Toto je najnovší článok na blogu

Lorem Ipsum je fikt vny text, použ van pri n vrhu tlačov n a typografie. Lorem Ipsum je tandardn m v plňov m textom už od 16. storočia, keď nezn my tlačiar zobral sadzobnicu pln tlačov ch znakov a pomie al ich, aby tak vytvoril vzorkov knihu. Prežil nielen p ť storoč , ale aj skok do elektronickej sadzby, a pritom zostal v podstate nezmenen . Spopularizovan bol v 60-tych rokoch 20.storočia... Source

prejsť na článok

Ako by mal vyzerať kvalitný PR článok

Potrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude

prejsť na článok

Toto je najnovší článok

Sem napíšem ľubovoľný text. Rovnako na tento účel môžem pohodlne použiť aj Divi Builder. Je len na mne, či použijem tento obyčajný editor na písanie obyčajného textu, pridávanie obrázkov a nadpisov alebo použijem Divi Builder. Divi Builder má viac možnost

prejsť na článok

Ako napísať kvalitný PR článok?

Chcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera

prejsť na článok

Kde publikovať PR článok

Potrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá

prejsť na článok

Ako napísať hodnotný PR článok, ktorý zaujme a podporí predaj?

V tomto článku sa dozviete, čo je to PR článok, ako by mal vyzerať, čomu sa vyvarovať a ako napísať hodnotný PR článok. Pre stručné vysvetlenie, PR článok predstavuje reklamný článok, ktorý sa publikuje na externý web, magazín alebo blog. Jeho cieľom je č

prejsť na článok