Výhodná reklama google ads, seo optimalizacia stránok, moderná tvorba web stránok, webhosting, online marketing a správa sociálnych sieti. lumas.sk
Dôležitá kvalita reklamy Google ads Pozor na nekvalitné reklamy Kvalita reklám je rozsiahla téma. Na základe poznatkov, o ktorých nás informovali inzerenti písomne, na konferenciách a fórach, sme strávili určitý čas vypracovaním zoznamu najdôležitejších v
Reklamná kampaň na volania Ak chcete podporiť telefonické hovory do svojej firmy, nastavte kampaň na volanie s cieľom povzbudzovať zákazníkov, aby vám zavolali kliknutím alebo klepnutím na vašu reklamu. Reklamy môžete nastaviť tak, aby sa zobrazovali l
Skóre optimalizácie pre obsahovú kampaň Google Skóre optimalizácie a odporúčania vám pomôžu uprednostniť najúčinnejšie akcie na zlepšenie výkonnosti účtu. Inzerenti, ktorí zvýšili skóre optimalizácie na úrovni účtu o 10 bodov, zaznamenali priemerný nár
Video návody pre vás Snaha zvýšiť podporu našich služieb a kvalitu poskytovaných služieb sme sa rozhodli vytvoriť web stránku venovanej krátkym video návodom. Kedy vznikol nápad vytvoriť video návody? Koncom novembra 2019 nás poprosil klient o vytvoren
Rozšírenie reklamy o promo kódy Google Ads Zvýraznite sa! Rozšírenia o promo kódu môže zvýšiť hodnotu vašich textových reklám vo Vyhľadávacej sieti zvýraznením výpredajov o promo kód pre ľudí ktorí vyhľadávajú najlepšie ponuky vašej firmy. V tomto člá
Dôležitý výber slovíčok a plánovanie vhodných kľúčových slov Nájsť správne a vhodné kľúčové slová by mala byť jednou z priorít pri vytváraní online marketingovej stratégie. Optimalizovaná webová stránka s obsahom ktorý zodpovedá vašim kľúčovým slovám V
Dovolenka 2019 sme mimo office jeden týždeň Takže aj tento rok 2019, ako aj po iné nastal čas dovolenky aj pre nás. Žiaľ v tomto období od 18.7. 28.7.2019 Vás prosíme aby ste mali strpenie s našimi reakciami na pracovné požiadavky. Snažíme sa vybaviť vš
Účelom kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke je vybudovať povedomie o značke a pozitívny vzťah s vašou firmou a jej produktmi a službami. Zákazník si môže vzťah k značke vybudovať rozličnými spôsobmi vrátane sledovania videí, hrania hier, návštev
Ako zvýšiť objem predaja ? Ako zvýšiť objem predaja a získať nových zákazníkov na online web trhu a nie len tam? Medzi najbežnejšie ciele majiteľov firiem patrí zvýšenie objemu predaja a počtu potenciálnych zákazníkov. Často to znamená spravovať kampane s
Nofollow atribút odkazu aby nebol sledovaný vyhľadávačom, seo optimalizácia Nofollow označenie odkazu na stránke atribútom rel = nofollow predstavuje spôsob, ako môžu správcovia webu dať vyhľadávačom pokyn Nesledovať odkazy na tejto stránke či Nesledovať