Myslíte si, že vám písanie titulkov ide? Snažíte sa, aby boli pútavé a pritom spĺňali aj pravidlá SEO? A čo štylistika a nejaké tie novinárske pravidlá? Odhalíme vám zopár najčastejších zaužívaných chýb a omylov, ktorých sa možno tiež dopúšťate. Vyvarujte sa im a buďte o niekoľko krokov bližšie k tomu, ako písať dobré a správne titulky. 1. Bodka v titulku Tak toto vidíme často. Na mnohých portáloch i weboch. Mýlia si nadpis s klasickou vetou. A do toho veru bodka nepatrí. Tak ak nechcete stratiť svoju profesionalitu a zbytočne vypichovať oči gramaticky a štylisticky zdatným čitateľom a potenciálnym zákazníkom, toto im nerobte Je to jedno zo základných pravidiel písania titulkov. Pokiaľ sa váš titulok skladá z dvoch častí predeľte ho namiesto bodky radšej pomlčkou alebo dvojbodkou. Prípadne stavte na hlavný nadpis a podnadpis. No každopádne, za poslednou vetou nikdy bodku nedávajte. Viac vám napovie aj jazyková poradňa. 2. Zbytočne komplikovaný a príliš dlhý Snažili ste sa zaujať a vtesnať všetky tromfy do tých cca 60 znakov, no nejako sa vám to vymklo spod kontroly? Okrem toho, že stratíte čitateľov, lebo sa všetko podstatné dozvedia už z titulku, to tiež dobre nevyzerá, o SEO pohľade ani nehovoriac. Skrátka, totálny fail, čo sa týka obsahového marketingu. Titulok by mal mať jasné posolstvo, navnadiť a povzbudiť k ďalšiemu čítaniu. Informácie následne rozviniete v meta description, perexe a v tele článku. 3. Senzácia za každú cenu a rušivá interpunkcia Keď to preženiete, nik vám na to nenaletí. Bude tušiť pod tým všetkým omnoho fádnejší obsah alebo nevýraznú ponuku. Neinšpirujte sa bulvárom, nehroťte to s výberom udičkových slov a výkričníkmi. Myslite na to, že menej je niekedy viac. Navyše, takéto titulky vôbec nebudú pôsobiť profesionálne. Upozorniť, zvýrazniť, vytvoriť niečo clickbaitové, to áno. Ale všetko s citom a vkusne. Myslite na to pri písaní titulkov. 4. Bez kľúčového slova Možno ste vsadili na to, že ich stačí mať v texte riadne prelinkované a titulok ste vôbec neriešili. Omyl. Toto je pre Google jeden z top SEO parametrov. A aj vaši čitatelia či záujemcovia o vaše produkty a služby sa ku vám ľahšie dostanú. Čiže vybrať jedno hlavné kľúčové slovo a mať ho v titulku (H1 aj title) je alfou a omegou. Nezabúdajte na to pri obsahovom marketingu. Hľadáte viac podobného obsahu alebo potrebujete poradiť v oblasti contentu, SEO a reklám? Navštívte web agentúry High5, prečítajte si naše blogové texty, alebo rovno využite možnosť konzultácie zdarma a zistite, čo potrebujete. Príspevok Správne písanie titulkov: 4 najčastejšie chyby, ktorým sa vyvarovať je zobrazený ako prvý na High5.sk.
Neželené miesta kadiaľ vzduch opúšťa dom, vznikajú najčastejšie ako chyby pri návrhu a výstavbe stavebnej konštrukcie. Najčastejšie sú v oblasti okien, dverí, v elektroinštalácii, v podkroví... V zimnom období studený vzduch nekontrolovateľne prechádza ce
Chyby eurofondových riadiacich orgánov, teda ministerstiev, stáli Slovensko v rokoch od apríla 2020 do konca roku 2021 približne 70 miliónov... Zdroj
prejsť na článokV tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je č
prejsť na článokRuža ako kráľovná kvetov, uctievaná už v minulosti, vládne aj dnešnému svetu svojou krásou a prenikavou vôňou. V starovekej Indii bola ruža posvätný kvet. Jej darovaním ste si mohli vyprosiť u vládcov čokoľvek. Dnes ju pestujeme takmer každý na záhrade .
prejsť na článokDruhý festivalový deň Odštartovala ho duchovná obnova pre mužov. Viedol ju salezián don Jozef Luscoň. Počas prednášky spomenul mnohé nástrahy, ktorým je treba sa vyvarovať, ale aj to, že nie je treba mať strach zo svätej spovede, kde Boh dokáže prostrední
prejsť na článok