Všeobecné obchodné podmienky

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA Spoločnosť FRANK, s.r.o., so sídlom Plzeňská 13/2369, Košice 040 11, Slovenská republika, tel. číslom +421 55 6411719, [email protected] (mailto:[email protected]) Tel. číslo: 0905 849 019 OC Galéria Shopping, Toryská 5, 040 11 Košice Email: [email protected] (mailto:[email protected]) Tel.číslo: 0917 148 008 Dodávky objednaného tovaru sú realizované podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície objednaného tovaru sa pohybuje v rozmedzí 2 - 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že sa tovar v čase do spracovania objednávky (odoslania tovaru kupujúcemu) stane nedostupným, predávajúci vopred upozorní zákazníka e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty. V tomto prípade má zákazník možnosť objednávku stornovať, prípadne upraviť. Predávajúci archivuje informácie o uzatvorených zmluvách po dobu 3 rokov. Kupujúci je oprávnený si tieto informácie u predávajúceho vyžiadať prostredníctvom e-mailovej správy. Predávajúci je povinný tieto informácie kupujúcemu poskytnúť v lehote do 14 dní odo dňa prijatia žiadosti. IV. CENY TOVARU A SPÔSOBY PLATBY Ceny tovaru sú uvádzané v eurách vrátane všetkých súvisiacich daní a sú platné v čase objednania tovaru. V cene tovaru nie je započítané poštovné. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny tovaru v obchode, zavádzať nový tovar do predaja, vyhlasovať a odvolávať zľavové akcie alebo tieto akcie zmeniť, pričom takými zmenami nie sú dotknuté práva kupujúceho vyplývajúce už z odoslanej objednávky či uzatvorenej zmluvy. Kupujúci má možnosť výberu medzi nasledujúcimi spôsobmi platby: úhradou v hotovosti poštovej alebo kuriérskej službe v mieste doručenia (na dobierku), pri jeho preberaní bankovým prevodom na účet predávajúceho Dokladom o predaji je faktúra. Originál faktúry priloží predávajúci k objednanému tovaru. Faktúra je po odoslaní zásielky dostupná aj v elektronickej forme. Faktúra slúži zároveň ako dodací a záručný list. V. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť (neakceptovať) návrh kupujúceho na uzavretie zmluvy v prípade ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné. V tomto prípade bude predávajúci okamžite informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho riešenia objednávky. Ku každej objednávke sa pristupuje individuálne so snahou maximálne vyjsť v ústrety kupujúcemu. Kupujúci nepodnikateľ / ktorý nemá pridelené IČO / má podľa zákona č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa §7 právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru a ďalších 14 dní na odoslanie tovaru predávajúcemu od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy si môže kupujúci uplatniť v listinnej podobe alebo na [email protected] spolu s číslom daňového dokladu / faktúry / a číslom bankového účtu. Na tento účel je možné použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný na stiahnutie na www.sperkyfrank.sk. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Kúpna cena tovaru je v prípade takéhoto odstúpenia od zmluvy vrátená kupujúcemu najneskôr do 14 dní – odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, rovnakými platobnými prostriedkami, aké použil spotrebiteľ pri pôvodnej transakcii na uvedené číslo bankového účtu kupujúceho (§ 9 ods. 2 zák. 102/2014). V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy a vrátenia tovaru ku ktorému sa viazal darček zadarmo, je povinnosťou kupujúceho vrátiť tovar aj s darčekom, ktorý k danému tovaru obdržal. V prípade, že si kupujúci darček ponechá, predávajúci mu vyfakturuje sumu za darček podľa platného cenníka uvedeného na stránke eshopu. Hodnota darčeka bude odrátaná od hodnoty vrátenej kúpnej ceny. Vrátený tovar prosím zasielajte: Zabalený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Bez známok používania a nosenia spôsobených zaobchádzaním nad rámec zákona 102/2014 Z.z.. Kompletný (so všetkými darčekmi, viď bod. č. 5.). Spolu s dokladom o nákupe. Tovar nezasielajte na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu. V prípade osobného doručenia tovaru je potrebné dohodnúť si termín doručenia. Pri zasielaní tovaru predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy - je povinnosťou zákazníka tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu. Ak kupujúci vykoná nejakú zmenu na kupovanom produkte (gravírovanie, skrátenie resp. iné zmeny) obchodník nie je povinný zmenený tovar prevziať, a tým pádom kupujúci stráca nárok na výmenu. Záväzky obchodníka v prípade odstúpenia od zmluvy Obchodník vráti spotrebiteľovi všetky uhradené platby, vrátane nákladov na doručenie, bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Obchodník vráti platby a náklady rovnakými platobnými prostriedkami, aké použil spotrebiteľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa so spotrebiteľom výslovne nedohodli na inom spôsobe, a za predpokladu, že spotrebiteľ nebude v súvislosti s týmto vrátením znášať žiadne poplatky. Obchodník nie je povinný uhradiť dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil spôsob dodania iný, ako je najlacnejší typ štandardného dodania ponúkaného obchodníkom. Pokiaľ obchodník v prípade kúpnych zmlúv nenavrhol, že si tovar