Rada pre Reklamu - orgán etickej samoregulácie reklamy

Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej republiky šírila čestná, slušná, decentná, pravdivá a etická reklama.

prejsť na web

Tlačová správa z 8. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 09. 11. 2023 sa konalo 8. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 8 reklám s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kódex

prejsť na článok

Memorandum o spolupráci v oblasti reklamy hazardných hier

Zástupcovia Rady pre reklamu a Úradu pre reguláciu hazardných hier podpísali 13.júla 2023 Memorandum o spolupráci v oblasti presadzovania pravidiel zodpovednej reklamy na hazardné hry obsiahnutých v Etickom kódexe reklamnej praxe a Kódexe zodpovednej rekl

prejsť na článok

Informácia o schválených zmenách Opčného protokolu

Na zasadnutí Valného zhromaždenia Rady pre reklamu, ktoré sa uskutočnilo dňa 26.3.2024 boli schválené zmeny Opčného protokolu k Etickému kódexu reklamnej praxe o reklamnej praxe pri šírení reklamy poskytovateľom obsahovej služby (ďalej „Protokol“) pre obl

prejsť na článok

PRÍLEŽITOSŤ PRE ŠTUDENTOV: ponúkame dlhodobú platenú stáž v Rade pre reklamu

Hľadáme nadšeného a kreatívneho študenta/študentku, ktorý nám pomôže s agendou v oblasti presadzovania etických princípov reklamy a stane sa súčasťou nášho tímu. Ak sa zaujímaš o komunikáciu a vieš, že dobrá reklama by mala byť nielen kreatívna, ale aj et

prejsť na článok

Katedra marketingu a obchodu Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave sa stala členom RPR

Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku vstúpila ako nový riadny člen Katedra marketingu a obchodu Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. „Katedra marketingu a obchodu Fakulty ma

prejsť na článok

Raňajky s reklamou: Čo priniesol rok 2023 do etickej reklamy a ako sa pripraviť na ten nový

Milí priaznivci Raňajok s reklamou,pozývame Vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu. TÉMA: ČO PRINIESOL ROK 2023 DO ETICKEJ REKLAMY A AKO SA PRIPRAVIŤ NA TEN NOVÝ So začia

prejsť na článok

Tlačová správa z 9. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 07. 12. 2023 sa konalo 9. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 3 reklamy s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kóde

prejsť na článok

Rada pre reklamu bola zapísaná do evidencie samoregulačných orgánov

Zapísaním do evidencie samoregulačných orgánov a mechanizmov sa tak Rada pre reklamu stala prvým orgánom etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, ktorý môže popri Rade pre mediálne služby ako zákonný regulátor rozhodovať o konaní subjektov, ktoré sa po

prejsť na článok

Tlačová správa zo 7. zasadnutia AK RPR

BRATISLAVA. Dňa 14. 09. 2023 sa konalo 7. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 9 reklám s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kódex

prejsť na článok

Uznesenia Komisie k §13 (Sponzoring) Opčného protokolu

Arbitrážna komisia, sa na svojom zasadnutí, ktoré sa uskutočnilo dňa 14.9.2023 uzniesla na prijatí výkladových pravidiel k § 13 Opčného protokolu v nasledovných zneniach: K § 13 odsek 2 Opčného protokolu, ktorý znie „Sponzorský odkaz ako súčasť mediá

prejsť na článok