Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Prečo sa ale obmedzovať a nemať to najlepšie z oboch svetov – aj vidieť a aj počuť? Dvojnásobne to platí pre produktové video, ktorého cieľom je nielen informovať potenciálneho zákazníka, ale ho aj zaujať, chytiť a premeniť na zákazníka skutočného. Voiceover je skvelou pomôckou, ktorá vám v tomto dokáže perfektne pomôcť a premeniť vaše reklamné video na zaručený úspech. V tomto článku sa budeme venovať práve voiceoveru a prezradíme si 5 dôvodov, prečo ho jednoducho potrebujete. Zahoďte texty, prichádza voiceover! Otázka – aká je pravdepodobnosť, že uchvátite potenciálneho zákazníka videom, počas ktorého bude musieť neustále čítať text? Odpoveď je: veľmi nízka. Nič nie je v dnešnom uponáhľanom svete bližšie k pravde. Ľudia majú málo času a rozhodne ho nechcú tráviť čítaním titulkov vo vašom produktovom videu. Aj keby to riskli a titulky naozaj čítali, z vizuálu získajú málo, ostanú zmätení, nebudú vedieť čo od nich vlastne chcete a budú mať pocit, že si video musia pustiť znovu. To však pravdepodobne neurobia a vy ste tak práve stratili záujemcu o vaše produkty či služby. Zahoďte teda texty a titulky vo vašom produktovom videu a dajte šancu voiceoveru! Všetko potrebné zákazníkovi povie všadeprítomný hlas – bez akejkoľvek potreby čítania a preskakovania očami. Divák si tak z reklamy odnesie maximum, a nielen to! Získa celkovo lepší pocit z toho, čo videl a zvýšite tak šance na úspešný predaj nehnuteľnosti, služby alebo produktu, ako tomu bolo pri videu pre iKuchyne. Produktové video a voiceover – prečo áno? Ak si nie ste použitím voiceoveru do vášho produktového videa stále istí, vedzte, že má oveľa viac výhod ako nevýhod. Budete ľudskejší Jedným z cieľov voiceoveru je prihovárať sa divákovi. Osobnejšie, intímnejšie a s plným pochopením. Potenciálny zákazník tak nadobudne pocit, že mu na vás naozaj záleží a šance na úspešne dotiahnutú akciu sa tak razom zvýšia. Ukážete navyše ľudskejší prístup a že vám na ňom naozaj záleží – a to ľudia jednoducho milujú. Ukradnete pozornosť Ľudská pozornosť je krehká. Stačí chvíľka čítania a už uteká. Voiceover však diváka udrží v deji a ukradne jeho pozornosť smerom, ktorým chcete vy. Z videa tak dostane skutočné maximum – potrebné informácie, dobrý pocit, umelecký zážitok a aj príjemný monológ. Predáte informácie Aj keď to niektorí tvrdia, málokto vie robiť dve veci naozaj poriadne. Preto môžete žiadať priveľa ak chcete, aby divák čítal vaše titulky a na prvý pokus získal všetky potrebné informácie. V takom prípade môže nastať v jeho mozgu akýsi mišmaš a zákazník okamžite vaše video v zmätku zavrie. Budete profesionálni Produktové video určené na predaj či prenájom nehnuteľnosti, ako napríklad naša videoprodukcia pre lokalitu Zelená Lipa, pôsobí s voiceoverom jednoducho profesionálnejšie. Celkový look videoprodukcie tak získa nádych kvality, ktorý sa potom prenesie aj na vašu firmu. Dosiahnete, čo chcete Pravdou je, že zákazníka musíte v priestore plnom reklám a ponúk viesť ako za ručičku, inak nebude vedieť kam ma ísť a ujde vám. Príjemnou formou voiceoveru mu tak presne poviete, čo od neho chcete a čo má urobiť k tomu, aby ste to dosiahli. Dáte jasne najavo výzvu k akcii a jej úspešnému zavŕšeniu tak už nič nestojí v ceste. Dajte šancu voiceoveru aj vy a vyťažte zo svojej videoreklamy maximum! The post 5 dôvodov prečo voiceover jednoducho potrebujete appeared first on Blackmango.sk.
Ak uvažujete o kúpe nového telefónneho čísla (sim karty), zamerte sa na dôležité aspekty, ktoré využijete aj kedykoľvek v budúcnosti. Telefónne číslo The post 5 + 1 dôvodov prečo kúpiť VIP číslo ⭐ first appeared on Simkarta.sk.
prejsť na článokPríspevok 10 dôvodov, prečo sa učiť po japonsky, aj keď práve nemáte možnosť vycestovať zobrazený najskôr Language Siesta.
prejsť na článokPrečo investovať do svetelnej reklamy? Máme niekoľko dôvodov! Svetelná reklama zvyšuje viditeľnosť vašej značky. Bude jasná a neprehliadnuteľná aj po zotmení či za zhoršených svetelných podmienok.
prejsť na článokV tomto článku nájdeš video tutoriál kde si nadizajnujeme jednoduchú stránku za pomoci WordPress témy Divi. Video je z pripravovaného kurzu, ktorý sa bude venovať práve Divi téme. Sleduj na learn2code.sk v priebehu augusta. Poď sa naučiť ako nadizajnovať
prejsť na článokSpoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv
prejsť na článok