Domov - Sportreklama.sk

Sme kreatívna agentúra so stopercentným nasadením pre každý projekt. Našim poslaním je dávať ľuďom radosť z každodennej práce a podnikania.

prejsť na web

1. IDETE ROZBIEHAŤ FIRMU A NEMÁTE EŠTE KORPORÁTNU IDENTITU  CI ?

Design loga a korporátna identita je návrh jednotlivých identifikačných prvkov firmy tvaru loga, farieb, písma, grafických elementov a spôsobu používania týchto prvkov. Prvky sú do seba vizuálne zakomponované a to tak, aby bola firma na prvý pohľad jasne

prejsť na článok

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potenc

prejsť na článok

3. AKÉ SÚ NAJNOVŠIE TRENDY OUTDOOROVEJ REKLAMY?

Moderná doba a trendy idú rapídne vpred a taktiež aj reklama prináša nové trendy, ktorými zároveň láka pohľady zvedavých ľudí. Keďže poskytujeme realizáciu outdoorovej reklamy, je v našom záujme Vás informovať o novinkách na trhu z oblasti reklamy. Medzi

prejsť na článok

4. BRANDOVANIE REKLAMNÉHO TEXTILU – CHODIACA REKLAMA VAŠEJ SPOLOČNOSTI.

Ako vyzerá a čo je reklamný predmet už vedia rozlíšiť aj deti. Určite sa vám vybavia ich najrôznejšie druhy a možno si spomeniete aj na tie, ktoré máte doma, v práci či v aute. Málokto však vie, kde sa to celé začalo. História reklamných predmetov siaha a

prejsť na článok

5. BRANDOVANIE REKLAMNÝCH PREDMETOV JE NENAHRADITEĽNOU CESTOU K ÚSPECHU.

V súčasnosti je trh veľmi presýtený reklamou, ktorá nám predstavuje dokonalé firmy s dokonalými produktmi, ktoré sa neraz svojou dokonalosťou súťaživo predbiehajú s cieľom zaujať pozornosť zákazníkov či partnerov. Objavuje sa už takmer všade, čo spôsobuje

prejsť na článok

6. ON-LINE MARKETING NIE JE ŽIADNA VEDA

Online marketing je relatívne mladá, no veľmi významná forma marketingu, ktorú využíva čoraz viacej spoločností po celom svete. Prečo to tak je? Pretože vďaka nej môžete efektívne získavať významné konkurenčné výhody pomocou lepšieho zacielenia, ktoré

prejsť na článok