SEO optimalizácia web stránok | SEOanalyza.sk

So SEO sa váš web dostane na vyššie pozície v organickom vyhľadávaní. Získajte náskok pred konkurenciou a nových zákazníkov vďaka SEO!

prejsť na web

SEO audit webu: Čo všetko prezradí?

Zamýšľate sa nad tým, že by ste podnikli SEO audit webu? Radi by ste však najprv mali predstavu, aké dáta vám vie priniesť? Nie je toho málo. Od základných hodnotiacich parametrov, cez analýzu a pozície kľúčových slov, konkurenciu, SEO metadáta Google až

prejsť na článok

TOP SEO trendy za rok 2022: Ktoré z týchto 4 ovplyvnilo aj váš online biznis?

SEO sa ustavične vyvíja a čo platilo v jednom roku, už nemusí v druhom. Pozrite sa, čo „fičalo” v tom predchádzajúcom. Toto sú najvýraznejšie SEO trendy za rok 2022. Niektoré z nich majú potenciál rozvíjať sa i v tom nasledujúcom… Zdroj foto: Pixabay.com

prejsť na článok

Blogové texty ako podpora SEO i brandu: Ako na ich tvorbu?

Kto v dnešnej dobe netvorí blog, mrhá potenciálom svojej značky či firmy. Pravidelne tvorený interný obsah totiž zlepšuje organický dosah a takto získava novú návštevnosť, napomáha SEO optimalizácii, takisto buduje renomé. Ako tvoriť také, aby ste boli v

prejsť na článok

On-page SEO vo WordPresse: Ako ho nastaviť?

Vytvorili ste si webstránku vo WordPresse a ešte vás čaká on-page SEO? Zapracovať kľúčové slová do textu, vyplniť jednotlivé SEO parametre pri podstránkach či blogových článkoch… Aby všetko fungovalo ako má, je potrebné si najprv nainštalovať plugin Yoast

prejsť na článok

Ako správne nastaviť SEO pre kategórie a produkty vášho e-shopu?

Riešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu kľúčových slov pre jednotlivé kategórie? Ako vytvoriť popisky, ktoré predávajú? Či ako a ktoré meta tagy vyplniť? Nasmerujeme vás, aby ste na nič nezabudli a

prejsť na článok

3 najčastejšie problémy v oblasti SEO, ktoré možno riešite aj vy

SEO – to nie sú len kľúčové slová, spätné odkazy a obsah, ale aj technickejšie veci. Je potrebné si ich všímať, aby ste potom zbytočne neklesali v SERP-e a neodchádzali vám zákazníci spolu s konverziami. Patria sem indexácia, rôzne stavové kódy, či duplic

prejsť na článok

Riziká zle nastavených cookies: Prichádzate o presné dáta v analytike, brzdíte si SEO a hrozí vám aj pokuta

Podceňovali ste doteraz súbory cookies? Aj ste už dávno zabudli, že ich máte na stránke a netušíte, či je formát správny a všetko funguje ako má? Vo vlastnom záujem radíme skontrolovať si ich. Táto povinná jazda vám môže zachrániť analytiku, platený i org

prejsť na článok

SEO kedysi a dnes: Čo sa zmenilo za 30 rokov?

Dnes už azda neexistuje nik, kto by aspoň niečo málo nezapočul o SEO. Azda niet jedinej stránky, ktorá by sa ním aspoň okrajovo nezapodievala. Pravdepodobne neexistuje žiaden online biznis, ktorý by sa bez nej zaobišiel… Optimalizácia webstránok a s ňou s

prejsť na článok

Vyhľadávajú si vás klienti cez nesprávne kľúčové slová? Preučte ich to v textoch i PPC reklamách

Robili ste si analýzu kľúčových slov a zistili ste, že je tam niekoľko napohľad nezmyslov, ktoré však majú celkom slušnú mesačnú hľadanosť? Čo s nimi v rámci SEO optimalizácie? Dá sa to užívateľov preučiť a preniesť tento potenciál na preferované správne

prejsť na článok

Hodnotenie webu: na základe akých parametrov si môžete v Google polepšiť?

Okrem základov ako sú domain authority (DA), page authority (PA), spätné odkazy si pri SEO aktivitách treba všímať a budovať i ďalšie čísla a parametre. Čoho sa týkajú a prečo sú pre vás dôležité? Zdroj foto: Pixabay.com Domain a page authority Domain aut

prejsť na článok