BAJAN je digitálna agentúra z východu. Nachystaná na systematickú prácu so značkami v dnešnom komplexnom a rýchlom reklamnom svete. Tvoríme pútavé webové stránky, neobyčajné e-shopy a riešenia na mieru, ktoré zaujmú.
Ako vyzerajú najnovšie trendy v dizajne a na čo by sa pri tvorbe grafiky mal zamerať každý grafik? Rok 2020 síce je v pokročilom štádiu, no opakovanie dizajnových trendov nikdy neomrzí. Keď už ste tento rok niečo trendy zmajstrovali, ďalšie riadky ignoruj
Dve slová, jeden význam. Slová, ktoré sú síce v angličtine, no nikto ich do prekladača nedáva. Slová, ktoré v týchto dňoch skloňujeme omnoho častejšie. Áno, „home office“ naplno roztvoril svoje krídla. O tom, či aj skutočne naplnil potenciál, sa pobavíme
Grafik. Kreatívna bytosť, ktorá sa snaží vytvoriť príťažlivé logo, úderný reklamný vizuál, vizuál novučičkej webovej stránky či indentitu značky. Vráťme sa ale na začiatok prvej vety. Grafik je ľudská „bytosť“ (a stále ňou bude), ktorá hlavne v začiatkoch
Notre-Dame podpálili úmyselne a nahradí ho mešita. Migranti vo Švédsku strhli sochu Krista. Rakúsky džús Rudolfa Breussa vylieči rakovinu za 45 dní! Facebook bude spoplatnený. Podobné hoaxy a falošné správy sa objavujú často a obzvlášť sa im darí v prostr
Viac ako 3/4 majiteľov svojich mobilných telefónov využíva navigačné aplikácie, zabudované GPS zariadenia teda, pochopiteľne, vymierajú. Podľa najnovších prieskumov je najviac preferovanou apkou Google Maps. A aj keď firmy považujú túto navigáciu za dôlež
Čo oči nevidia, srdce nebolí. Farby vidieť. Vedia sa pohrať s našou prvou aj druhou signálnou sústavou a je lepšie z nich mať prospech. Ako správne podľahnúť trendom tento rok? Tu je ich prognóza v skratke. Pantone a ich “živý koral” ako farba roku 2019.
Emaily sem, emaily tam, emaily každý deň a všade. Sú určite aj tou vašou dennodennou súčasťou. V online marketingu dokonca samozrejmosťou a hlavne nevyhnutnosťou. Píšete ich však správne? Guru byť nemusíte, no základy by to chcelo Až štvrtinu pracovného č
Každá spoločnosť má svoj hlavný predmet podnikania. Niečo, čím sa firma prezentuje a prináša jej to primárny zdroj príjmov. Okrem toho musí, samozrejme, vykonávať aj vedľajšiu činnosť. Napríklad pre podporu hlavnej podnikateľskej činnosti. V dnešnom článk
Aj vy by ste chceli zo svojho podnikania vyťažiť čo najviac, že? Možnými cestami sa snažíte ovplyvňovať svoju cieľovku, no nie vždy to ide podľa vašich predstáv. Prichádza čas vziať na pomoc nového „kolegu“, ktorý to za vás urobí. Prichádza čas zavolať na
Majitelia internetových obchodov chcú, pochopiteľne, systém svojho predaja neustále zefektívňovať. Popri mnohým „iným“ veciam však zabúdajú na to najdôležitejšie. Vlastný e-shop naberá na kontúrach, efektívnosti a hlavne spokojnosti (skoro) zákazníkov tým