykonávať na profesionálnej úrovni. Dôka

prejsť na článok

Spolupráca s Konzervatóriom

Projekt s názvom škola-škole organizovaný Bratislavský kraj s Konzervatórium Bratislava bol zameraný najmä na zvuk. Žiaci konzervatória skomponovali a predviedli zvučky pre naše štúdio a podcastové relácie. My sme nasnímali a postprodukčne upravili

prejsť na článok

Podporujeme nový eShop systém PrestaShop

Vážení zákazníci. S radosťou Vám oznamujeme, že sme pre Vás pripravili novinku, ponúkame Vám vytvorenie a dodávku kompletných služieb pre Váš nový eshop, ktorý je poháňaný systémom PrestaShop. Či už potrebujete starostlivosť a podporu už existujúceho eSho

prejsť na článok