Stručný prehľad japonským automobilovým priemyslom

História japonského automobilového priemyslu sa začala v 20. storočí. Po druhej svetovej vojne, vďaka obnove krajiny a technologickej inovácii, Japonsko rýchlo napredovalo v automobilovej výrobe. V 60. rokoch 20. storočia japonské značky ako Toyota, Honda a Nissan začali expandovať na zahraničné trhy. Vyznačovali sa spoľahlivosťou, efektívnosťou a inováciami. V 80. rokoch sa Japonsko stalo jedným [] Príspevok Stručný prehľad japonským automobilovým priemyslom zobrazený najskôr onlinemoto.sk.

prejsť na článok

Čo potrebuješ vedieť o automobilke ISUZU

Historia spoločnosti ISUZU sa začala v Japonsku a je významnou súčasťou rozvoja automobilového priemyslu v tejto krajine. Tu je stručný prehľad histórie spoločnosti: Začiatky (1916-1933): ISUZU začala ako Tokio Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co

prejsť na článok

Prehľad predvolieb mobilných operátorov

Prehľad prefixov predvolieb mobilných operátorov pôsobiacich na slovenskou trhu (v prípade prenosu telefónneho čísla sa podľa predvoľby dá vyčítať, ktorý The post Prehľad predvolieb mobilných operátorov first appeared on Simkarta.sk.

prejsť na článok

Čo poviete? Môžu byť babičky ešte sexi? Pani Erika (58) určite áno!

Trendy v obliekaní sa menia tak rýchlo, že to niekedy ani nestíhame sledovať. Pozrite si stručný prehľad, ktoré kúsky už môžete odložiť do skrine a ktoré si, naopak, treba zaobstarať, aby ste v roku 2021 boli in. Nemusíte, samozrejme, hneď utekať do obcho

prejsť na článok

PREHĽAD VÝSLEDKOV 01.04. 07.04.2024

1. LIGA MUŽI A 1. LIGA MLADÍ MUŽI U23: 07.04.2024: TSM Slávia Young Men Žilina BK MŠK Patrioti Žiar nad Hronom U23 81:82 (24:25, 19:21, 20:17, 18:19) https://slovakbasket.sk/sk/stats/matches/8070/1-liga-muzi-a-1-liga-mladi-muzi-u23/match/120424/overview

prejsť na článok

Profil Moja Firma na Googli: takto ho jednoducho využijete pre lokálny marketing

Hľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a

prejsť na článok