Váš kontrolný zoznam na Čierny piatok 2023

Navrhnite dokonalý zážitok pre zákazníkov BFCM Ako sme zdôraznili v našom prvom prieskume Black Friday Cyber Monday (BFCM), BFCM 2023 bude veľký. Nie ste naň ešte celkom pripravení? Nemajte obavy, sme tu, aby sme vám pomohli pripraviť sa. Urobili sme za vás kopec ťažkej práce a vytvorili sme dokonalý plán BFCM, ktorý slúži ako kontrolný zoznam pre obdobie výpredajov teraz vám prinášame kľúčové poznatky. Ako dlho by ste mali vykonávať propagačné akcie BFCM? Kedysi krátkodobá jednodňová akcia sa zmenila na mesiac trvajúcu záležitosť intenzívnych cenových vojen a neustálych zliav online aj osobných. Pravdou však je, že vaši spotrebitelia to nemajú radi. V skutočnosti by váš BFCM výpredaj nemal trvať dlhšie ako týždeň. 41 % spotrebiteľov tvrdí, že chcú, aby výpredaje trvali 1-6 dní, zatiaľ čo 23 % tvrdí, že by uprednostnili, keby výpredaje trvali len počas víkendu BFCM. A tie dlhé výpredaje na Čierny piatok, ktoré trvajú viac ako mesiac? Vyhnite sa im len 1 % nakupujúcich si myslí, že sú dobrým nápadom! Ako by ste mali informovať o propagačných akciách BFCM? 65 % spotrebiteľov sa chce dozvedieť o vašich výpredajoch prostredníctvom e-mailu a 69 % spotrebiteľov bude s väčšou pravdepodobnosťou nakupovať, ak dostanú personalizované propagačné akcie alebo ponuky. Urobte svoje správy čo najviac prispôsobené a využite existujúce údaje o zákazníkoch na odporúčanie produktov na základe predchádzajúceho nákupného správania. Ideálnym riešením je pripraviť si komunikačný newsletter typu nákupné správanie. Identifikujte svojich VIP zákazníkov ešte pred Čiernym piatkom môžete vychádzať z atribútov, ako je počet uskutočnených objednávok, opakovanosť objednávok alebo hodnota doterajšej útraty zákazníka. Po vytvorení skupín v aplikácii Benefito vytvorte exkluzívne zážitky v súvislosti so sviatočnou sezónou, napríklad skorší prístup k výpredaju, náhľad do novej kolekcie, ktorú plánujete propagovať, alebo extra výhodu, ako je doprava zadarmo alebo darček pri nákupe. A prečo neposunúť personalizáciu o krok ďalej tým, že ju tento Čierny piatok použijete na svoje obaly? Jednou z najlepších vecí, ktoré môžete urobiť na podporu predaja a vytvorenie lojality zákazníkov počas BFCM, je použitie personalizovaných obalov. Personalizované obaly sú skvelým spôsobom, ako upútať pozornosť zákazníkov a zanechať v nich trvalý dojem. Vytvorenie personalizovaného momentu rozbalenia povzbudí zákazníkov, aby si vytvorili emocionálne spojenie s vašou značkou, vďaka čomu je pravdepodobnejšie, že sa vrátia a zopakujú nákup. Aké stimuly chcú ľudia v rámci tejto BFCM? Je všeobecne známou pravdou, že ľudia majú radi zľavy. A my tu nie sme na to, aby sme to spochybňovali! Ľudia stále chcú zľavy (76 %), ale zaujímavé je, že ešte viac chcú alternatívne stimuly 76 % spotrebiteľov uviedlo, že skorý prístup k výpredajom by ich prinútil s väčšou pravdepodobnosťou si niečo kúpiť na tomto BFCM. 77 % uviedlo, že darčeky zadarmo k tovaru by ich prinútili k nákupu, čo je väčší stimul ako zľavy. 82 % respondentov uviedlo, že doprava zadarmo alebo so zľavou by ich prinútila k nákupu s väčšou pravdepodobnosťou! Z toho vyplýva, že nakupujúci si najviac cenia dopravu zadarmo alebo so zľavou. Je dôležité, aby ste pre svojich zákazníkov považovali dopravu za prioritu: Poskytovanie skvelých skúseností s dopravou sa začína pri pokladni. Zákazníci majú o 60,7 % vyššiu pravdepodobnosť, že uskutočnia nákup, ak vo svojom nákupnom košíku vidia čas doručenia. V tejto hlavnej sezóne zaveďte stratégiu viacerých kuriérov, ktorá vám umožní pri pokladni zobraziť časy prepravy a rôzne možnosti doručenia (v ten istý deň, expresné a na požiadanie), čím zákazníkom vrátite možnosť voľby. Ako by mali vyzerať vaše zásady vrátenia tovaru počas BFCM? Vrátenie tovaru je v poslednom čase veľmi aktuálne, ale pokiaľ ide o vrátenie nákupu z výpredaja, spotrebitelia chcú mať tento Čierny piatok jasno. 70 % nakupujúcich tvrdí, že jasné pokyny týkajúce sa vrátenia tovaru by pozitívne ovplyvnili pravdepodobnosť ich nákupu. 50 % spotrebiteľov uviedlo, že vrátenie tovaru by ich ovplyvnilo pri nákupe, takže ak máte možnosť ponúknuť vrátenie tovaru v rámci zberu, určite by ste mali túto možnosť preskúmať. Využívajte úrovne vernostného programu na odmeňovanie členov najvyššej úrovne najlepšími možnosťami vrátenia tovaru napríklad bezplatným vyzdvihnutím tovaru -, aby bolo pre nakupujúcich oveľa žiaducejšie vykonať kroky potrebné na dosiahnutie tejto úrovne. Ak si myslíte, že vrátenie tovaru je v bežný deň bolesť hlavy, predstavte si to počas BFCM. Vrchol predaja znamená vrchol vrátených peňazí, a ak nie ste pripravení, môžete prísť o príležitosť udržať si nových zákazníkov. Namiesto toho spolupracujte s platformou na vrátenie tovaru, ako je Loop, aby ste vytvorili príjemný zážitok z vrátenia tovaru. Vaši zákazníci vás za to budú milovať. A odmenia sa vám tým, že sa k vám budú vracať a nakupovať znova a znova aj dlho po skončení predaja na BFCM. Majú charitatívne účely pre BFCM zmysel? Áno. 62 % spotrebiteľov má väčšiu pravdepodobnosť, že nakúpi od značky, ktorá sa zhoduje s ich hodnotami, takže značky by mali uprednostniť komunikáciu pozitívnych vecí, ktoré robia na pomoc určitým charitatívnym organizáciám alebo účelom. Značky, ktoré prispievajú, zaznamenali nárast priemernej hodnoty objednávky až o 23 %. Ak chcete vyniknúť v porovnaní s konkurenciou a zvýšiť predaj BFCM, vaša značka môže zosúladiť svoje hodnoty s charitatívnym cieľom, ktorý podporí pri nákupoch v tejto sviatočnej sezóne. Darovaním 1 % z každého nákupu môžete vytvoriť pútavejšie a zmysluplnejšie zákaznícke skúsenosti, ktoré časom zvýšia lojalitu a udržanie zákazníkov. Mali by ste uprednostniť lojalitu v tomto BFCM? ÁNO! Vaši zákazníci chcú počas tohto Čierneho piatku pôsobiť ako vaši advokáti. Je tu skvelá príležitosť premeniť sezónnych zákazníkov na dlhodobých zákazníkov, ale načasovanie bude hrať veľkú úlohu pri vašom úspechu alebo neúspechu. 41 % vašich nakupujúcich sa s najväčšou pravdepodobnosťou zapojí do vernostného programu v priebehu jedného dňa preto túto správu vysielajte okamžite! Záver Spotrebitelia sa tento rok na Čierny piatok tešia, preto je naozaj dôležité, aby ste sa tejto príležitosti chopili oboma rukami a vytvorili zákazníkom nezabudnuteľný zážitok. Príspevok Váš kontrolný zoznam na Čierny piatok 2023 je zobrazený ako prvý na Benefito.

