Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov V tomto článku sa zameriame na niektoré špecifiká systému Google Ads, najmä na rôzne typy zhody kľúčových slov a ich dopad na úspešnosť a ziskovosť celej kampane. V Google Ads je niekoľko typov kľúčových slov, alebo lepšie povedané, niekoľko typov zhody. Je tu voľný typ zhody, presná zhoda, fráza a negatívne slová. Voľná zhoda Smutným faktom je, že toto je typ zhody, ktorý väčšina ľudí má bez toho, aby si to uvedomovali. Ak máte všetky vaše slová vo vašom zozname kľúčových slov napísané obyčajne, tak potom robíte iba voľný typ zhody. Keď máte voľný typ zhody, znamená to, že sa vaša reklama zobrazí vždy keď si dal užívateľ vyhľadať kľúčový výraz, ktorý obsahoval vaše kľúčové slovo alebo jeho synonymum. Takže napríklad, ak je vaše kľúčové slovo psy, užívateľovi sa vaša reklama zobrazí aj keď si dal vyhľadať napr. psí útulok, krmivo pre psov, výchova psov, atď. Pri akejkoľvek fráze, ktorú si dal niekto vyhľadať a obsahuje toto slovo, tak sa mu zobrazí vaša reklama. A teraz tu nastáva otázka, či je to dobré alebo zlé. Odpoveď je taká, že to závisí od konkrétneho prípadu a správnu odpoveď odhalí až testovanie spolu s ostatnými typmi zhody. Fráza Keď máte kľúčové slovo typu fráza, tak sa vaša reklama zobrazí iba keď si niekto dal vyhľadať výraz, ktorý obsahuje danú frázu. V Ads to dosiahnete tak, že kľúčový výraz napíšete v úvodzovkách, napr. krmivo pre psov. Takže vaša reklama sa zobrazí, keď niekto vyhľadáva napr. lacné krmivo pre psov ale už nie keď je hľadaný výraz psie krmivo, pretože tieto slová sú v inom tvare a inom poradí. Presná zhoda Presná zhoda znamená, že vaša reklama sa zobrazí iba vtedy, keď si dal niekto vyhľadať presne taký istý výraz ako je vaše kľúčové slovo. V Ads sa presná zhoda určuje pomocou hranatých zátvoriek, napr. [krmivo pre psov]. Vaša reklama sa zobrazí iba v prípade, keď niekto dal vyhľadávať krmivo pre psov ale už nie v prípade lacné krmivo pre psov. Negatívne slová Negatívne slová ponúkajú možnosť ako zabrániť aby sa vaša reklama zobrazovala v určitých prípadoch, keď hľadaný výraz obsahuje negatívne slovo. Napríklad možno nebudete chcieť, aby sa vaša reklama zobrazila niekomu kto vyhľadáva krmivo pre psov zadarmo, nakoľko je u neho nižšia pravdepodobnosť, že si od vás niečo kúpi.Taktiež pre rôzne typy zhody kľúčového slova môžete nastaviť inú maximálnu cenu za kliknutie, pretože Google Ads ich považuje za rozdielne kľúčové slová. V PPC reklame nejde iba o to aby ste na vaše stránky priniesli návštevnosť, ale aby vám táto návštevnosť priniesla zisk, k čomu vám pomôže zameranie sa na tie správne kľúčové slová. Príspevok Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov je zobrazený ako prvý na SEO Servis.

prejsť na článok

Plánovanie kľúčových slov

Dôležitý výber slovíčok a plánovanie vhodných kľúčových slov Nájsť správne a vhodné kľúčové slová by mala byť jednou z priorít pri vytváraní online marketingovej stratégie. Optimalizovaná webová stránka s obsahom ktorý zodpovedá vašim kľúčovým slovám V

prejsť na článok

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame Ak už máte PPC kampaň zriadenú, práca sa tým nekončí. Ak chcete aby išlo všetko hladko a aby ste dosahovali čo najväčšie zisky, tak potom musíte neustále robiť rôzne zmeny a prispôsobenia vo viac

prejsť na článok

SEO audit webu: Čo všetko prezradí?

Zamýšľate sa nad tým, že by ste podnikli SEO audit webu? Radi by ste však najprv mali predstavu, aké dáta vám vie priniesť? Nie je toho málo. Od základných hodnotiacich parametrov, cez analýzu a pozície kľúčových slov, konkurenciu, SEO metadáta Google až

prejsť na článok

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame Väčšina tohoto článku sa zameriava na Google Ads, ale základný princíp platí pre väčšinu PPC systémov. Tím, ktorí inzerujú cez Ads, je určite známy pojem skóre kvality. O čo i

prejsť na článok

Ako správne nastaviť SEO pre kategórie a produkty vášho e-shopu?

Riešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu kľúčových slov pre jednotlivé kategórie? Ako vytvoriť popisky, ktoré predávajú? Či ako a ktoré meta tagy vyplniť? Nasmerujeme vás, aby ste na nič nezabudli a

prejsť na článok