Sme agentúra pre krajší deň – pomáhame firmám, neziskovkám a podnikateľom svojimi nápadmi meniť svet.
Prispôsobiť sa dnešnému rýchlemu svetu sa jednoducho musíme. Práve preto vzdelávame seba samých a naše poznatky odovzdávame ďalej našim klientom. O tom, ako pochopil náš klient, že marketing nie je len bonusová súčasť jeho práce sa môžete dočítať TU.
Čas je vzácny, preto preskočím dlhý úvod blogu a prejdem rovno k veci. Dnes vám predstavím „mapu úspechu premyslenú marketingovú stratégiu, ktorá prináša výsledky. V našej firme veríme, že práve dlhodobé budovanie značky a postupné zapracovanie
Poznáte to? Marketing je ďalšou záťažou, ktorú musíme vo firme/organizácii robiť. Ak potrebujete tímové fotky, nikto sa nechce fotiť, nie to ešte tvoriť príspevky na sociálne siete alebo vôbec neviete ako na to. V prípade, že sa nachádzate v týchto riadko
Ako sme za 3 roky 20 násobne zvýšili tržby vďaka marketingovej stratégii Náš príbeh potreboval dozrieť, preto sme vyčkávali keď bude ten správny čas pripraviť pre vás inšpiratívnu case study, kde zhrnieme príbeh nášho klienta OVISFARMA. Písal sa rok 202
Je u nás zaužívané, že si medzi sebou posielame inšpirácie, ktoré nás zo sveta marketingu a reklamy inšpirujú. Jeden deň sme na našej porade venovali primárne len tejto sfére inšpirácie a rastu. Zadania sú niekedy komplikované, ale pripraviť si 3 top inšp
Bolo to o chlp, no úspech sa včas dostavil. V dnešnom blogu sa pozrieme na prípadovú štúdiu z posledných dvoch kampaní, ktoré som uplynulý rok zabezpečoval pre Komenského inštitút. Pred akou výzvou sme stáli a čo sa nám podarilo dosiahnuť? Koncom o
Uplynulý rok prešlo našimi školeniami 1 091 účastníkov, ktorí sa zúčastnili spolu 44 školení v oblasti marketingu, tímovej práce, komunikácie či projektového manažmentu. Tento rok sme pre vás opäť pripravili zaujímavú ponuku vzdelávania, poďte sa pozrieť
Máte webovú stránku alebo uvažujete nad jej vytvorením a hľadáte tipy a triky, ako ju vylepšiť? Čo by na nej nemalo chýbať a ako na svoj web prilákať zákazníkov? Prinášame vám niekoľko užitočných rád, ktoré vám pomôžu zorientovať sa v online svete.
Prišlo dlhoočakávané uvoľňovanie opatrení a s ním otvorenie viacerých prevádzok. Majitelia a manažéri hľadajú spôsob, ako svojich zákazníkov zaujať a prilákať ich do svojich reštaurácií či kaviarní. V dnešnom blogu o digitálnom marketingu sa pozrieme
Krízové situácie si vyžadujú krízové riešenia. Čo potrebujú vedieť vaši zákazníci v období epidémie o vašej firme či organizácii? Ako optimalizovať váš marketing, aby nebol stratový? Odpovede na tieto otázky sa pokúsim nájsť v dnešnom blogu a pridám aj ni