Najlepšia kreativita stojí na silných strategických základoch, čo je možné iba v úzkej spolupráci s klientom. Je to "kreatívna inteligencia".
Poznáte to. V novom roku sme zvyčajne plní očakávaní a ambícií, čo všetko by sme radi stihli. Dávame si predsavzatia, ktoré bývajú viac či menej splniteľné. Žiadne nekonečné scrollovanie na sociálnych sieťach, chuť precestovať aspoň 5 krajín, motivácie a
Zo skúseností vieme, že výsledkom dobrých vzťahov medzi agentúrou a klientom sú tie najlepšie kampane. Ich pevným základom sú však dobrí kreatívci s otvorenou mysľou a klienti s dobrým srdcom, ktorí sú otvorení aj nápadom mimo briefu. A práve takých koleg
Najprestížnejšie ocenenie slovenskej reklamy Zlatý klinec je za nami a naša agentúra si z neho odnáša okrem dvoch bronzových a jedného Zlatého klinca aj jedného Filipa. Náš kolega Milan Bielik sa tento rok dostal do reklamnej siene slávy a prevzal si cenu
Tohtoročný Zlatý klinec bol konečne naživo a bolo to skvelé. Po dlhom čase sme sa mohli vidieť a zabaviť s kolegami, bývalými kolegami, priateľmi atď. Po tejto stránke sa klinec naozaj vydaril a verím, že už sa nezopakuje jeho online verzia. Osobne som bo
Strategická práca sa začína ideálne oveľa skôr ako zadanie od klienta. Je to však možné iba vtedy, ak klient osloví agentúru ešte v počiatočných fázach projektu. Preto chcem najprv poďakovať tímu Nadácie TV Markíza, že nás oslovili na úplnom začiatku.Preč
Prečo kreatívna inteligencia?Pri príležitosti 25. výročia založenia našej agentúry sme sami sebe zadali jeden z najťažších komunikačných „brífov“: vymyslieť claim a novú identitu agentúry.Aby ste plne pochopili závažnosť zadania, musíme priznať, že príslo