Rozšírenie reklamy o promo kódy Google Ads Zvýraznite sa! Rozšírenia o promo kódu môže zvýšiť hodnotu vašich textových reklám vo Vyhľadávacej sieti zvýraznením výpredajov o promo kód pre ľudí ktorí vyhľadávajú najlepšie ponuky vašej firmy. V tomto článku sa dočítate o výhodách rozšírení o promo a ich spôsobe zobrazovania s reklamami vo vyhľadávaní Google. Ako sa zobrazujú rozšírenia o promo Rozšírenia o promo sa zobrazujú pod vašou reklamou v ľahko čitateľnom formáte, ktorý upúta potenciálnych zákazníkov. Mimoriadna príležitosť, ktorú vyberiete (napr. Návrat do školy alebo Deň matiek), sa zobrazí ako štítok s tučným písmom vedľa vášho promo textu. Rozšírenie tiež zobrazuje až dva riadky textu, ktoré obsahujú podrobnosti o vašom prome. Potenciálni zákazníci si môžu bez problémov všimnúť výpredaj vo vašich rozšíreniach o promo, pretože tieto rozšírenia vyčnievajú z hlavného reklamného textu. Keď používateľ klikne alebo klepne na dané rozšírenie, prejde priamo na akčnú ponuku, ktorá ho na vašom webe zaujme. Rozšírenia o promo môžu zobrazovať ponuky v rôznych formátoch (pre mobilné zariadenia a počítače) vo Vyhľadávacej sieti. Zobrazujú sa v reklamách v hornej a dolnej časti výsledkov vyhľadávania Google. Kedy sa majú používať Použitím rozšírení o promo prilákate zákazníkov, ktorí vyhľadávajú zvýhodnené ponuky, akcie a výpredaje relevantné pre vašu firmu. Sviatky alebo mimoriadne udalosti (napr. výpredaje pred návratom do školy alebo čierny piatok) sa dokonale hodia na použitie rozšírení o promo. Použitím rozšírení o promo zvýrazníte peňažne alebo percentuálne zľavy na svoje produkty alebo služby. Môžete tiež zahrnúť akékoľvek požiadavky potrebné na vaše promo, ako sú kupóny či kódy zľavy za určité časové obdobie alebo limit výdavkov. Výhody Uvádzame niekoľko dôvodov, prečo by ste mali zvážiť pridanie rozšírení o promo do svojich reklám: Jednoduchá aktualizácia: Vyberte príležitosť zo zoznamu predvyplnených príležitostí. Nemusíte vytvárať nové textové reklamy a udržiavať ich aktuálne v prípade výpredajov a akčných ponúk, ktoré sa objavujú v rôznych časoch.Úprava rozšírenia bez straty údajov: Upravte rozšírenie o promo bez resetovania jeho štatistík výkonnosti.Určené pre mobilné zariadenia: Vyberte, či chcete zobrazovať rozšírenia o promo predovšetkým v mobilných zariadeniach.Flexibilné plánovanie: Zobrazujte rozšírenia o promo počas daného dátumu príležitosti alebo zadajte dátumy, dni týždňa alebo časy v rámci dňa, kedy sa vaše rozšírenia o promo budú zobrazovať. Úrovne účtu Rozšírenia o promo môžete pridávať na úrovni účtu, kampane alebo reklamnej skupiny. Ak vytvoríte rozšírenia o promo na rôznych úrovniach (účet, kampaň alebo reklamná skupina), bude použitá najkonkrétnejšia úroveň. Keď teda pridáte rozšírenia o promo do reklamnej skupiny, namiesto rozšírení o promo na úrovni kampane alebo účtu sa zobrazia tieto rozšírenia. Podobne platí, že rozšírenia na úrovni kampane budú mať prednosť pred rozšíreniami na úrovni účtu. Cena za kliknutia Rozšírenia o promo môžete pridávať bezplatne. Účtujeme vám iba kliknutia od ľudí, ktorí si prezerajú vašu reklamu. Cena za kliknutie na rozšírenie o promo je rovnaká ako cena za kliknutie na nadpis v rovnakej reklame. Inak povedané, zaplatíte tú istú sumu bez ohľadu na to, na ktorý odkaz v danej reklame používateľ klikne. Rozšírenia o promo ponúkajú vašim zákazníkom ďalšie príležitosti na to, aby klikli na vašu reklamu. Za zobrazenie reklamy vám ale nebudeme účtovať viac ako dve kliknutia. Ak však používateľ pri prezeraní reklamy rýchlo klikne na viac ako jeden odkaz, bude sa to považovať za druhé kliknutie a poplatky vám nebudú účtované. Obsah bol čerpaný: https://support.google.com/google-ads/answer/7367521?hl=sk The post Rozšírenie reklamy o promo appeared first on lumas.sk.
Už vieme, prečo je také dobré prezentovať sa videom. Špeciálnu kategóriu ale tvoria promo videá. Jedna vec je reklama na produkt alebo reklama všeobecne na značku. Ale promo video? Na ňom to celé stojí a padá. Článok PROMO VIDEO Dajte ľudom autentické zá
prejsť na článokRočný nárast výnosov až o 42%! Prečítajte si ako vyladením PPC reklamy získala značka Annemarie Börlind priemerný mesačný ROAS (return on ad spend) viac ako 1 166% vo vysoko konkurenčnom beauty segmente. PPC reklamy pre klienta Annemarie Börlind Annemari
prejsť na článokBlog typ webovej stránky alebo on line časopisu , ktorý vám umožní publikovať články a rôzne aktuálne články, ktoré si návštevníci môžu prečítať a komentovať . Zobrazenie reklamy reklamy zobrazené na webových stránkach . Grafické reklamy môžu byť stati
prejsť na článokLeto sa nám naplno rozbehlo a s ním sa spája aj letná turistika v horách. Po Covid-19 bude väčšina z nás tráviť dovolenku doma a hory si budeme môcť užiť tak ako už dávno nie. Rozhodli sme sa preto aj my v Black Hill Outdoor spustiť letné promo. Pri nákup
prejsť na článokPrečo investovať do svetelnej reklamy? Máme niekoľko dôvodov! Svetelná reklama zvyšuje viditeľnosť vašej značky. Bude jasná a neprehliadnuteľná aj po zotmení či za zhoršených svetelných podmienok.
prejsť na článok