Účelom kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke je vybudovať povedomie o značke a pozitívny vzťah s vašou firmou a jej produktmi a službami. Zákazník si môže vzťah k značke vybudovať rozličnými spôsobmi vrátane sledovania videí, hrania hier, návštevy webu alebo komunikácie s ostatnými zákazníkmi. Ak by ste radi zvýšili povedomie o svojej značke, Obsahová sieť Google vám umožňuje spojiť sa so zákazníkmi na tisíckach webov na celom svete v správnom čase a na správnom mieste. Prostredníctvom zacielenia na umiestnenie v službe Google Ads môžete osloviť publikum relevantné pre vašu značku pomocou multimediálnych formátov reklamy a ponúkania CTZ (platíte za 1000 zobrazení). Kampane zamerané na budovanie vzťahu k značke vám môžu pomôcť: zvýšiť počet interakcií s vašou značkou; vybudovať pozitívnejší vzťah k vašej značke; posilniť lojalitu k značke komunikáciou so zacieleným publikom; motivovať používateľov, aby sa zaujímali o vašu značku a súvisiace produkty. Ako používať zacielenie na umiestnenie, multimediálne formáty reklamy a ponúkanie CTZ: Zacielenie na umiestnenie. Zacielenie na umiestnenie vám umožňuje vybrať umiestnenia, konkrétne weby alebo sekcie webov v rámci Obsahovej siete Google, na ktorých môžete prevádzkovať svoju kampaň. Môžete vybrať weby na základe určitých tém podľa cieľového publika, ktoré chcete osloviť. Zacieliť môžete tiež na ľubovoľný web, ktorý vyhovuje vašim kritériám budovania značky. Nástroj Plánovač reklám vám môže pomôcť získať nápady pre zacielenie na umiestnenie. Stačí zadať niekoľko podrobností o svojich zákazníkoch (napríklad ich záujmy a stránky, ktoré zvyčajne navštevujú) a Plánovač reklám vytvorí zoznam nápadov pre zacielenia na umiestnenie. Formáty reklamy. Keďže hlavným cieľom kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke môže byť oslovenie cieľového publika, odporúčame vám používať multimediálne formáty reklamy. Obsahová sieť Google umožňuje osloviť zákazníkov pomocou textových reklám, no vyskúšať môžete tiež rôzne vizuálnejšie formáty, napríklad statické obrázky, animácie vo formáte HTML5 alebo videá. Stratégia ponúkania cien. Použitím kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke chcete dosiahnuť maximálne vystavenie svojej značky na relevantných weboch. V takýchto kampaniach je zvyčajne vhodné ponúkanie CTZ, pretože cenové ponuky môžete nastaviť priamo z cieľov výkonnosti, ktoré ste určili pre svoju kampaň. Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/1722100?hl=sk&ref_topic=3122883 The post Zvýšiť povedomie o značke appeared first on lumas.sk.
Reklama je esenciálnou súčasťou každého úspešného podnikania. Je to nástroj, ktorý pomáha firmám vytvárať povedomie o ich značke, produktoch a službách. Avšak, brand advertising nie je len o tvorbe pútavého názvu alebo estetického loga. Ide o prepracovaný
prejsť na článokCopywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko
prejsť na článokSpoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv
prejsť na článokPoznáte ten pocit, keď vo vašej hlave zrazu vznikne úžasný nápad, ako by ste mohli podporiť svoje podnikanie, odpromovať svoj produkt, alebo zvýšiť povedomie onbsp The post Best practices pri plánovaní marketingovej kampane v online appeared first on Digi
prejsť na článokV dnešnej konkurenčnej dobe je nevyhnutné, aby sa firmy a podniky vyznačovali jedinečným, profesionálnym a zaujímavým vizuálnym imidžom. A to je presne to, čo ponúkajú grafické služby. V tomto článku sa bližšie pozrieme na dôležitosť grafických služieb pr
prejsť na článok