prejsť na článok

KVALITNÝ ČIERNY ČAJ A JEHO POZITÍVNE ÚČINKY NA ZDRAVIE

Kvalitný čierny čaj a jeho pozitívne účinky na zdravie Čierny čaj patrí medzi najobľúbenejší nápoj na svete. Je známou svojou bohatou chuťou a arómou, ale aj pre svoje blahodarné účinky na zdravie. V tomto blogovom príspevku sa pozrieme na 5 dôvodov, preč

prejsť na článok

Kúpa vibrátora

Príde blondínka do sex-shopu a pýta sa: - Prosím vás, máte vibrátory? - Áno. - Tak si prosím ten biely, čierny a ten červený. - Ten čierny a biely vám predať môžem, ale ten hasiaci prístroj nie!

prejsť na článok

Čierny pes s bielym obojkom

Vodič kamiónu vojde do krčmy a pýta sa krčmára: - Koho bol ten čierny pes s bielym obojkom? Krčmár pozrie z okna von a vraví: - To bol náš farár a na ceste hľadal kontaktnú šošovku!

prejsť na článok

Liturgický program august 2023

DátumČas sv. liturgie4.8.2023 PiatokPrvý piatok v mesiaci.16:00 Kostol sv. Alžbety, námestie Zvolen vchod rovno do Kaplnky z námestia 6.8.2023 Nedeľa10. nedeľa po Päťdesiatnici, Sviatok Premenenia Pána. Myrovanie.11:00 Zvolen Zámok 14:30 Žiar nad Hronom

prejsť na článok

Vianoce v piatok

Idú dve blondínky po ulici a jedna hovorí: - Vieš, že tento rok budú Vianoce v piatok? Druhá na to: - Dúfajme, že nie trinásteho!

prejsť na článok