Nový variabilný motor Séria V16 predstavuje novú generáciu motorov s variabilným prietokom a nakloneným blokom, ktorá nadväzuje na série V12 a V14. Nové motory sú k dispozícii vo veľkostiach 220 cc a 270 cc. Úspora paliva a zníženie emisií CO2 V16 je pravdepodobne najefektívnejším motorom vo svojej kategórii. Novinkou je schopnosť chodu s nulovým výtlakom, ktorý poskytuje vynikajúcu úsporu paliva a znižuje ekologickú stopu. Výkon a produktivita Vysokorýchlostné motory V16 ponúkajú vynikajúci výkon, vynikajúcu účinnosť a rýchlosť v celom rozsahu zdvihov. Veľkosť motora 220 cc 270 cc Geometrický objem Max/Min cm3/ot. 220/40 270/49 Prevádzková rýchlosť (pri 35°, 6-20°, 0°) ot./min 2950/4950/5500 2750/4600/5000 Prevádzkový tlak Prerušovaný/Kontinuálny bar 550/450 550/450 Max. kontinuálny prietok (teor.) l/min 650 740 Krútiaci moment (teor.) pri 100 baroch Nm 350 430 Max. kontinuálny výkon kW 488 555 Hmotnosť kg 90 93 The post V16 Motor s najvyššími max. otáčkami od Parker appeared first on EUROFLUID HYDRAULIK.
monicinka: Dobrý deň .potrebovala by som skontrolovať motor môjho stolného mixéra Eta 0010 lebo mi mixer zle (:odkaz:)á sa odmontovať plastový kryt motorovej jednotky zospodu a skontrolovať motor?ďakujem (diskusie na internetovej stránke)
Otočné spojovacie prvky Parker predlžujú prevádzkovú životnosť hydraulických systémov. Stále viac používateľov sa musí stretávať s nerovným terénom, náročnými poveternostnými podmienkami a v niektorých prípadoch aj nevyhovujúcou infraštruktúrou. Okrem toh
total capacity - 800 liters ready mix - 500 liters motor power - 7.5 kW Voltage - 380 Volts calculated productivity - 10 m3 per hour weight - 1200 kg Drive system - reducer motor weight/váha 1200 kg dimensions/rozmery 1 × 1
the total volume of the mixing drum - 450 liters ready mixture - 340 liters motor power - 5.5 kW power supply - 380 Volt calculated productivity - 6 m3 per hour weight - 900 kg Drive system - reducer motor weight/váha 900 kg di
Nasledovné riadky sú určené primárne tým, ktorí majú svoje zdravie postavené na prvom mieste. Hlavnou témou ďalších riadkov bude výkon, resp. nevýkon. A to, prečo vie byť zdravšie mať hlavu nastavenú tak, aby výkon nebol našim hnacím motorom. Bez ohľadu n
prejsť na článok