Hlavným cieľom RPR je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na území Slovenskej republiky šírila čestná, slušná, decentná, pravdivá a etická reklama.
BRATISLAVA. Dňa 09. 11. 2023 sa konalo 8. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 8 reklám s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kódex
Zástupcovia Rady pre reklamu a Úradu pre reguláciu hazardných hier podpísali 13.júla 2023 Memorandum o spolupráci v oblasti presadzovania pravidiel zodpovednej reklamy na hazardné hry obsiahnutých v Etickom kódexe reklamnej praxe a Kódexe zodpovednej rekl
Na zasadnutí Valného zhromaždenia Rady pre reklamu, ktoré sa uskutočnilo dňa 26.3.2024 boli schválené zmeny Opčného protokolu k Etickému kódexu reklamnej praxe o reklamnej praxe pri šírení reklamy poskytovateľom obsahovej služby (ďalej „Protokol“) pre obl
Hľadáme nadšeného a kreatívneho študenta/študentku, ktorý nám pomôže s agendou v oblasti presadzovania etických princípov reklamy a stane sa súčasťou nášho tímu. Ak sa zaujímaš o komunikáciu a vieš, že dobrá reklama by mala byť nielen kreatívna, ale aj et
Do Rady pre reklamu, združenia podporujúceho etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku vstúpila ako nový riadny člen Katedra marketingu a obchodu Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave. „Katedra marketingu a obchodu Fakulty ma
Milí priaznivci Raňajok s reklamou,pozývame Vás na ďalší event zo série Raňajok s reklamou, ktoré organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu. TÉMA: ČO PRINIESOL ROK 2023 DO ETICKEJ REKLAMY A AKO SA PRIPRAVIŤ NA TEN NOVÝ So začia
BRATISLAVA. Dňa 07. 12. 2023 sa konalo 9. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 3 reklamy s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kóde
Zapísaním do evidencie samoregulačných orgánov a mechanizmov sa tak Rada pre reklamu stala prvým orgánom etickej samoregulácie reklamy na Slovensku, ktorý môže popri Rade pre mediálne služby ako zákonný regulátor rozhodovať o konaní subjektov, ktoré sa po
BRATISLAVA. Dňa 14. 09. 2023 sa konalo 7. zasadnutie Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu (ďalej len Komisia). Komisia ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy vyhodnotila sťažnosti na 9 reklám s cieľom zistiť, či došlo k porušeniu Etického kódex
Arbitrážna komisia, sa na svojom zasadnutí, ktoré sa uskutočnilo dňa 14.9.2023 uzniesla na prijatí výkladových pravidiel k § 13 Opčného protokolu v nasledovných zneniach: K § 13 odsek 2 Opčného protokolu, ktorý znie „Sponzorský odkaz ako súčasť mediá