1. Nákupná horúčka. Kde inde ako v košíku! Určite si to už zažil aj v reálnom živote. Keď stojíš na pokladňu a čakáš, kým zaplatíš. Za ten čas ale stihneš hodiť do košíka gumičku do vlasov, bambusové ponožky, žrádlo pre mačku v akcii alebo ručne tepanú tibetskú misu. Volá sa to aj podpora nákupného správania vo fáze najväčšieho záujmu o produkt. A keď to funguje offline, prečo by nemalo aj online? 2. Vyhľadávanie, kategorizácia a filtrovanie produktov #musthave! Ak to nemáš, ako keby si nemal Facebook. Umožni svojmu zákazníkovi, aby našiel to, čo hľadá rýchlo, intuitívne a hlavne blbuvzdorne. Inými slovami, keď nenájde, čo hľadá, tak to nekúpi. Prehľadná kategorizácia a filtrovanie produktov je nevyhnutnou súčasťou tvojho e-shopu, pokiaľ chceš, aby tvoj produkt kúpil ten správny zákazník. 3. Poštovné zadarmo! Na toto skočí každá nákupná slovenská ryba! Na e-shop pridaj upozornenie, notifikačnú lištu alebo offer bar, ktorý podporí predaj. Napríklad: doprava zadarmo, poštovné zadarmo, doručenie do x,y pracovných dní, vrátenie do x,y pracovných dní, x,y výdajných miest alebo x,y zľava na bambusové ponožky. 4. Vyzývaj k akcii! Vždy a všade. Hej! Zabudol si si ponožky v košíku! Vráť sa k nám. Keď zákazník nedokončí objednávku, upozorni ho notifikáciou vo forme krátkeho emailu, alebo upozornenia na webe, že si zabudol svoj nákup v košíku. Rovnako, ako aj počas ďalšej návštevy e-shopu zobraz zákazníkovi produkty s výzvou na akciu, ktoré si pozeral ako posledné. To, či je podprahovosť legálna si necháme na neskôr. 5. Už nešpekuluj, ale kupuj! V záverečnej fáze nákupu alebo objednávky musíš štuchúť zákazníka k akcii, aby dokončil nákup. Keď zákazník ide platiť, už ho nič nemôže rozptyľovať. A preto zariaď, aby z dohľadu zmizli všetky upozornenia a podstránky a tvoj web ho presmeroval rovno k platobnej bráne. A bodka. To je všetko. Veci, ktoré by mal obsahovať dobrý e-shop je samozrejme omnoho viac, ale ako sa hovorí: Keď hovoríš o všetkom, nehovoríš o ničom. Príspevok 5 vecí, ktoré by mal obsahovať dobrý e-shop je zobrazený ako prvý na Inoby.
Čo je Information Architecture (IA)? Ako mi pomôže budovať moju značku? Ako začať s IA? The post IA (Information Architecture) pre webstránku a e-shop appeared first on MojaWebstranka.sk.
prejsť na článok500 g poťahovej hmoty 250 g FunCakes Mix na piškótu Deluxe (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_details category_id=337 product_id=10862)125 g FunCakes Zmes na Buttercream (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_detai
prejsť na článokSecond Hand. 21.03.2021 Dobrý deň, v prvom rade sa chcem poďakovať p. Laure, že vytvorila túto stránku. Chcela by som sa opýtať nášho láskavého Boha, ako je to s kupovaním vecí zo secon-handu. Či je vôbec dobré kupovať staré použité šatstvo, topánky, atď.
Suroviny na prípravu : Ingrediencie 250 g FunCakes Zmes na Cheesecake (index.php?option=com_shop Itemid=1040 page=shop.product_details category_id=536 product_id=11117) 250 g šľahačkovej smotany 250 ml vody 200 g sušienkové keksi podľa vlastn
prejsť na článokRiešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu kľúčových slov pre jednotlivé kategórie? Ako vytvoriť popisky, ktoré predávajú? Či ako a ktoré meta tagy vyplniť? Nasmerujeme vás, aby ste na nič nezabudli a
prejsť na článok