Subaru Outback Crash Test NCAP

Subaru získalo už 9-krát po sebe najvyššie hodnotenie päť hviezdičiek od organizácie Euro NCAP*1. Najnovšia asistenčná technológia vodiča Eyesight dosiahla v kategórii bezpečnostných asistenčných systémov skóre 95 %, vďaka čomu získal Outback ako vôbec prvé vozidlo najvyšší výsledok vo všetkých triedach vozidiel*2 a tiež historicky najvyššiu známku spomedzi všetkých vozidiel značky Subaru. Outback získal v kategórii zraniteľných účastníkov cestnej premávky skóre 84 %,čo je najviac vo všetkých kategóriách vozidiel*3, ako aj historicky najlepší výsledok spomedzi všetkých vozidiel značky Subaru. Za ochranu detí získal Outback skóre 89 %, čo je najvyššia hodnota dosiahnutá počas testu v triede veľkých rodinných vozidiel.*4 Zaventem, 8. septembra 2021 – Spoločnosť Subaru Europe, európska pobočka spoločnosti Subaru Corporation, dnes oznámila, že nový model Outback(s európskou špecifikáciou) získal v Európskom programe hodnotenia nových vozidiel (Euro NCAP) pre rok 2021 maximálne celkové hodnotenie päť hviezdičiek. Výsledky, ktoré Outback dosiahol vo všetkých štyroch hodnotených kategóriách (dospelí cestujúci, detskí cestujúci, zraniteľní účastníci cestnej premávky, bezpečnostné asistenčné systémy), s prehľadom prevyšujú minimálne vyžadované hraničné hodnoty. Zároveň zaznamenal značne vysoké celkové priemerné skóre. Nový model Outback získal historicky najvyššie skóre spomedzi všetkých vozidiel značky Subaru v kategórii bezpečnostných asistenčných systémov*2 aj v kategórii zraniteľných účastníkov cestnej premávky*3, čo je podľa najnovšieho platného testu i najvyššie skóre vo všetkých triedach vozidiel. Okrem toho zaznamenal v rámci svojej triedy veľkých rodinných vozidiel najvyššie známky pri teste ochrany detských cestujúcich, a to podľa najnovších testovacích protokolov*4. Tieto výsledky jasne potvrdzujú dobrú povesť spoločnosti Subaru vďaka výrobe vozidiel, ktoré poskytujú najvyššiu úroveň bezpečnosti. Nový Outback má vo výbave najnovšiu generáciu asistenčnej technológie vodiča EyeSight od spoločnosti Subaru. Tento systém na báze stereo kamier ponúka takmer dvojnásobne rozšírený zorný uhol a nový softvér na rozpoznávanie obrazu. Vodič má štandardne k dispozícii 11 bezpečnostných funkcií, ako napríklad pokročilý adaptívny tempomat s funkciou udržiavania vozidla v strede jazdného pruhu, núdzového asistenta pre udržanie vozidla v jazdnom pruhu, systém rozpoznávania dopravných značiek s inteligentným obmedzovačom rýchlosti, systém upozornenia na opustenie jazdného pruhu pomocou vibrovania volantu, systém prevencie opustenia jazdného pruhu (schopný rozpoznať aj zatrávnené predely, či okraje vozovky ako hranice jazdného pruhu) a protikolízny brzdový systém s rozšírenou podporou pri predchádzaní nehodám na križovatkách. Bezpečnostná výbava modelu Outback ďalej zahŕňa systém automatického brzdenia pri cúvaní, systém detekcie vozidiel jazdiacich vzadu, systém upozornenia na objekt v priestore zadných sedadiel a viac smerový monitor využívajúci prednú kameru, zadnú kameru a bočné kamery na eliminovanie mŕtvych uhlov a zvýšenie bezpečnosti jazdy. Okrem toho Outback ponúka tiež systém monitorovania vodiča, t. j. technológiu na rozpoznávanie tváre od spoločnosti Subaru, ktorá upozorní vodiča v prípade, že zistí únavu alebo nepozornosť počas jazdy. Nový Outback je postavený na globálnej platforme Subaru, ktorá využíva vyšší podiel panelov z vysokopevnej ocele. Karoséria je vďaka tomu ľahšia a poskytuje o 40 % vyššiu ochranu pri čelných a bočných zrážkach, ako aj pri nárazoch zozadu. Ďalej dokáže účinnejšie pohlcovať energiu a prenášať zaťaženie pri náraze. Karosériu zásadným spôsobom vystužuje nový konštrukčný rám (ucelená vnútorná rámová konštrukcia) s doplnenými nosníkmi a pomocnými rámami, ktoré ešte zvyšujú špičkovú bezpečnosť nového modelu Outback pri zrážke. * Nezávislá agentúra s podporou európskych vlád a európskych motoristických a spotrebiteľských organizácií. *1 Pri modeloch testovaných v rozmedzí rokov 2009 až 2021.  2* Skóre modelu Subaru Outback za bezpečné asistenčné systémy: 95 % v rámci najnovšieho hodnotiaceho protokolu Euro NCAP (2020 – 2022) podľa posledného platného testu bezpečnostných asistenčných systémov. 3* Skóre modelu Subaru Outback za ochranu zraniteľných účastníkov cestnej premávky: 84 % v rámci najnovšieho hodnotiaceho protokolu Euro NCAP (2020 – 2022),čo predstavuje najvyššie skóre zo všetkých doposiaľ testovaných kategórií vozidiel podľa posledného platného testu ochrany zraniteľných účastníkov cestnej premávky. 4* Skóre modelu Subaru Outback za ochranu detských cestujúcich: 89 % v rámci najnovšieho hodnotiaceho protokolu Euro NCAP (2020 – 2022), čo predstavuje najvyššie skóre v triede zo všetkých doposiaľ testovaných veľkých rodinných vozidiel podľa posledného platného testu ochrany detských cestujúcich. The post Subaru Outback Crash Test NCAP appeared first on Subaru PROFIN CAR.

prejsť na článok

Bezpečnosť Subaru Outback

Najvyššie hodnotenie bezpečnosti pre Subaru Outback v bezpečnostných testoch Euro NCAP* za obdobie 2020 – 2021

prejsť na článok

Nové Subaru Outback dosiahlo najlepšie skóre v crash testoch Euro NCAP pre rok 2021

Najnovšia asistenčná technológia vodiča Eyesight dosiahla v kategórii bezpečnostných asistenčných systémov skóre 95 %, vďaka čomu získal Outback ako vôbec prvé vozidlo najvyšší výsledok vo všetkých triedach vozidiel*2 a tiež historicky najvyššiu známku sp

prejsť na článok

Európsky debut úplne nového modelu SUBARU OUTBACK

Zaventem, 29.marca 2021 – Subaru Europe dcérska spoločnosť koncernu Subaru Corporation, dnes ohlásila uvedenie úplne nového modelu Outback na európske trhy; v showroomoch by sa mal objaviť v máji 2021.

prejsť na článok

Subaru Levorg s piatimi hviezdičkami v teste Euro NCAP podľa novej metodiky

Subaru Levorg modelového roku 2017, ktorý sa už predáva na Slovensku, získal najvyššie, päťhviezdičkové hodnotenie v teste bezpečnosti nezávislej agentúry Euro NCAP.

prejsť na článok

SUBARU OUTBACK, 2020, 2.5 B, 129KW/175PS, 82 500 KM

The post SUBARU OUTBACK, 2020, 2.5 B, 129KW/175PS, 82 500 KM appeared first on https://dovezma.sk.

prejsť na článok