„Ide o istý druh umenia.“ Konkrétne je to umenie umiestniť nábytok a doplnky v rámci nehnuteľnosti. Ešte detailnejšie povedané, styling nehnuteľností alebo aj homestaging, ako ho mnohí nazývajú, predstavuje umiestnenie nábytku a dekorácií do prázdnej nehnuteľnosti, prípadnú zmenu usporiadania už vybavenej nehnuteľnosti tak, aby sa naplno využil jej potenciál. Styling je veľmi efektívny nástroj, ktorý danú nehnuteľnosť veľmi dobre spropaguje. Jeho hlavným cieľom je priblížiť potenciálnemu kupujúcemu danú nehnuteľnosť v čo možno najlepšom a najpríťažlivejšom svetle. Nehnuteľnosť sa stane na trhu atraktívnejšou a lepšie predajnou. Základnou myšlienkou takéhoto stylingu je depersonalizácia. Je to z toho dôvodu, aby sa kupujúci necítil akoby niekomu vnikal do života. Prečo je styling nehnuteľností efektívnym marketingovým nástrojom? V súčasnosti si väčšina ľudí najprv prezerá nehnuteľnosť online. Práve preto je dôležité klásť dôraz na prvotné predstavenie nehnuteľnosti prostredníctvom fotiek. Inscenácia pomocou stylingu uľahčuje kupujúcim spraviť si mienku o nehnuteľnosti ešte pred tým, ako do nej reálne prídu. Je len na samotnom stagerovi, ako danú nehnuteľnosť odprezentuje. Čím je lepšie daný byt, dom alebo chata „nastajlovaná“, tým je vyššia pravdepodobnosť, že na prvý pohľad zaujme. Štúdie navyše dokazujú, že kupujúci sa rozhoduje už počas prvých 90 sekúnd či bude danú nehnuteľnosť riešiť. Práve preto sú dobre podané fotografie hlavným a prvotným faktorom ako si získať kupujúceho. Práca stylistu v oblasti nehnuteľností by však nemala byť ohrozená preferenciami klienta. Pokiaľ dôverujete realitnému agentovi pri procese predaja, musíte dôverovať aj jeho schopnostiam že uplatní nápady a štýly, ktoré oslovia cieľový trh a zaujmú potenciálneho kupujúceho. Aké výhody prinesie styling nehnuteľností klientovi? Realitný maklér a tiež stylista nehnuteľností chápe dôležitosť dobrého prvého dojmu u potenciálnych kupujúcich. Pre tých z vás, ktorí stále pochybujú, sú tu 4 hlavné dôvody, ktoré vás ubezpečenia, že styling je naozaj efektívnym nástrojom predaja: spoznanie potenciálu Vašej nehnuteľnosti,maximalizácia predajnej ceny,prilákanie maximálneho počtu potenciálnych kupujúcich,zabezpečenie úspešného predaja nehnuteľnosti. Styling Vašej nehnuteľnosti hneď na začiatku procesu je najlepší spôsob, ako zabezpečiť úspešný obchod. Tento cenovo efektívny štýl predaja zaisťuje takmer určitú návratnosť pre klienta tým, že sa nehnuteľnosť stane nie len atraktívnou ponukou na trhu, ale aj atraktívnym miestom na bývanie.The post Styling nehnuteľností first appeared on Martina Gočová.The post Styling nehnuteľností appeared first on Martina Gočová.
Ceny nehnuteľností boli v posledných rokoch predmetom pozornosti a diskusií nielen v Slovenskej republike, ale aj vo svete. Obrovský nárast cien spôsobil, že nehnuteľnosti sa stali, nielen pre mnohých mladých ľudí, nedostupnými. The post Dosiahli ceny neh
prejsť na článokKúpa nehnuteľnosti je často kľúčové rozhodnutie v živote človeka. Či už ide o hľadanie domova pre rodinu, rekreačného útočiska alebo investičnej príležitosti, dôkladná príprava je nevyhnutná na obchádzanie potenciálnych nástrah. Ako sa hovorí, ak je ponuk
Aké kritériá zvoliť pri výbere nehnuteľnosti? The post Na čo prihliadať pri kúpe nehnuteľnosti? appeared first on Jozef Holan.
prejsť na článokBlíži sa konečný termín pre podanie daňového priznania k dani z nehnuteľností. V nasledujúcich riadkoch nájdete informácie, ktoré vám umožnia lepšie pochopiť tento proces. Je dôležité vedieť, že nie každý vlastník nehnuteľnosti musí podať daňové priznanie
Jednou z povinností v každom roku, ktoré čaká nielen mnohých podnikateľov, je podanie priznania k dani z nehnuteľnosti. Aké sú jeho špecifiká, kto ho musí podať, akých nehnuteľností sa týka a kedy daňovníkovi vzniká alebo zaniká daňová povinnosť? V nasled
prejsť na článok