Tvoríme udržateľný marketing, v ktorom prepájame identitu značky, stratégiu a digitálne kampane. Zvyšujeme tak povedomie o značke s pridanou hodnotou.
V tomto l nku by som v m r d nartol 3 kroky o tom, ako robi asn veci nielen v pr ci, ale aj v ivote. Kad z n s m nieo, o ho bav . Kad z n s m v sebe mal diea , ktor by sa rado hralo a sk alo nov veci. D leit je pusti sa do toho o najsk r n
V predo l ch l nkoch sme p sali o udratenom marketingu a udratenej znake. Op sali sme d vody preo je dobr prejs na koncept udratenosti a o z toho podnik bude ma. Z rove sme uk zali, ako vyzer biznis model udratenej znaky. U sme nartli, e meniace sa poia
Zaiatkom nov ho roka si d vame siln predsavzatia a zo v etk ch s l sa sna me zmeni n ivot k lep iemu, by efekt vnej m a produkt vnej m lovekom doma i pr ci. Sme pln odhodlania urobi nieo so svojim ivotom, nech ba n m motiv cia ani in pir cia. asto s