Zhrnutie mesiaca máj 2024

Leto nám už klope na dvere, no jeho príchod je každoročne sprevádzaný aj poklesom predajov. Ľudia trávia viac času na záhradách, výletoch či dovolenkách a prirodzene menej nakupujú. Naďalej sa však tešíme z medziročného porovnania výsledkov. V máji si publisheri oproti minulému roku zarobili na províziách až o 15 % viac. Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jednej minúte: Výsledky mesiaca máj 2024 Počet konverzií: 73 186 Provízie publisherov: 342 692 € Celkový obrat e-shopov: 5 479 654 € Pre zachovanie relevancie výsledkov neuvádzame do celkového počtu konverzií a do jednotlivých grafov výsledky kampane Árukereső.hu. Zastúpenie segmentov v máji 2024 Top 6 segmentov       Ostatné segmenty Porovnanie segmentov v mesiacoch apríl vs. máj 2024 Podľa počtu konverzií TOP 6 segmentov Ostatné segmenty V máji sa darilo najmä kampaniam zo segmentu Detský tovar a hry, kde pozorujeme až 40 % nárast v počte konverzií. Medzi najobľúbenejšie kampane patria Szalaykonyvek.hu, Bezvaplenky.cz, Regiojatek.hu a Najlepsiehracky.sk. Vysoký medzimesačný nárast však pozorujeme aj v kampani Hrackomat.cz. Okrem toho rástli konverzie aj v segmentoch Darčeky a papiernictvo (+8 %), Domácnosť a záhrada (+7 %) a Šport (+6 %). Naopak, uplynulý mesiac nepotešil publisherov s projektami zo segmentu Auto-moto, kde pozorujeme pokles konverzií o 16 %.  Poklesy vidíme aj v segmente Multishop (-9 %), Erotika (-8 %) a Hobby a cestovanie (-5 %). Podľa priemernej hodnoty objednávky  TOP 6 segmentov Ostatné segmenty V segmente Auto-moto vidíme pokles v priemernej hodnote objednávky, a to o 21 eur. Pokles o 10 eur nastal aj v kampaniach zameraných na Detský tovar a hry. V oboch segmentoch však prišiel tento úpadok po výraznom aprílovom náraste. Ľudia viac investovali do finančných a iných služieb, kde vidíme nárast o 18 eur. Priemerná hodnota objednávky rástla taktiež v segmente Multishop, a to o 11 eur. Podľa priemernej výšky provízie TOP 6 segmentov Ostatné segmenty V segmente Hobby a cestovanie klesla priemerná provízia o viac ako polovicu (o 3,94 eur), avšak až po rovnako vysokom náraste v predošlom mesiaci. Skokani mája Skokani sú kampane, v ktorých najvýraznejšie narástol počet konverzií pri porovnaní apríla s májom. Pre relevantnosť výsledkov berieme do úvahy len kampane, ktoré mali v apríli aspoň 50 a viac konverzií. Born2Be.com.ro +263 % Medenceorias.hu +259 % ENbook.pl +238 % MyProtein.sk +154 % Mobilfox.hu +116 % Prvú trojicu májových skokanov zostavili CSS partneri, ktorým sa mimoriadne darí v rumunskej kampani Born2Be.com.ro, maďarskej Medenceorias.hu a poľskej Enbook.pl. Najlepšie zárobky publisherov v máji 2024 Kampane s najvyššími zárobkami publisherov Moebelix.cz Moebelix.sk Árukereső.hu Voyo.cz 4Home.cz Helveti.cz eyerim.pl eyerim.cz Wolt.com/cs/cze Planeo.sk Do rebríčku kampaní, ktoré publisherom prinášajú najvyššie zárobky, sa vrátila kampaň Helveti.cz. Objavila sa tu aj poľská eyerim kampaň, a to dokonca o miesto vyššie nad českou. Publisheri s najvyššími zárobkami Typ Provízie Ostatné 24 505 € Ostatné 21 420 € Obsah 15 876 € Ostatné ‎13 868 € Ostatné 13 543 € Obsah 10 692 € Ostatné 8 811 € Ostatné 8 794 € Ostatné 7 877 € Ostatné ‎7 765 € Na žiadosť publishera sa v tabuľke nenachádza jeden cashback/voucher portál. „Ostatné“ zahŕňa cashback, voucher aj CSS partnerov. Čo propagovať v letných mesiacoch? Dámske šaty, detské sandálky aj zdravé maškrty Starstyle.sk E-shop Starstyle.sk ponúka módne kúsky a inšpiráciu pre ženy aj mužov. Okrem širokého výberu šiat, plaviek, šľapiek, sandálok a ďalšieho tovaru, ktorý dopĺňajú každý týždeň, ponúkajú pravidelne zaujímavé akcie a výpredaje. Navyše je všetok tovar skladom a odoslaný do 24 hodín. Kampaň je k dispozícii pre slovenský, český aj maďarský trh a čaká vás v nej provízia až 12 %. Priemerná hodnota objednávky za tento rok je 29,60 eur a konverzný pomer 3,79 %.  Prezuvky.sk Na e-shope Prezuvky.sk nájdete ručne vyrábané papučky, topánočky a sandálky známej a kvalitnej značky RAK.  Ide o slovenskú firmu s 30 ročnou tradíciou, ktorá obula do ikonických textilných papučiek už nejednu generáciu škôlkarov a školákov. Dnes už neponúkajú len papučky, ale topánočky do všetkých ročných období, vrátane letných sandálok, tenisiek či capačiek pre prvé krôčiky. Kampaň je vhodná pre projekty zaoberajúce sa detským tovarom a módou, s províziou až 7,5 %. Slowlandia.com Zdravé a kvalitné maškrtenie, to je Slowlandia. Produkty z prémiových orechov, kakaa a zdravých sladidiel sú vyrobené v Nitre na Slovensku vo svetovej kvalite, o čom svedčí nielen ich chuť, ale aj prestížne ocenenia. Bestsellerom je lieskovcovo-kakaová Slowtella, ktorá je dnes už legendou medzi orieškovými maslami, ale zákazníci si obľúbili taktiež orieškové krémy, orechy v čokoláde či ďalšie snacky. Produkty je vhodné propagovať ako tip na darček, zdravé maškrtenie pre športovcov či ako alternatívu bežných sladkostí pre deti. V kampani vás čaká provízia až 15 %.The post Zhrnutie mesiaca máj 2024 first appeared on Dognet Affiliate Network.

