Cieľovou skupinou klientov v nasej poradni sú deti a žiaci so zdravotným postihnutím- s narušenou komunikačnou schopnosťou.
Narušená zvuková rovina reči /výslovnosť/dyslália/ Najčastejšou narušenou komunikačnou schopnosťou, s ktorou sa v našom centre stretávame u detí v predškolskom veku je Narušenie zvukovej roviny reči /dyslália/. Jedná sa o neschopnosť tvoriť alebo používa
V rámci špeciálno-pedagogickej starostlivosti v našom zariadení poskytujeme: Špeciálno-pedagogickú diagnostiku Špeciálno-pedagogickou diagnostikou sa stanovuje špeciálno-pedagogická diagnóza s následným definovaním potrieb dieťaťa/žiaka a špeciálno-ped
Psychologická starostlivosť K získaniu celistvého pohľadu na dieťa a jeho potreby je dôležité brať do úvahy všetky faktory, ako je anamnéza, rodinné a sociálne prostredie, spávanie dieťaťa v školskom prostredí, ako aj výsledky vyšetrení ostatných spolup
Stimulačný program B.Sindelarovej Cieľom metodiky je sledovať vývin jednotlivých poznávacích funkcii (schopností ) dieťaťa, zabezpečiť čo najskôr jeho harmonický (rovnomerný) rozvoj. Pracuje sa prirodzenou metódou hry, formou „interaktívnej obrázkovej kn
Tak ako dieťa rastie a rozvíja sa, vyvíja sa aj detská výslovnosť. Vo veku 4 rokov by malo dieťa rozprávať tak zrozumiteľne, aby mu porozumeli aj cudzí ľudia. Nemusí však vyslovovať všetky hlásky úplne bezchybne. Dyslália je porucha výslovnosti.