5 preukázaných spôsobov ako nafukovacia reklama zvyšuje brand recognition

1. Budovanie a zvyšovanie záujmu Pestré farby, unikátny dizajn a veľkosť nafukovadiel vzbudí záujem u každého okoloidúceho, každý sa zastaví, aby zistil, čo sa deje... Nakoľko sú reklamné nafukovadlá rozmerné, prilákajú okoloidúcich z celého okolia. Len samotný fakt, že spoločnosť má na parkovisku obrovskú 6-7m repliku fľaše alebo plechovky, dáva potenciálnym zákazníkom vedieť, že sa niečo špeciálne deje. Ich zvedavosť ich samozrejme dovedie na požadované miesto, kde sa napríklad môže dozvedieť o novom otvorení reštaurácie, baru alebo terasy. Kedže už prišli, môžu zostať na drink alebo obed...a to ide, nie? 2. Vytvorenie osobného spojenia Či deti alebo dospelý, každý rád vidí obrovské repliky svojich obľúbených postáv alebo značiek. Takisto si tieto repliky zblízka obzrú a prípadne sa pri nich odfotia, pobavia...V momente, kedy sa vytvorí toto osobné prepojenie, je vyššia pravdepodobnosť návštev Vašich prevádzok, nakoľko bude Vaša prevádzka priamo asociovaná s „tou veľkou fľašou coly alebo s „tým veľkým maskotom“... 3. Zvýšenie povedomia o značke, predajni, produkte a službe Nič nerobí väčší dojem, ako 7-8 m replika Vášho maskota alebo loga. Zvýšenie povedomia o značke je za pomoci týchto mega replík o mnoho efektívnejšie...a aj zábavnejšie... 4. Zábava pre zákazníkov / vybočenie zo stereotypu Nafukovacie futbaly – ihriská – športové nafukovadlá – detské nafukovacie atrakcie s Vašimi logami a farbami budú pre zákazníkov nie len zdroj zábavy ale popri tom sa im do podvedomia vryjú Vaše korporátne farby a logá, čo môže znamenať vyšší predaj... Nafukovacie oblúky na preteky, nafukovacie stany na festivaly a eventy, možnosti ako zaujať a ukázať sa sú neobmedzené... 5. Odlíšenie sa a vyniknutie v prebytku nudnej reklamy Dnes sú reklamy na každom mieste a zákazníci ich vidia všade...a tým myslíme, že ozaj VŠADE... Ľudia sú každodenne bombardovaní reklamou na letákoch, v autobuse, na billboardoch a banneroch, v centrách, v supermarketoch na košíkoch aj na pásoch, dokonca aj v šatni fitness alebo na toaletách. Prečo teda ich neosloviť a nezaujať inak napríklad nafukovacími reklamnými pútačmi alebo nafukovacími reklamnými atrakciami?

prejsť na článok

Nafukovacia bábika

Predám nafukovaciu bábiku Reginu, ktorá pri súloži fučí ako ozajstná žena!

prejsť na článok

YouTube Brand Lift Studies in DV360

In diesem Blogbeitrag fokussieren wir uns auf die Nutzung und das Set Up von Brand Lift Studies für YouTube. Aber wie funktioniert ein BLS genau, und was muss beim Setup beachtet werden? Jetzt weiterlesen! YouTube Brand Lift Study in DV360 Eine Brand Lift

prejsť na článok

Reklama

Pred vinotékou leží na zemi muž a okoloidúci sa ho pýta: - Prepáčte, to ste taký opitý, alebo je to reklama?

prejsť na článok

Aké výhody prinášajú nafukovacie reklamy?

V nasledujúcich bodoch nájdete najčastejšie dôvody prečo si firmy vyberú práve nafukovaciu reklamu. Zvýšenie predaja – obchodníci a predajcovia, ktorí využívajú nafukovacie reklamné pútače majú 20-30% nárast návštevnosti svojich predajných miest. V

prejsť na článok

Brand Controls ersetzen Verification Rebranding in Campaign Manager 360

Für qualitative Kampagnen Insights sowohl bei programmatischen als auch klassisch gebuchten Kampagnen war bisher der Bereich “Verification” im CM360 die beste Anlaufstelle. Hier sieht man übersichtlich und in gewünschter Granularität (von Partner bis Pl

prejsť na článok