prejsť na článok

Zhrnutie mesiaca september 2024

Do tohtoročnej sezóny sme vykročili s medziročným nárastom na províziách publisherov o 8 % a novou relationship manažérkou pre český trh. V porovnaní s augustom ste si zarobili viac o takmer 10 000 eur. Pozrite si tie najdôležitejšie aktuality v jedne

prejsť na článok

Plánované servisy MR prístroja pre rok 2024

Vážení pacienti, radi by sme Vás informovali, že v nasledujúcich dátumoch budeme vykonávať pravidelný, plánovaný servis prístroja magnetickej rezonancie: 17. januára 2024 (streda) 20. marca 2024 (streda) 22. mája 2024 (streda) 17. júla 2024 (streda

prejsť na článok

Zhrnutie mesiaca júl 2024

Nachádzame sa v polovici letných prázdnin. Veríme, že si ich užívate tak, ako sa patrí a tieto novinky čítate na pláži alebo na záhrade pri bazéne. Prvú polovicu leta, napriek miernemu medzimesačnému poklesu predajov, hodnotíme úspešne. V júli 2024 ste

prejsť na článok

Zhrnutie mesiaca jún 2024

Máme tu júl a s ním aj začínajúce letné prázdniny, čas strávený pri vode, na dovolenkách alebo v prírode. Letné mesiace pre e-commerce znamenajú prevažne “uhorkovú sezónu”, ktorá je sprevádzaná poklesom predajov, ale aj napriek tomuto letnému trendu je po

prejsť na článok

Na čo nezabudnúť pri plánovaní podnikania v roku 2024?

1. Od roku 2024 sa znovu v SR zaviedli tzv. daňové licencie, to znamená, že každý podnikateľský subjekt bude platiť určitú daň, a to aj v prípade, ak dosiahol za rok 2024 stratu. Pri výnosoch do sumy 50 000 eur bude minimálna daň vo výške 340 eur, pri výn

prejsť na článok