V rámci tvorby videa sa venujeme všetkým oblastiam celého produkčného procesu. Robíme preprodukciu, proces natáčania videa a aj postprodukciu videa.
Nie náhodou sa hovorí, že bez reklamy ako keby daná spoločnosť ani nebola. Žijeme dobu, kedy je priam nevyhnutné byť zákazníkom či klientom na očiach, pričom platí, že v takom pretlaku konkurencie je nevyhnutné nejakým spôsobom zaujať. Poďme si preto pove
Youtube je bezkonkurenčne už roky najpopulárnejšou platformou na zdieľanie a pozeranie videí. Nájdete ich tu milióny a na svoje si príde absolútne každý — k dispozícii sú tu videoklipy vašej obľúbenej kapely, vlogy, módne tipy, milióny rôznych návodov, mo
Home staging, zjednodušene povedané príprava nehnuteľnosti na predaj, je jedným z najdôležitejších pomocníkov pri predaji nehnuteľnosti. Úlohou služby je upraviť interiér, či exteriér, ktorý zanechá v očiach budúcich kupcov čo najlepší dojem. Práve ho
Na trhu nehnuteľností je dnes konkurenčný pretlak. Ceny sú neustále na vzostupe. Nároky kupujúcich však nezaostávajú. Cena nehnuteľností sa odvíja od lokality, veku stavby, občianskej vybavenosti a dispozície. Sú to väčšinou faktory, ktoré neovplyvníte.
Položili ste si už niekedy otázky: Čo komunikujete svojim zákazníkom? Spoznal by zákazník vašu značku bez vášho vizuálu, loga a sloganu? Je váš branding efektívny a funkčný? Ak chcete, aby váš brand bol viac než len logo so sloganom od šikovného grafika,
Predaj nehnuteľnosti je bezpochyby jedným z najdôležitejších životných krokov. Ešte predtým, ako sa pustíte do predaja tej vašej si celý proces naplánujte a starostlivo premyslite. Na mieste sú otázky ohľadom ceny predaja, spôsobe predaja a prezentácie a
Spolupráca našej videoagentúry s klientom je dôležitá už od prvého kontaktu. Či už nás klient našiel vďaka referenciám, cez našu reklamu, video alebo webstránku, už od počiatku je dôležité začať budovať férový vzťah založený na dôvere. Veď ako inak by sme
Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Prečo sa ale obmedzovať a nemať to najlepšie z oboch svetov – aj vidieť a aj počuť? Dvojnásobne to platí pre produktové video, ktorého cieľom je nielen informovať potenciálneho zákazníka, ale ho aj zau
Príbeh, fotografia a text. Facebook a Instagram. Reklama. To všetko tu už bolo Ačo tak video? Dá sa s jeho pomocou tvoriť vzťah sbudúcim zákazníkom? KOMUNIKOVAŤ POMOCOU VIDEA? ÁNO! V platených kampaniach funguje výborne. A čo naviac, Google ho m
Množstvo informácií, ktoré na nás striehnu z každej strany nestíhame konzumovať. Žijeme v dobe, ktorá je plná reklamy. Ak chce značka na trhu uspieť, musí byť o krok pred konkurenciou. Chcete, aby sa o vás hovorilo? Produktové video je najefektívnejší mar