Reklama je esenciálnou súčasťou každého úspešného podnikania. Je to nástroj, ktorý pomáha firmám vytvárať povedomie o ich značke, produktoch a službách. Avšak, brand advertising nie je len o tvorbe pútavého názvu alebo estetického loga. Ide o prepracovaný systém, ktorého cieľom je zabezpečiť, aby cieľová skupina vnímala jednu konkrétnu značku ako tú, ktorá najlepšie uspokojí jej [] Článok Brand advertising zo stránky UPVISION.
Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej
prejsť na článokDesign značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše.Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky, fľaša, ktorá sa doplnila o voskový odtlačok, ktorý sa využíva ako grafický prvok vizuál
prejsť na článokFlexible Identity for the Valencian Film Archive of the Valencian Institute of Culture (Valencian Government) Reviving pop, punk, and counterculture. Advocating for socializing and sharing cinema. In the style of a Fanzine and as a form of revival, the Fi
prejsť na článokV dnešnom konkurenčnom prostredí zohráva branding kľúčovú úlohu. Jedná sa o vytváranie silnej firemnej identity. Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh loga, ktoré vás bude dlhodo
prejsť na článokPod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva vyššieho ako som ja sám.Letokruhy sa stali ideou symbolu, ktoré som doplnil o inciálu (písmeno) D ako re
prejsť na článok