Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame

Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame Väčšina tohoto článku sa zameriava na Google Ads, ale základný princíp platí pre väčšinu PPC systémov. Tím, ktorí inzerujú cez Ads, je určite známy pojem skóre kvality. O čo ide? Podstatou skóre kvality od Googlu je to, že Google vždy odmeňuje relevantnosť, inak povedané tiež vhodnosť alebo súvislosť. Čím je niečo viac relevantné, tým sa to Googlu viac páči. A prečo má Google rád relevantnosť? Pretože relevantnosť je dôvod prečo vlastne užívatelia používajú Google.Keď niekto príde na stránku Googlu, napíše niečo, stlačí enter a Google mu vypíše všetky relevantné výsledky, takže užívateľ pravdepodobne nájde to, čo hľadal a nabudúce keď, keď bude znova niečo chcieť nájsť, tak urobí to isté a znova použije Google. A Google chce aby sa tento cyklus stále opakoval, tak preto kladie dôraz na to, aby každý užívateľ našiel to, čo hľadal. Takže, z pohľadu PPC reklamy, keď si niekto dá vyhľadať napríklad slovo celulitída, tak tento výraz by sa mal nachádzať v texte reklamy aj na stránke, na ktorú sa užívateľ dostane po kliknutí (pristávacia stránka). Prečo? Pretože to znamená, že táto reklama je relevantná.Odmena za relevantnosť pre inzerenta sa prejaví tak, že za tú istú pozíciu zaplatí inzerent s relevantnejšou reklamou menej. A relevantnejšie reklamy majú tiež vyššiu mieru prekliknutia, teda viac návštevníkov pre inzerenta a väčší profit pre Google.A toto tiež vysvetľuje to, prečo nie je dobré mať jednu reklamu pre desiatky až stovky kľúčových slov, pretože je málo pravdepodobné, že táto jedna reklama bude veľmi relevantná pre všetky kľúčové slová. Ak je v kampani niekoľko desiatok alebo stoviek kľúčových slov, jednoznačne doporučujeme mať v tejto kampani aj viacero reklamných skupín. Príspevok Prečo je relevantnosť najdôležitejšie slovo v PPC reklame je zobrazený ako prvý na SEO Servis.

prejsť na článok

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame

Cielenie kľúčových slov v PPC reklame Ak už máte PPC kampaň zriadenú, práca sa tým nekončí. Ak chcete aby išlo všetko hladko a aby ste dosahovali čo najväčšie zisky, tak potom musíte neustále robiť rôzne zmeny a prispôsobenia vo viac

prejsť na článok

Čo je PPC

Čo je PPC? PPC je skratka odvodená od Pay Per Click, čo v preklade znamená plať za klik. Je to reklamný model, kde zadávatelia reklamy platia iba vtedy, keď niekto na reklam

prejsť na článok

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov

Google Ads a rôzne typy zhody kľúčových slov V tomto článku sa zameriame na niektoré špecifiká systému Google Ads, najmä na rôzne typy zhody kľúčových slov a ich dopad na úspešnosť a ziskovosť celej kampane. V Google Ads je niekoľko

prejsť na článok

Ušetrite s digi na tv aj internete (reklama)

Herec Dano Heriban v novej reklame na DIGI TV ponúka zaujímavý benefit: 50 % zľavu pre nových zákazníkov na prvé tri mesiace. Výhodná ponuka platí na všetky objednávky satelitnej, káblovej televízie a internetu.

prejsť na článok

BSMN 29 – Posolstvo evanjelia 15. cezročnej nedele (16.7.)

V tejto časti môjho podcastu Božie Slovo medzi nami (BSMN) Vám ponúkam zamyslenie nad evanjeliom z Mt 13,1-23. Ježiš v podobenstve o rozsievačovi nás vyzýva, aby sme sa stali dobrou pôdou pre Božie slovo. Prajem Vám príjemné počúvanie.

prejsť na článok