Cielenie kľúčových slov v PPC reklame

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame Ak už máte PPC kampaň zriadenú, práca sa tým nekončí. Ak chcete aby išlo všetko hladko a aby ste dosahovali čo najväčšie zisky, tak potom musíte neustále robiť rôzne zmeny a prispôsobenia vo viacerých oblastiach. A jednou z týchto dôležitých oblastí sú kľúčové slová.Jedným z hlavných rozdelení kľúčových slov je na všeobecné, široko zamerané kľúčové slová a na viac cielené kľúčové slová. Príkladom všeobecného kľúčového slova môže byť slovo psy a viac cieleného výraz krmivo pre psov.Všeobecné slová majú síce veľké množstvo vyhľadávaní, ale zase všetci, ktorí tieto slová vyhľadávajú nemusia mať záujem o to, čo ponúkate. Ako v našom príklade, všetci, ktorí vyhľadávajú slovo psy nemusia a pravdepodobne nemajú záujem o krmivo pre psov. Toto je jedna z najčastejších chýb, ktorú robia inzerenti pri voľbe kľúčových slov, že do svojej kampane zaradia veľmi všeobecné slová, ktoré majú síce veľké množstvo vyhľadávaní, ale plynie z nich malé množstvo predajov.Viac cielené slová síce prinesú menšiu návštevnosť, ale títo návštevníci budú mať väčší záujem o vaše produkty alebo služby. Toto povedie k vyššej konverzii, teda k vyššiemu pomeru medzi tými, ktorí si niečo kúpili, príp. vykonali inú požadovanú akciu a medzi všetkými návštevníkmi vašej stránky.Kľúčové slová sú jedným z hlavných dôvodov prečo kampaň neprináša optimálne výsledky. Uvedomte si, že kľúčové slovo, ktoré neprináša výsledky, teda dostáva iba kliknutia a návštevnosť, ale žiadne predaje, tak používanie tohto kľúčového slova je iba plytvanie peniazmi, nakoľko platíte za každé kliknutie.Pre monitorovanie toho, koľko návštevnosti rôzne kľúčové slová prinášajú a ako sa títo návštevníci na vašej stránke správajú sú k dispozícii rôzne nástroje ako napr. Google Ads a Google Analytics.Dôležitým faktorom pre analýzu týchto kľúčových slov je porovnanie ceny za klik pre určité kľúčové slovo a priemerným množstvom klikov potrebných na uskutočnenie predaja. Toto vám dá dobrý náhľad na ziskovosť konkrétneho kľúčového slova. Ak určité slovo nepodáva požadovaný výkon, zvážte ďalšie možnosti vrátane vylúčenia tohto slova z vášho zoznamu kľúčových slov. Príspevok Cielenie kľúčových slov v PPC reklame je zobrazený ako prvý na SEO Servis.

prejsť na článok

Plánovanie kľúčových slov

Dôležitý výber slovíčok a plánovanie vhodných kľúčových slov Nájsť správne a vhodné kľúčové slová by mala byť jednou z priorít pri vytváraní online marketingovej stratégie. Optimalizovaná webová stránka s obsahom ktorý zodpovedá vašim kľúčovým slovám V

prejsť na článok

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame Väčšina tohoto článku sa zameriava na Google Ads, ale základný princíp platí pre väčšinu PPC systémov. Tím, ktorí inzerujú cez Ads, je určite známy pojem skóre kvality. O čo i

prejsť na článok

Ako správne nastaviť SEO pre kategórie a produkty vášho e-shopu?

Riešite správne nastavenie SEO pre e-shop? V hlave vám koluje mnoho otázok. Ako podniknúť analýzu kľúčových slov pre jednotlivé kategórie? Ako vytvoriť popisky, ktoré predávajú? Či ako a ktoré meta tagy vyplniť? Nasmerujeme vás, aby ste na nič nezabudli a

prejsť na článok

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov V tomto článku sa zameriame na niektoré špecifiká systému Google Ads, najmä na rôzne typy zhody kľúčových slov a ich dopad na úspešnosť a ziskovosť celej kampane. V Google Ads je niekoľko

prejsť na článok

Pokládka veľkoformátových dlaždíc – 6 kľúčových tipov pre Váš úspech

V dnešnom článku si v krátkosti predstavíme veľkoformátové dlaždice a 6 kľúčových rád pre ich profesionálnu pokládku.

prejsť na článok