Robili ste si analýzu kľúčových slov a zistili ste, že je tam niekoľko napohľad nezmyslov, ktoré však majú celkom slušnú mesačnú hľadanosť? Čo s nimi v rámci SEO optimalizácie? Dá sa to užívateľov preučiť a preniesť tento potenciál na preferované správne kľúčové slová v záujme vášho brandingu? Máme pre vás pomerne jednoduchý tip, ako to... Príspevok Vyhľadávajú si vás klienti cez nesprávne kľúčové slová? Preučte ich to v textoch i PPC reklamách je zobrazený ako prvý na SEO analýza.
Cielenie kľúčových slov v PPC reklame Ak už máte PPC kampaň zriadenú, práca sa tým nekončí. Ak chcete aby išlo všetko hladko a aby ste dosahovali čo najväčšie zisky, tak potom musíte neustále robiť rôzne zmeny a prispôsobenia vo viac
prejsť na článokPozvanie na Vianočnú, či Silvestrovskú párty by malo byť príjemným zážitkom bez neustáleho stresujúceho premýšľania, čo na seba. Pri hľadaní toho správneho outfitu Vám stačia dve kľúčové slová – tyl a flitre.
prejsť na článokDôležitý výber slovíčok a plánovanie vhodných kľúčových slov Nájsť správne a vhodné kľúčové slová by mala byť jednou z priorít pri vytváraní online marketingovej stratégie. Optimalizovaná webová stránka s obsahom ktorý zodpovedá vašim kľúčovým slovám V
prejsť na článokSprávny title jednotlivých stránok je v dnešnej dobe „must have“. Patrí medzi základné kroky v SEO optimalizácii webstránok, preto by ste ho určite nemali ignorovať. Ako tvoriť správny title? title musí mať vyplnená každá podstránka mal by mať maximálne
prejsť na článokGoogle Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov V tomto článku sa zameriame na niektoré špecifiká systému Google Ads, najmä na rôzne typy zhody kľúčových slov a ich dopad na úspešnosť a ziskovosť celej kampane. V Google Ads je niekoľko
prejsť na článok