V nasledujúcich bodoch nájdete najčastejšie dôvody prečo si firmy vyberú práve nafukovaciu reklamu. Zvýšenie predaja – obchodníci a predajcovia, ktorí využívajú nafukovacie reklamné pútače majú 20-30% nárast návštevnosti svojich predajných miest. Vytvorenie povedomia - Každý si ju všimne! Je prakticky nemožné si nevšimnúť nafukovaciu reklamu umiestnenú v exteriéry, čo umožňuje rýchlejšie preniknúť do povedomia zákazníkov, širokej verejnosti a etablovať svoju značku a produkt na trhu. Zvlášť pri akciách a zvýhodnených ponukách môže každý obchodník vyskúšať tento jednoduchý spôsob a navýšiť svoj predaj. Zintenzívnenie záujmu – napríklad XXL - veľké nafukovacie pútače budú evokovať, že sa u Vás deje niečo veľké. Veľká reklama vzbudzuje zvedavosť ľudí, zákazníkov a zároveň predstavuje overený spôsob ako zvýšiť ich záujem prísť si obzrieť a kúpiť Vaše produkty či služby. Zvýraznenie značky – či už používate héliové balóny, XXL pútače, nafukovacie billboardy alebo iný typ nafukovacej reklamy bude Vaša firma a image značky v centre pozornosti. Vejúce postavičky alebo nafukovacie reklamné brány zdôrazňujú Vašu značku, zapisujú Vás v povedomí zákazníkov a hlavne Vás odlišujú od konkurencie. Zviditeľnenie predajne - Ľudia prichádzajú NAKUPOVAŤ. – Svietiaca nafukovacia reklama či iný typ nafukovacieho pútaču bude cez deň aj v noci zvýrazňovať vaše predajné priestory. Nedovoľte zákazníkom prejsť bez povšimnutia a prilákajte ich k sebe. Nárast frekvencie sledovanosti – nafukovacia reklama je viditeľná nonstop bez ohľadu na čas čo by bolo veľmi nákladné v porovnaní inými médiami ako sú rozhlas, televízia či noviny. Vytváranie pozitívnych názorov a dojmov - nafukovacie reklamné pútače napríklad nafukovací santa – vianočné nafukovadlá, nafukovacie zábavné atrakcie či nafukovací maskoti vytvárajú nielen počas trvania promo akcie ale aj po jej skočení pozitívne dojmy a zážitky u zákazníkov. Navýšenie ohlasu - klasické billboardy sa stali stereotypným reklamným nosičom. Umiestnite nafukovací reklamný pútač na hlavnú ulicu, pozdĺž hlavnej cesty alebo v blízkosti frekventovanej križovatky a Vaša reklama zaručene neostane bez povšimnutia a pozitívneho ohlasu okoloidúcich. Každá okoloidúca osoba sa stane Vašim potenciálnym zákazníkom. Získanie konkurenčnej výhody – internetový a katalógový predajcovia, množstvo letákov v schránkach, reklamy v inzertných novinách sa stali miestom boja predajcov o podiel na trhu. Odlíšte sa, urobte niečo originálnejšie s nápadom a využite možnosti nafukovacej reklamy.
1. Budovanie a zvyšovanie záujmu Pestré farby, unikátny dizajn a veľkosť nafukovadiel vzbudí záujem u každého okoloidúceho, každý sa zastaví, aby zistil, čo sa deje... Nakoľko sú reklamné nafukovadlá rozmerné, prilákajú okoloidúcich z celého okolia. Len
prejsť na článokTéma CSS Google Nákupov predstavuje najväčšiu zmenu v Google Nákupoch za posledné roky. CSS systémy sa stali dôležitou súčasťou e-commerce ekosystému, umožňujúc spotrebiteľom jednoduchšie nájsť najlepšie ponuky a inzerentom zvýšiť efektivitu nákupných kam
prejsť na článokToto sú všeobecné kroky pre nastavenie reklamy na Facebooku pre nehnuteľnosti: Určte si cieľovú skupinu: Kto je cieľom vašej reklamy? Môže byť založený na demografických údajoch, záujmoch, lokalite a správaní. Vyberte správny formát reklamy: Facebo
prejsť na článokV sobotu sme opäť navštívili Ľubochňu. Deti sme potešili skákacím hradom Mačka (Cica Mica), trampolínou a obľúbeným maľovaním na tvár Všetky detské atrakcie nájdete v našej ponuke. [Pozrite si galériu obrázkov na www.superatrakcie.sk] Video z akcie v Ľu
Spoločnosť Lenovo oslavuje 10. výročie vzniku notebookového radu YOGA, ktorý do sveta počítačov priniesol prelomovú inováciu. The post Notebooky Lenovo YOGA prinášajú už 10 rokov inovácií appeared first on MojWindows.sk.
prejsť na článok