Top 5 benefitov produktového videa

Množstvo informácií, ktoré na nás striehnu z každej strany nestíhame konzumovať. Žijeme v dobe, ktorá je plná reklamy. Ak chce značka na trhu uspieť, musí byť o krok pred konkurenciou. Chcete, aby sa o vás hovorilo? Produktové video je najefektívnejší marketingový nástroj, ako povedať v krátkom okamihu naozaj veľa. Čo je produktové video? Ide o dynamický obraz, ktorý dokáže upútať, vyvolať emócie a záujem behom niekoľkých sekúnd. Video reklama zoznamuje zákazníkov s tým, ako produkt či služba funguje. Produktové video zachytáva detaily vašich produktov, vyzdvihuje výhody a ukazuje reálne využitie. “Príbeh predáva. Zákazníkov prirodzene priťahujú príbehy, ktoré prezentujete videom. Využite ich ako nástroj na zvýšenie povedomia a vytvorenie interakcie s cieľovým publikom.” Aktuálne najsilnejší prvok online marketingu, ktorý sa tak rýchlo “neunaví”. Zákazníci chcú pozerať videá. Pýtate sa prečo? Dobré video dokáže vysvetliť veci pútavo, jednoducho a najmä rýchlo. Ak chcete zvýšiť mieru konverzie investujte do produkcie videa. Hlavné benefity produktového videa Vedeli ste, že až 65 % ľudí používa YouTube ako pomocnú ruku pri riešení problému? Od prerábky bytu po vyberanie kliešťa hľadajú pomoc pozeraním videa. Video reklama s poučným a spoľahlivým obsahom vedie k vybudovaniu dôvery s potenciálnym zákazníkom. Pozrite si výhody, ktoré vám produktové video môže priniesť: Efektívnejšia forma komunikácie V porovnaní s písaným textom je video ako forma komunikácie oveľa rýchlejšie a názornejšie. Viac informácií za rovnaký čas dokáže výrazne ovplyvniť rozhodovanie. Navyše, ľudia radi pozerajú videá. Jednoducho a rýchlo sa šíri Video reklamu môžete jednoducho umiestniť na webovú stránku, sociálne siete a akýkoľvek iný komunikačný kanál. Ak zaujme, o jej šírenie sa postarajú spokojní zákazníci a followeri sami. Zvyšuje predaj Pomocou produktového videa zvýšite návštevnosť webovej stránky. Ak ukážete zákazníkovi vo video reklame to, čo potrebuje, nakúpi u vás. Vzbudzuje dôveru k produktu aj značke. Až 84 % ľudí tvrdí, že po pozretí videa o produkte či službe, boli presvedčení o jeho kúpe. Vyzdvihuje dôležité detaily Vyzerá produkt tak, ako na obrázku? Častá otázka pri online nákupe. Zbúrajte všetky pochybnosti produktovým videom. Zoznámte svojich zákazníkov s produktom či službou, ako funguje, aké má výhody a špeciálne funkcie. Chcete priblížiť proces výroby? Príbehom si získate ich dôveru. Viac konverzií a návratnosť investícií Ak máte videá na svojom webe, pomôže to vášmu SEO a niekoľkonásobne zvýši vaše šance byť na prvých priečkach vo vyhľadávači. Marketéri potvrdzujú silu videa. Až 88 % z nich súhlasí, že produktové video má pozitívny dopad na návratnosť investícií. Produktové video ako konkurenčná výhoda Trend je jasný. Popularita produktového videa narastá aj vďaka pandémii. Čoraz viac ľudí stráca potrebu nakupovať v kamenných obchodoch. Vďaka množstvu produktových videí, videonávodov a videorecenzií je online nakupovanie jednoduché a pohodlné. Overené zdroje uvádzajú predpoklad, že 80 % celkovej návštevnosti webu bude pochádzať práve z videa. Ak do svojho videa v emailovej komunikácií pridáte odkaz na váš web, môžete zvýšiť mieru prekliku o viac ako 200 %. Ide o fakt! Video má pozitívny vplyv na konverzie a je rozhodujúcim faktorom pri kúpe. Kam s hotovým videom? Môžete ho využiť na všetkých komunikačných kanáloch. Na každom z nich platí trochu iná forma. Na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, Tik Tok) zaujmú zábavné a praktické videá, ktorými môžete rozvíriť diskusiu. Na YouTube môžete predstaviť svoju novinku pomocou dychberúceho 3D videa. Do newsletteru nezabudnite doplniť preklik na vašu stránku. Vaša webová stránka obsahujúca produktové video získa vyššiu hodnotu a Google ju odmení vyšším umiestnením v organickom vyhľadávaní. Na produkciu videa vám netreba špeciálnu drahú techniku a vysoké investície. Video reklamu si natočíte i sami. Dôležité však je rozpoznať správnu cieľovú skupinu a mať príbeh, ktorý zaujme. S tým vám dokáže pomôcť skúsená video agentúra. Viac o našej práci v oblasti reklamy. Stále si myslíte, že na produktové video máte ešte čas? Videá predstavujú budúcnosť e-commerce. Ide len o to, kto si prvenstvo v konkurenčnom boji vezme pre seba. Tip na záver: Vedeli ste, že pre šírenie videa na sociálnych sieťach je potrebné ho nahrať priamo na danú platformu? Facebook znižuje dosah príspevkov pre odkazy na iné video platformy, ako je napríklad YouTube. The post Top 5 benefitov produktového videa appeared first on Blackmango.sk.

prejsť na článok

VIDEÁ

Vitajte na kanáli Slovenčinár na Youtube.com! Nájdete tu tieto videá: Ako sa robí slovný rozbor Čo sú prídavné mená The post VIDEÁ appeared first on Slovenčinár.

prejsť na článok

Srandovné videá z tiktoku

Zábavné videá ľudí z tiktoku. Zabavte sa na krátkych scénkach, kde ľudia robia rôzne zábavné veci. https://www.youtube.com/watch?v=Py06SP4QQoYVideo cant be loaded because JavaScript is disabled: ZKUS SE NESMÁT | Srandovné videá 2022 | Ľudia robia zába

prejsť na článok

Video návody

Video návody pre vás Snaha zvýšiť podporu našich služieb a kvalitu poskytovaných služieb sme sa rozhodli vytvoriť web stránku venovanej krátkym video návodom. Kedy vznikol nápad vytvoriť video návody? Koncom novembra 2019 nás poprosil klient o vytvoren

prejsť na článok

PORTFOLIO

Značka KNOPA DESIGN predstavuje moju dizajnérsku tvorbu v oblasti interiérového, grafického a produktového dizajnu. Som absolvent magisterského štúdia dizajnu na Fakulte umení Technickej univerzity v Košiciach. V mojej tvorbe sa odráža môj vzťah k prírode

prejsť na článok

Fórum dizajnu 2024 už len do konca mesiaca

Pozývame vás do Galérie dizajnu Satelit navštíviť výstavu Fórum dizajnu 2024 s témou Každodennosť, kde študenti zo Slovenska, Česka a Poľska predstavujú svoje projekty v oblasti nábytkového, produktového, textilného, sklárskeho a experimentálneho dizajnu.

prejsť na článok