Digitálna marketingová agentúra AJAS

Byť online? To už dnes nestačí. V digitálnom svete musíte byť naozaj viditeľný! Spoľahnite sa na nás - AJAS, digitálna marketingová agentúra.

prejsť na web

KPI

KPI je skratka pre kľúčový ukazovateľ výkonnosti, čo je metrika používaná na meranie výkonnosti obchodnej alebo marketingovej kampane. KPI je špecifický, kvantifikovateľný cieľ, ktorý si podnik stanovuje, aby mohol sledovať a merať svoj pokrok smerom k ur

prejsť na článok

10 rád, ako sa zviditeľniť na Facebooku

V posledných rokoch zažívame veľký rozmach digitálneho marketingu. Internet a sociálne siete využíva väčšina z nás každý deň a to je obrovská príležitosť aj pre vašu značku. Zároveň s tým však prichádza aj veľký pretlak obsahu a informácií. Ako sa zvidite

prejsť na článok

URL adresa

URL (Uniform Resource Locator) predstavuje reťazec znakov, ktorý slúži na jednoznačné určenie polohy online zdroja, nech už ide o webstránku, obrázok alebo iný digitálny obsah. Táto adresa URL zvyčajne pozostáva z troch hlavných častí: protokolu (ako napr

prejsť na článok

Rich snippets

Rich snippets sú časti dodatočných informácií, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania spolu s odkazom a názvom webovej lokality. Sú navrhnuté tak, aby používateľom poskytli viac informácií o obsahu webových stránok a môžu zahŕňať veci ako recenzie,

prejsť na článok

PR článok

PR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť informácie o spoločnosti alebo organizácii. Sú bežným nástrojom v online marketingu a public relations, pretože môžu pomôcť pri vytváraní mediálneho pokrytia

prejsť na článok

Negative keyword / vylučujúce kľúčové slovo

V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také slovo alebo fráza, ktorú vylúčite zo svojej reklamnej kampane, aby ste zabránili zobrazeniu vašej reklamy používateľom, ktorí toto slovo alebo frázu hľadajú

prejsť na článok

Bounce rate / miera okamžitých odchodov

Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej stránky, ktorí opustia web po prezretí iba jednej stránky alebo bez toho, aby vykonali určitú akciu na webe. Vysoká miera odchodov vo všeobecnos

prejsť na článok

Newsletter

Newsletter je typ elektronickej pošty, ktorá sa pravidelne posiela na zoznam odberateľov. Dá sa použiť na rôzne účely, napríklad na poskytovanie aktualizácií o produktoch alebo službách spoločnosti, na zdieľanie noviniek a poznatkov z odvetvia alebo na pr

prejsť na článok

A/B testovanie

A/B testovanie, známe aj ako rozdelené testovanie, je metóda porovnávania dvoch verzií webovej stránky alebo marketingovej kampane s cieľom určiť, ktorá funguje lepšie. Zahŕňa to zobrazenie jednej verzie (verzia „A“) skupine používateľov a mierne odlišnej

prejsť na článok

CTA

CTA je skratka pre výzvu na akciu, čo je termín používaný v online marketingu na opis tlačidla, odkazu alebo správy, ktorá vyzýva používateľa, aby vykonal konkrétnu akciu. Výzva na akciu sa často používa okrem iného na povzbudenie používateľa, aby uskutoč

prejsť na článok