VÝSKUM A VÝVOJ

Generátory hmly sú systémové zariadenia určené k ochrane majetku a minimalizácii strát pre prípady vlámania s cieľom odcudziť cenné predmety alebo dokumenty duševného vlastníctva. Filozofia UR Fog je jednoduchá: ponúknuť zariadenia s najlepšou účinnosťou za najlepšie ceny so zreteľom na kvalitu. Trh s generátormi hmly je považovaný za najrýchlejšie sa vyvýjajúcim segmentom v oblasti bezpečnostnej techniky čo do objemu predaja. Technické riešenia zariadení (zbernica, rozhranie, komunikačný protokol) umožňujú do nich priamo pripojiť riadiace jednotky poplachových systémov, reléové jednotky, pripojiť zariadenie na lokálnu sieť a spolupracovať so staršími aj s novými zariadeniami. Aby boli zariadenia UR Fog stále špičkové, o to sa stará oddelenie vývoja a výskumu. Pracujú v ňom inžinieri a technici, ktorí svoje dlhoročné skúsenosti pretavujú do modelov generátorov hmly so stále lepšími technickými parametrami. Tak sa darí tejto značke byť už niekoľko rokov najlepším výrobcom generátorov hmly na svete. The post VÝSKUM A VÝVOJ appeared first on generátor hmly.

prejsť na článok

Výskum a vývoj v spolupráci so SAV

Naše výskumné a vývojové kapacity sme posilnili grantom z prostriedkov EÚ a rozbiehame nový projekt s názvom: Inovácia produktového portfólia spoločnosti Novplasta Partnerom na projekte je Ústav polymérov SAV.  Hlavným cieľom projektu je výskum a vývoj bi

prejsť na článok

Slovenská vláda podporila výskum molekulárneho vodíka

Vypočujte si príhovor Prof. Jána Slezáka z Centra klinickej medicíny Slovenskej akadémie vied na tlačovej konferencii ministerky M. Lubyovej o podnetoch pre vedu a výskum. The post Slovenská vláda podporila výskum molekulárneho vodíka appeared first on Ak

prejsť na článok

Goldmann Systems bude pomáhať pri liečbe ťažkých posttraumatických stavov

Budeme pomáhať pri liečbe ťažkých posttraumatických stavov Viete si predstaviť, že po ťažkom úraze nohy nasadená proté

prejsť na článok

Letectvo a jeho vývoj AČR

Vývoj letectva u nás. 50__vyroci.pdf (1,6 MB) 50__vyroci_ob_lka_.pdf (456,3 kB)

prejsť na článok

Reklamy, ktoré šíria dobro a vyzývajú k zmene, sú v obľube

Britská Asociácia pre reklamu zverejnila výskum, v ktorom ponúka nový pohľad na to, ako reklama formuje spoločnosť. Výskum identifikuje niekoľko spôsobov, ktorými reklama prispieva k spoločenskému prospechu. Patrí medzi ne podpora financovania charitatívn

prejsť na článok