Vetvenie dotazníka / Logika dotazníka

Pri vytváraní dotazníka môže často vzniknúť potreba niektoré otázky zobraziť iba určitej skupine respondentov. Napríklad ak potrebujete zistiť ako bol zákazník spokojný s vaším produktom, ale odpoveď na túto otázku potrebujete iba od respondentov, ktorí si už tento produkt zakúpili. Na to použijete predradenú otázku kde sa respondenta opýtate či si už váš produkt zakúpil, a otázky spojené s vaším produktom zobrazíte len tým respondentom, ktorí označia že si produkt zakúpili. Náš moderný systém pre tvorbu online dotazníkov Vám umožňuje vetvenie dotazníka (resp. preskakovanie otázok) na základe toho ako váš respondent vyplnil predošlé otázky. Môžete tak respondentom dávať len také otázky, ktoré sa vzťahujú na ich predchádzajúce odpovede. Nastavením logiky odbremeníte respondentov od vypĺňania otázok, ktoré sa ich netýkajú a vy získate kvalitnejšie a cielenejšie odpovede. Príklad: Predajca automobilov si chce spraviť prieskum o záujme zákazníkov o kúpu automobilu. Kedže chce položiť rozličné otázky respondentom, ktorí už automobil vlastnia a tým,ktorí sa ho ešte len chystajú zakúpiť, môže použiť vetvenie dotazníka na základe otázky: Vlastníte osobný automobil? následne ak respondent vyberie odpoveď Nevlastním zobrazí sa mu otázka Chystáte sa si zakúpiť nový automobil?, prípadne ak odpovie Vlastním, tak bude nasledovať napríklad otázka Koľko rokov má vaše vozidlo? a podobne. Vetvenie / Logika dotazníka sa v našom systéme nastavuje takzvanými skokmi. To znamená, že v otázke ktorá má na základe výberu odpovede rozhodnúť o ďalšom smerovaní dotazníka, nastavíte v karte Logika, na základe ktorej odpovede sa má vykonať skok na konkrétnu otázku. To znamená, že ak respondent označí odpoveď ktorá má nastavený skok, ďalšia otázka v dotazníku bude až tá do ktorej bol tento skok definovaný. Otázka do ktorej chcete zvoliť skok musí vždy nasledovať v dotazníku až za otázkou ktorá má nastavenú LOGIKU. Ako môžete vidieť z obrázka a popisu vyššie, nastavenie vetvenia dotazníka je v našom systéme skutočne jednoduché, a umožní vám urobiť kvalitné a lepšie cielené dotazníky.The post Vetvenie dotazníka / Logika dotazníka first appeared on dotaznicek.sk.

prejsť na článok

Vyplnené dotazníky rovno na Váš e-mail

Vedeli ste, že v našej dotazníkovej službe si môžete nastaviť automatické odoslanie vyplneného dotazníka na váš e-mail? Do e-mailu Vám náš systém pošle aj PDF prílohu v ktorej sa nachádza vyplnený formulár dotazníka, ktorý Váš respondent odoslal.

prejsť na článok

Výzva na podporu systémovej zmeny

Ako výsledok konferencie Prepojenie teórie a praxe zajtrajška zo dňa 21.9. 2020 vznikla výzva na podporu systémovej zmeny. Veríme, že dokážeme zvrátiť nepriaznivé smerovanie pripravenosti detí do života Aj vy môžete pomôcť vyplnením, krátkeho dotazníka uv

prejsť na článok

Ako vytvoriť dotazník

Tento článok je praktickým návodom ako si vytvoriť dotazník. Jeho cieľom je Vám ponúknuť niekoľko užitočných informácií a rád ako postupovať pri vytváraní dotazníka. 1. Čo chcete dotazníkom zistiť, a na aký účel chcete získané informácie použiť. V prvom k

prejsť na článok

Dotazník spokojnosti zamestnancov

Online dotazník je najrýchlejší a zároveň najideálnejší spôsob získavania spätnej väzby. Dotazník môžete použiť napríklad pri pracovných pohovoroch, zisťovaní motivácie zamestnancov, prípadne iných aspektov týkajúcich sa ich pracovného prostredia. Vhod

prejsť na článok

Prvá návšteva

Prvá návšteva Pri Vašej prvej návšteve v našej zubnej ambulancii primárne venujem pozornosť dôvodu, ktorý Vás k zubárovi priviedol, vysvetlím Vám možnosti riešenia prípadného problému, výhody a nevýhody jednotlivých alternatív a v neposlednom rade ich cen

prejsť na článok