vyzdvihne sám, môže počkať s vrátením platby dovtedy, kým nedostane tovar späť alebo kým spotrebiteľ nepreukáže, že tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr. Záväzky spotrebiteľa v prípade odstúpenia od zmluvy Pokiaľ obchodník nenavrhol, že si tovar vyzdvihne sám, spotrebiteľ zašle tovar späť alebo ho odovzdá obchodníkovi alebo osobe, ktorú obchodník poveril prevzatím tovaru, bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď oznámil obchodníkovi svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Lehota je dodržaná, ak spotrebiteľ tovar odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Spotrebiteľ znáša iba priame náklady na vrátenie tovaru s výnimkou prípadov, keď obchodník súhlasil, že ich bude znášať sám alebo keď si obchodník nesplnil povinnosť informovať spotrebiteľa, že tieto náklady znáša spotrebiteľ. Ak bol tovar v prípade zmlúv uzavretých mimo prevádzkových priestorov dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy, obchodník vyzdvihne tovar na svoje vlastné náklady, ak ho z dôvodu jeho charakteru nemožno štandardne vrátiť poštou. Spotrebiteľ zodpovedá iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie charakteru, vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ v žiadnom prípade nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak obchodník neposkytol informáciu o práve na odstúpenie od zmluvy. Zákazník plne zodpovedá za správnosť a úplnosť bankových údajov nevyhnutných na vrátenie finančných prostriedkov. V prípade zaslania chybných bankových údajov predajca nezodpovedá za chyby vzniknuté zaslaním nesprávnych údajov. VI. REKLAMÁCIE A ZÁRUKA Na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov (§ 620 ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb.) V prípade, že záruka poskytovaná výrobcom je dlhšia ako zákonná záruka platí dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci je povinný reklamáciu zaevidovať v zmysle § 18 ust. (10) Zákona 250/2017 Z.z. a predávajúci môže reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy zamietnuť len na základe odborného posúdenia! (§ 18 ust. 6 toho istého zákona). Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok všetky náklady znáša predávajúci. Odborným posúdením je vyjadrenie znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv (autorizovaný servis). Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Posudzovanie vád tovaru je podľa platných právnych predpisov, noriem a ustanovení, ktoré nie sú v rozpore s platným právnym poriadkom v Slovenskej republike. Pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia chyby rozhoduje predávajúci a je povinný chybu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže požadovať namiesto odstránenia chyby (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú. To isté sa týka aj súčasti veci, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby. Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má kupujúci právo rozhodnúť sa či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opakovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe. Záruka sa nevzťahuje na chyby zapríčinené nesprávnym a nešetrným používaním výrobku, prípadne pri prirodzenom opotrebovaní výrobku. Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru: ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti predávajúceho za vadu tovaru do konca záručnej doby tovaru, ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim, ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru, ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami, ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením, ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou. Kupujúcemu je odporučené doručený tovar prezrieť a skontrolovať dodané množstvo tovaru, sortiment, prípadne zjavné chyby tovaru. Prípadnú nekompletnosť dodávky alebo zámenu sortimentu, kupujúci môže oznámiť predávajúcemu ihneď po prebratí. Inak je dodávka považovaná za kompletnú a bez chýb. Pri zjavnom poškodení zásielky počas prepravy do poručujeme kupujúcemu tovar neprevziať. Záznam o povahe škody poškodenej zásielky pri preprave vyhotovuje prepravca na žiadosť kupujúceho. K podmienkam uplatnenia reklamácie patrí uplatnenie reklamácie tovaru v záručnej dobe a preukázanie sa dokladom o kúpe zo strany spotrebiteľa. Predávajúci je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej služby. O výsledku vybavenia reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie. O reklamácii je možné predávajúceho informovať prostredníctvom e-mailu na adrese: emailom na adrese [email protected], telefonicky na čísle +421 55 6411719 alebo poštou bez dobierky na adresu: Spoločnosť FRANK, s.r.o., so sídlom Plzeňská 13/2369, Košice 040 11, Slovenská republika Pri zasielaní poškodeného tovaru, zásielka musí zodpovedať nasledujúcim podmienkam: Tovar je potrebné dôkladne zabaliť. Pri zasielaní tovaru predávajúci neručí za prípadnú stratu tovaru na ceste k neho - je povinnosťou kupujúceho tovar zabaliť tak, aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu alebo strate. Zásielku odoslať doporučene, nie na dobierku. V prípade zaslania tovaru na dobierku nedôjde k jeho prevzatiu zo strany kupujúceho. K reklamácii predávajúci odporúča priložiť ofotenú faktúru a dôvody reklamácie. Kupujúci s tým urýchli celkový proces reklamácie. Predávajúci po obdržaní reklamácie e-mailom informuje kupujúceho o obdržaní zásielky. