Uhorková sezóna, resp. leto prišlo a čo s predajmi novými dopytmi teraz?

No čo s nami ostatnými? Kamenné prevádzky zívajú práznotou a B2B segmenty riešia dookola dovolenky, nedostupnosť zamestnancov a prieťahy projektov. Držať kampane naplno v behu? Prepracovať stratégie alebo jednoducho znížiť budgety a prečkať dvoj-troj mesačné obdobie? Dlhodobé stratégie poukazujú na zaujímavý fakt. To že predaje v letných mesiacoch klesajú je každoročným štandardom, no zároveň každá zmena prináša nové možnosti. Práve záujem a voľný čas o značku a povedomie je mnohokrát najlepšia letná stratégia. Prakticky to znamená, ak chcete znížte investované budgety povedzme o 1/3 z celkového mediaspendu, no tento krok úplne neodporúčame. Čo naopak zmysel má, je vziať časť rozpočtu, cca 2/5 a presunúť tento mediaspend do brandových kampaní pre posilnenie značky. Zmyselnosť tohto kroku môžetep ozorovať v prvých jesenných mesiacoch s návratom klientely. Predsa, čo robíte v lete? Získavate nové nápady a objavujete nové veci či už počas dovoleniek alebo iného oddychu. Staňte sa aj vy jedným z objavov a rozšírte povedomie o svojej značke a produktoch. Ak zvažujete úpravy marketingového plánu, vyskúšajte presunúť mediaspend viac na stranu brand awareness kampaní. Pripravíte sa o menej nákupov z priamych a predajných kampaní, no pritiahnete k vašej značke nových zákazníkov, ktorých môžete postúpiť na remarketingové kampane alebo sa im pripomenúť v správnom období. Príspevok Uhorková sezóna, resp. leto prišlo a čo s predajmi novými dopytmi teraz? je zobrazený ako prvý na Meliora Digital.

prejsť na článok

Esenciálné oleje na leto

Leto je obdobie, kedy si môžete vychutnať príjemné a osviežujúce vône esenciálnych olejov. Tu je zoznam niekoľkých esenciálnych olejov, ktoré sú obzvlášť vhodné na leto: Levanduľa: Levanduľový esenciálný olej má upokojujúce vlastnosti a je skvelý na zmier

prejsť na článok

Výsledková sezóna minulého týždňa: Berkshire Hathaway sedí na hotovosti. Návrat Alibaby?

Výsledková sezóna sa pomaly končí, ale niekoľko populárnych spoločností ešte minulý týždeň zverejnilo svoje výsledky. Analytik XTB Tomáš Vranka zhrnul tie najzaujímavejšie: Berkshire Hathaway, Palantir, Walt Disney a Alibaba. Berkshire Hathaway Investičný

prejsť na článok

Najmodernejšie kúsky oblečenia na leto 2024 od Medicine

Leto 2024 sa rýchlo blíži a s ním prichádzajú nové trendy, ktoré určite ovládnu ulice. Medicine, jedna z najviac oceňovaných značiek odevov, pripravila výnimočnú kolekciu, ktorá očarí ako ženy, tak mužov. Presvedčte sa, aké kúsky oblečenia by ste mali mať

prejsť na článok

Účesy na leto. Objemné helmy účesy 80-tych rokov

Toto je pravdepodobne najluxusnejší trend účesov pre leto 2017 – veľké, objemné drdoly, alebo polodrdoly. Staviť na veľkosť (hlavne na temene) je skvelý spôsob ako túto sezónu zaujať. Predveďte svoju bombastickú osobnosť tým, že siahnete po tupírovacom hr

prejsť na článok

poNOCovanie 2024 leto

poNOCovanie afteraparty NOCi architektúry a dizajnu 2024 leto koncerty, secret gigs, party ŠAFKO 20. júna od 22:00 The post poNOCovanie 2024 leto <span class= dashicons dashicons-calendar ></span> <span class= dashicons dashicons-locatio

prejsť na článok