Komplexný a do hĺbky prepracovaný pohľad na problematiku malo a veľkoobchodu, internetového predaja a logistiky na Slovensku
Viac slnka, intenzívnejší prílev energie a aj lepšia nálada. Ideálne podmienky pre úspešnú jarnú výzvu a zmenu starých návykov. Ktorých by ste sa najradšej zbavili?
Hovorí v rozhovore pre RETAIL magazin.sk Justyna Siekanko, konateľka diskontnej siete Lidl za rezort nákupu a marketingu. V rozhovore predstavila úlohy, ktorým sa chce v najbližšom období prednostne venovať, vyzdvihla spoluprácu so slovenskými dodávateľmi
V rozhovore s Romanom Kýrom, generálnym manažérom divízie Henkel Consumer Brands pre Česko a Slovensko, sme rozobrali trendy, ktoré formujú segment kozmetiky a starostlivosti o domácnosť. Ako sa značka prispôsobuje meniacim sa potrebám spotrebiteľov napri
Hovorí Andrea Pániková, manažérka predaja najväčšieho slovenského spracovateľa hydiny EU Poultry s.r.o. V rozhovore prezradila, čo je nevyhnutným predpokladom úspechu pri B2B predaji, na čo netreba zabúdať a aké osobnostné predpoklady sú pri tom dôležité.