Byť online? To už dnes nestačí. V digitálnom svete musíte byť naozaj viditeľný! Spoľahnite sa na nás - AJAS, digitálna marketingová agentúra.
KPI je skratka pre kľúčový ukazovateľ výkonnosti, čo je metrika používaná na meranie výkonnosti obchodnej alebo marketingovej kampane. KPI je špecifický, kvantifikovateľný cieľ, ktorý si podnik stanovuje, aby mohol sledovať a merať svoj pokrok smerom k ur
V posledných rokoch zažívame veľký rozmach digitálneho marketingu. Internet a sociálne siete využíva väčšina z nás každý deň a to je obrovská príležitosť aj pre vašu značku. Zároveň s tým však prichádza aj veľký pretlak obsahu a informácií. Ako sa zvidite
URL (Uniform Resource Locator) predstavuje reťazec znakov, ktorý slúži na jednoznačné určenie polohy online zdroja, nech už ide o webstránku, obrázok alebo iný digitálny obsah. Táto adresa URL zvyčajne pozostáva z troch hlavných častí: protokolu (ako napr
Rich snippets sú časti dodatočných informácií, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania spolu s odkazom a názvom webovej lokality. Sú navrhnuté tak, aby používateľom poskytli viac informácií o obsahu webových stránok a môžu zahŕňať veci ako recenzie,
PR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť informácie o spoločnosti alebo organizácii. Sú bežným nástrojom v online marketingu a public relations, pretože môžu pomôcť pri vytváraní mediálneho pokrytia
V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také slovo alebo fráza, ktorú vylúčite zo svojej reklamnej kampane, aby ste zabránili zobrazeniu vašej reklamy používateľom, ktorí toto slovo alebo frázu hľadajú
Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej stránky, ktorí opustia web po prezretí iba jednej stránky alebo bez toho, aby vykonali určitú akciu na webe. Vysoká miera odchodov vo všeobecnos
Newsletter je typ elektronickej pošty, ktorá sa pravidelne posiela na zoznam odberateľov. Dá sa použiť na rôzne účely, napríklad na poskytovanie aktualizácií o produktoch alebo službách spoločnosti, na zdieľanie noviniek a poznatkov z odvetvia alebo na pr
A/B testovanie, známe aj ako rozdelené testovanie, je metóda porovnávania dvoch verzií webovej stránky alebo marketingovej kampane s cieľom určiť, ktorá funguje lepšie. Zahŕňa to zobrazenie jednej verzie (verzia „A“) skupine používateľov a mierne odlišnej
CTA je skratka pre výzvu na akciu, čo je termín používaný v online marketingu na opis tlačidla, odkazu alebo správy, ktorá vyzýva používateľa, aby vykonal konkrétnu akciu. Výzva na akciu sa často používa okrem iného na povzbudenie používateľa, aby uskutoč