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky: doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu (mailom alebo poštou) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: odovzdaním opraveného tovaru, vrátením kúpnej ceny tovaru, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia, odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru (vprípade, že reklamácia nebude vybavená kladne, tovar bude odoslaný späť kupujúcemu spoločne s odôvodnením prečo bola reklamácia zamietnutá) . Pri reklamácii poškodeného tovaru predávajúci postupuje nasledovne: Pri reklamácii opraviteľnej chyby: tovar opraví alebo vymení za tovar rovnakého druhu. Pri reklamácii neopraviteľnej chyby: tovar vymení predávajúcemu za tovar iného druhu v rovnakej alebo podobnej cene. Pri reklamácii neopraviteľnej chyby, pokiaľ si nebude vedieť kupujúci vybrať iný tovar, vráti peniaze. Pri reklamácii poškodeného tovaru poštovné na opätovné zaslanie reklamovaného tovaru samozrejme kupujúci už neplatí. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa fyzického prevzatia reklamovaného tovaru, t. j. do toho času vybavujeme reklamácie. Reklamácie predávajúci vybavuje v poradí v akom boli reklamácie doručené, v čo najkratšom čase k spokojnosti zákazníka. Pokiaľ je hodnota poškodeného tovaru do výšky zaplateného poštovného, stačí poslať e-mailom fotografiu poškodeného výrobku, pričom je potrebné výrobok odfotiť tak, aby poškodenie bolo zjavné a zreteľné. Fotografiu pošlite na našu e-mailovú adresu: [email protected] spolu s číslom objednávky a dôvodmi reklamácie. V zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov platného od 1.2.2016 spotrebiteľ má právo obrátiť sa na systém alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ARS). Bližšie informácie o ARS nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi ako aj zoznam subjektov riešenia ARS https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 VII. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV Kupujúci je povinný uvádzať pri nákupe tovaru a registrácií používateľského účtu iba pravdivé, aktuálne a presné údaje. Registrovaný zákazník je povinný o zmene týchto údajov bezodkladne informovať predávajúceho. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu. Osobné údaje kupujúceho uvedené počas registrácie používateľského účtu do obchodu sú chránené zákonom č. 122/2013 Z. z., o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších právnych predpisov a spracovávané predávajúcim výhradne pre realizáciu objednávok a pre marketingové účely. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti Môj obchod → Vaše adresy alebo Vaše osobné údaje. Pre poskytnutie služieb eshopu, potrebuje predávajúci poznať určité osobné údaje kupujúceho. Predávajúci rešpektuje súkromie kupujúceho, preto sa snaží množstvo týchto údajov minimalizovať na tie najnevyhnutnejšie. Všetky údaje sú chránené pred zneužitím. Práca predávajúceho s osobnými údajmi plne podlieha zákonným normám a Zákonu o ochrane osobných údajov. Všetky údaje o nákupoch, reklamáciách a ďalších činnostiach kupujúceho v eshope predávajúceho, majú dôverný charakter a podliehajú rovnakým bezpečnostným pravidlám ako práca s osobnými údajmi. Akékoľvek údaje, ktoré predávajúci získa, chráni pred zneužitím, neposkytuje ich žiadnej tretej osobe okrem spoločností zaisťujúcich špedičné služby a platobný styk, ktoré obdržia iba nevyhnutné minimum informácií potrebných pre bezproblémové vybavenie konkrétnej objednávky. Všetky údaje slúžia len ku kvalitnému poskytovaniu služieb predávajúceho. Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas podľa predošlého bodu týchto reklamačných a obchodných podmienok na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu. Predávajúci vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných a reklamačných podmienkach bude získavať osobné údaje vždy osobitne na základe súhlasu kupujúceho a zároveň zabezpečí, aby sa tieto osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané za účelom plnenia kúpnej zmluvy. Pri vytvorení používateľského účtu kupujúci vyjadruje súhlas s tým, že jeho meno a e-mail bude predávajúci využívať k zasielaniu informácií o zľavách, novinkách a ďalších marketingových aktivitách. V každom takto zaslanom e-maile môže kupujúci nájsť návod, ako jednoducho zakázať predávajúcemu zasielanie týchto reklamných e-mailov a newsletterov. Kupujúci má právo kedykoľvek písomne zaslať predávajúcemu: zmeny alebo doplnenie osobných údajov a takisto aj žiadosť o likvidáciu osobných údajov, ktoré boli predávajúcemu poskytnuté. Kupujúci používaním internetového obchodu predávajúceho súhlasí s vyššie uvedenými pravidlami a so zhromažďovaním a používaním osobných údajov. VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA Zmluvu je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku. Predávajúci si vyhradzuje právo vykonávať zmeny obchodných podmienok. Tieto zmeny sa nevzťahujú na objednávky dokončené pred účinnosťou príslušných zmien. Zmeny obchodných podmienok sú účinné ich zverejnením na webovej stránke. Vytvorené 9.11.2023

