Nie každý podnikateľ si môže dovoliť investovať tisíce eur, ktoré online reklama pýta, na zviditeľnenie svojej firmy. My to chápeme a preto vám prinášame tri konštruktívne dôvody, prečo je autopolep tá správna voľba. 1. Auto pritiahne viac očí za nižšiu cenu Ak je reklama na vašom automobile kreatívna a pútavá, dokáže očariť a prilákať vám mnoho zákazníkov priamo počas jazdy. Každý deň posielate svoje firemné vozidlá do terénu. Čo tak využiť ich plný potenciál vo forme reklamnej plochy? Nemusí to byť len predmet, ktorý vám počas práce uľahčuje prepravu, ale môže vám doslova zarábať! Jedno firemné vozidlo v teréne môže prilákať pohľady až desaťtisícok potencionálnych klientov každý deň. Za mesiac to môžu byť milióny. A to len vďaka jednorázovej investícií polep vozidla. To je dôvod, prečo je autopolep oveľa menej nákladná investícia do reklamy, ako online reklama. Reklama na aute by mala byť jedinečná, pútavá, výstižná a pochopiteľná na prvý pohľad. Či už inklinujete k elegantnosti, alebo extravagancií, my vám navrhneme to, čo vám presne sadne. 2. S autopolepom je jednoduchšie osloviť vaše cieľové publikum Nemusíte si lámať hlavu nad tým, akú farbu v online reklame použiť, aby upútala vašu cieľovú skupinu. Váš produkt, alebo službu vnímame ako jedinečné a preto si zaslúžia rovnako ojedinelý autošat. Pútavá fotka, ktorá vystihuje to, čo si želáte prezentovať, doplnená pár trefnými slovami, najhlavnejším firemným logom a kontaktnými údajmi to je to, čo priláka. A čo poteší vašich budúcich klientov najviac? Že im svojou reklamou nekazíte dojem z videa, či piesne a nebliká im na každej web stránke. 3. Dlhodobé výsledky Autopolepy predstavujú jedinečnú príležitosť na propagáciu vášho podnikania po celý rok. Ste stále v pohybe, ste stále na očiach, ste stále v povedomí. Žiadne obmedzenie, tak či tak to firemné auto jazdí a plní svoju funkciu. Nie je nič horšie, ako čisto biela firemná dodávka. Ste pripravení začať? My áno! V Dizajnike tvoríme, navrhujeme a realizujeme atraktívne a pútavé autopolepy, ktoré budú blízke vám a príťažlivé pre budúcich zákazníkov. Vylepíme vám (to) s veľkou radosťou! Neváhajte nás kontaktovať. [contact-form-7] Príspevok 3 dôvody, prečo je autopolep lepší ako online reklama je zobrazený ako prvý na Dizajnika.
Čo je PPC reklama? Určite ste narazili na pojem PPC reklama. Možno vám aj prišla pošta od Googlu, v ktorej vám sľúbili 75 € kreditu na reklamu v ich službe Google Ads. Ale čo je PPC reklama? PPC reklama, alebo inak nazývaná aj Pay per Click reklama je typ
prejsť na článokReklama bola od nepamäti nevyhnutná pre každý druh podnikania. A v súčasnej dobe, plnej konkurencie, to platí stonásobne. Možno máte pocit, že momentálne vedie online reklama, pretože žijeme v digitálnom svete, no vonkajšia offline reklama je rovnako dôle
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článokPravý dôvod, prečo sa tak veľmi bojíme žralokov Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam. Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️ Zadajte svoj e-mail Prihlásiť sa Myslíte si, že aj zlá
prejsť na článokAk sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo
prejsť na článok