Hľadáte promotéra na prezentovanie vašej značky či produktov? Poradíme vám, aké schopnosti by mal mať a ako ho môžete najlepšie nájsť.
Promotér akcií je zodpovedný najmä za marketing rôznych udalostí a akcií, ako sú koncerty, festivaly, či rôzne športové hry a iné spoločenské akcie. Zvyčajne pracuje ako nezávislý dodávateľ týchto služieb pre rôzne podniky a firmy. S trochou zručností sa
Kto je vlastne promotér? Táto otázka je zložitejšia, ako by sa mohlo zdať. Pod pojmom promotér sa totiž skrýva hneď niekoľko povolaní. Existuje totiž viacero typov promotérov, a to v závislosti od toho, v akej oblasti promotér pracuje. Poznáme napríklad k
Ak si kladiete otázku, či zaviesť do vášho skladu systém čítačiek čiarových kódov, možno vám tento článok pri rozhodovaní pomôže. Skladové hospodárstvo vo väčších skladoch je časovo veľmi náročné. Navyše vás oberie o pracovné sily, ktoré sa mohli venovať
V dnešnej dobe bohatej konkurencie a neustáleho rozvoja a inovácii je dôležité, aby si podnikatelia chránili svoje inovácie a nápady. Jedným z kľúčových spôsobov, ako to dosiahnuť, je registrácia ochrannej známky. Tento článok poskytne prehľad o hlavných