Položili ste si už niekedy otázky: Čo komunikujete svojim zákazníkom? Spoznal by zákazník vašu značku bez vášho vizuálu, loga a sloganu? Je váš branding efektívny a funkčný? Ak chcete, aby váš brand bol viac než len logo so sloganom od šikovného grafika, ukážeme vám, na čo všetko myslieť už pri zakladaní firmy. Čo je brand promise a prečo je dôležitý? Brand promise je nevyhnutnou súčasťou každej značky. Značka je sľub, ktorý dávate svojim zákazníkom. V podstate brand promise môžeme chápať aj ako obraz, ktorý majú ľudia o vašom produkte či spoločnosti. Ako vás vnímajú. Môžete mať pekné texty na webe, skvelý marketing, video reklamu, kampane i propagáciu, ale myslenie zákazníka nezmeníte. Značka je to, čo si o nej ľudia naozaj myslia. Preto treba na budovanie značky myslieť hneď na začiatku. Jednoduchosť, zapamätateľnosť, jedinečnosť a dôveryhodnosť Pamätajte si, aj pri brand promis platí, že v jednoduchosti je krása. Zákazník pred kúpou rieši iba 3 otázky: Čo ponúkate?Ako mu to pomôže?A čo potrebuje, aby si to kúpil? Zabudnite na rozsiahlu komunikačnú stratégiu a zdĺhavé vysvetľovanie. Stavte na jednoduchosť. Nedostanete šancu na to, aby si zákazník o vás veľa zapamätal. Preto musí byť váš brand promise jasný a stručný. Úplne vám postačí 1 2 jednoduché vety. Brand promise je zároveň to, čo vásodlíši od konkurencie. Je úzko prepojený so sloganom a posilňuje ho podstata poslania spoločnosti. Ak sa dokážete vďaka brand promise odlíšiť, stane sa vaša spoločnosť jedinečná. Máte už svoj brand promise? Ak ste odpovedali áno, výborne. A vie o ňom celá vaša spoločnosť? Je dôležité mať v tíme ľudí, ktorí chápu zmysel brand promise a riadia sa ním.Brand promise totiž hovorí, čo má vaša spoločnosť robiť. Dôležitá preto je aj zapamätateľnosť, aby mohol byť lepšie prijatý v celej spoločnosti. Značka sa buduje postupne a dlhodobo. Musíte svojim zákazníkom neustále opakovať váš prísľub. Ľudia radi zabúdajú, pripomínajte sa im pravidelne. A potom nezabúdajte svoj prísľub plniť. Brand promise musí byť dôveryhodný. Inak to vašu značku môže oslabiť. Pokazené meno sa veľmi ťažko napráva. Silný a efektívny brand vyvoláva emócie Brand promise vám pomôže upevniť vašu značku a vzťah, ktorý máte so zákazníkmi. Nejde len o to, ako produkt dostať na trh, ale podstatné je ako presvedčiť zákazníka, že práve váš produkt potrebuje. Denne vidíme kvantum reklamy, bannery, letáky, billboardy, tv spoty či obaly. Máte len pár sekúnd na to, aby ste vyvolali záujem. Ľudia vo všeobecnosti konajú keď cítia emocionálne spojenie s osobou, produktom alebo spoločnosťou. Účinný brand promise môže vyvolať takéto spojenie tým, že je inšpiratívny, ale zároveň realistický. Sľubujte len to, čo môžete splniť. Skvelým príkladom inšpiratívneho brand promise je Apple „Think Different”, či BMW „The Ultimate Driving Machine”. Vytvoriť brand promis nie je jednoduché. Skôr naopak, je to dosť náročný proces. Avšak, ak zvážite, v čom je vaša spoločnosť výnimočná a použijete rady z článku, môžete vytvoriť účinný brand promise, ktorý vás prepojí so zákazníkmi i svojimi zamestnancami. A rovnako ako vaša značka je viac než len slogan a logo, aj brand promise je viac než len kópia textu na web stránke. Podporte ho rozprávaním príbehu, hoc aj formou videoprodukcie. Vytvoriť si hlbokú väzbu so zákazníkmi znamená mať brand promise a dodržiavať ho! Prešli ste si procesom budovania brand promise? Podeľte sa o svoje skúsenosti a zanechajte nám komentár nižšie. The post Brand promise. Cesta k úspechu. appeared first on Blackmango.sk.
V dnešnom konkurenčnom prostredí zohráva branding kľúčovú úlohu. Jedná sa o vytváranie silnej firemnej identity. Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh loga, ktoré vás bude dlhodo
prejsť na článokReklama je esenciálnou súčasťou každého úspešného podnikania. Je to nástroj, ktorý pomáha firmám vytvárať povedomie o ich značke, produktoch a službách. Avšak, brand advertising nie je len o tvorbe pútavého názvu alebo estetického loga. Ide o prepracovaný
prejsť na článokObalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej
prejsť na článokDesign značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše.Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky, fľaša, ktorá sa doplnila o voskový odtlačok, ktorý sa využíva ako grafický prvok vizuál
prejsť na článokFlexible Identity for the Valencian Film Archive of the Valencian Institute of Culture (Valencian Government) Reviving pop, punk, and counterculture. Advocating for socializing and sharing cinema. In the style of a Fanzine and as a form of revival, the Fi
prejsť na článok