Reklama bola od nepamäti nevyhnutná pre každý druh podnikania. A v súčasnej dobe, plnej konkurencie, to platí stonásobne. Možno máte pocit, že momentálne vedie online reklama, pretože žijeme v digitálnom svete, no vonkajšia offline reklama je rovnako dôležitá. Ak o vás potencionálny zákazník nevie, jednoducho o neho prídete, pretože ho získa výraznejšia konkurencia. Dizajn autopolepu by mal byť jednoduchý, pretože je umiestnený na pohyblivom objekte, ktorý ľudia vidia krátku dobu. Autopolep musí byť zároveň zaujímavý a výrazný, treba sa vyhnúť fádnosti. Napríklad, na čiernom aute by bolo asi zbytočné čierne písmo. AUTOPOLEP A JEHO VÝHODY Polep automobilu je najefektívnejšia vonkajšia reklama. Len si predstavte, koľko áut denne stretnete. Navyše takáto reklama je dlhotrvajúca, celoročne na očiach zákazníkom, kamkoľvek sa pohnete a čo je najhlavnejšie – investícia je jednorázová a nemusíte platiť žiadny prenájom. Ďalšia veľká výhoda je, že takáto reklama nie je statická, ale prezentuje Vás všade, kam sa pohnete. Či už prechádzate mestom, alebo stojíte na parkovisku pred obchodným domom, všade oslovíte potencionálnych zákazníkov. Takáto reklama je nenútená a buduje neobmedzený zdroj vytvárajúci povedomie o vašej značke. Pretože nikdy neviete, kto si vašu reklamu na aute všimne a na základe toho Vás kontaktuje. Pár vecí, ktoré je dobré vedieť pred polepom auta Dizajn autopolepu by mal byť jednoduchý, pretože je umiestnený na pohyblivom objekte, ktorý ľudia vidia krátku dobu. Preto musí byť zároveň zaujímavý a výrazný, treba sa vyhnúť fádnosti. Napríklad, na čiernom aute by bolo asi zbytočné čierne písmo. Ľudia najlepšie reagujú na originalitu a vtip, preto je pri tvorbe dizajnu na polep dôležitá kreativita. Váš cieľ je byť ľahko zapamätateľný za krátku dobu a musíte sa odlíšiť, hlavne od konkurencie. Pri polepe reklamného auta sa najčastejšie používa logo firmy, slogan a kontaktné informácie. Polep však nemusí slúžiť len na komerčné účely, ale aj ako ochrana laku nového auta, estetický doplnok, či zmena farby auta. AKÁ JE ŽIVOTNOSŤ POLEPU? Polep na aute vydrží aj niekoľko rokov. Záleží to hlavne na kvalite fólie a odbornosti jej aplikácie. Kvalitná fólia odoláva aj vonkajším vplyvom ako sú dážď, sneh, slnečné lúče, preto sa nemusíte nijako obmedzovať. A keď chcete odstrániť alebo zmeniť polep? Ani to nie je problém, odborníci Vám ju odlepia bez poškodenia laku. Rozmýšľate, že aj Vaša firma by potrebovala viditeľnú a chytľavú reklamu? Či ide o polep auta, okien kancelárii, alebo výkladu Vašej prevádzky, neváhajte nás kontaktovať. Vytvoríme Vám chytľavý dizajn, všetko pripravíme a nainštalujeme kam treba. Tešíme sa na Vás [contact-form-7] Príspevok Autopolep je najefektívnejšia outdoor reklama je zobrazený ako prvý na Dizajnika.
Nie každý podnikateľ si môže dovoliť investovať tisíce eur, ktoré online reklama pýta, na zviditeľnenie svojej firmy. My to chápeme a preto vám prinášame tri konštruktívne dôvody, prečo je autopolep tá správna voľba. 1. Auto pritiahne viac
prejsť na článokČo je PPC reklama? Určite ste narazili na pojem PPC reklama. Možno vám aj prišla pošta od Googlu, v ktorej vám sľúbili 75 € kreditu na reklamu v ich službe Google Ads. Ale čo je PPC reklama? PPC reklama, alebo inak nazývaná aj Pay per Click reklama je typ
prejsť na článokV dnešnom článku sa pozrieme na to, koľko stojí reklama pre kaviareň. Nemáme v pláne rozoberať veľkú sieť kaviarní ale skôr sa pozrieme na lokálne kaviarne v menších mestách. Pozrieme sa aspoň na základné veci, ktoré prevádzkovateľov zaujímajú a považujú
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článokMarketing počas koronavírusu Museli by ste práve výjsť z jaskyne, aby ste nevedeli, že sa svetom v poslednej dobe šíri vírus COVID-19 a ovplyvnil nie len už vyše 3 500 000 nakazených, prepad akcií na svetovej burze, ale priamo ovplyvnil aj všetkých podnik
prejsť na článok