prejsť na článok

Všeobecné obchodné podmienky: Základy a Ich Význam v E-obchode

Všeobecné obchodné podmienky https://www.schoellerallibert.com/sk/vseobecne-podmienky-predaja%20a-dodania (VOP) sú dôležitou súčasťou každého obchodu a transakcie. Sú to právne ustanovenia a pravidlá, ktoré určujú vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim a st

prejsť na článok

Kontakt

Služby na stránke technicky zabezpečuje a stránku prevádzkuje Mediatex s.r.o., P.O.BOX 54, 830 00 Bratislava 3.Mail: [email protected] SPÄŤ NA HLAVNÚ STRÁNKU Službu technicky zabezpečuje Mediatex s.r.o., P.O.BOX 54, 830 00 Bratislava 3. Cen

prejsť na článok

Obchodné právo

Zakladanie a zmeny obchodných spoločností, vzťahy súvisiace s podnikaním, záväzkové vzťahy a iné The post Obchodné právo appeared first on Advokátska kancelária JUDr. Juraj Macík | Sme orientovaní na výsledky pre klientov.

prejsť na článok

Obchodné centrum Frýda Frýdek Místek

Elektromontáže vo vybraných nájomných jednotkách vrátane kompletnej dodávky materiálu. Príspevok Obchodné centrum Frýda Frýdek Místek je zobrazený ako prvý na elms.

prejsť na článok

Veronika

Veronika Nechcem sa chváliť, ale zatiaľ som priviedla každého chlapa k dokonalému orgazmu. Milujem, keď som celá od semena a fajčím a ťahám až do poslednej kvapky. Pridaj sa ku mne. Chcem si ťa celého vychutnať. Ak stránku prehliadaš na mobilnom

prejsť na článok